Jump to content
IGNORERAD

En ny tråd att gråta ut i.

stefan5300
 Dela

Recommended Posts

1 timme sedan, skrev stefan5300:

Kenneth4818 ville att jag skulle starta en ny tråd som jag kunde gråta ut i och det har jag nu gjort men jag vet inte riktigt vad jag ska gråta ut om eller varför men det är ju klart att ibland skrattar jag mig tårögd åt hans inlägg så det kanske är det han menar.

Kenneth ville även att jag skulle räkna mina kapyler (jag tror att han menade kapsyler) och detta med hjälp av L 200, ni får tro det eller ej men jag klarade det själv och när jag ändå var igång så räknade jag mina gula ärtor, bruna bönor och för säkerhet även mjölpaketen 

Får se vad han hittar på nästa gång åt mig att göra, det blir en intressant väntan.

Skulle tro att Kenneth ville ha denna tråden mest på grund av att han själv är en bekräftelsebög och kan han få med sig dom övriga kompisarna i drevet så är väl lyckan gjord.

Kenneth måste ha ett väldigt trist liv när hans största glädje är att håna vissa medlemmar på Mai Pen Rai.

Några borde skramla ihop till en Thailandsresa åt honom så att han får annat att tänka på.

BTT

• Ge karma 1
  • Tummen upp 2

Soi 7

Dela på andra sajter

28 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Skulle tro att Kenneth ville ha denna tråden mest på grund av att han själv är en bekräftelsebög och kan han få med sig dom övriga kompisarna i drevet så är väl lyckan gjord.

Kenneth måste ha ett väldigt trist liv när hans största glädje är att håna vissa medlemmar på Mai Pen Rai.

Några borde skramla ihop till en Thailandsresa åt honom så att han får annat att tänka på.

BTT

Nej för fan låt han vara i Svedala.

• Ge karma 1
  • Haha 6

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

Men se på fan!!!!!!  Humle och Dumle & Co är igång igen :rotfl:

Här har du ett nytt linne att ta på dig

image.png.bd923e0e5e9efb960d5b413c0a5f9f3e.png

• Ge karma 1
  • Haha 3

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222

Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev ellim63:

Gråter gör jag väl inte direkt men jag tycker det är jättetråkigt när gamla vänner tjafsar och bråkar om skitsaker! 

Ibland visar det sig att ens vänner  inte alls är ens vänner..........tyvärr

Det är bara och titta vilka som hejar på när påhoppen haglar. Tydlig får man inte ens försvara sig längre

Ändrades av Kenneth4618
  • Ge karma 4
  • Tråkigt 1

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222

Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

BTT

Nu har du kommit med ett förslag som Kenneth säkert gillar

och jag tycker att du som initiativtagare skall sköta insamlingen.

Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Alarik:

Nu har du kommit med ett förslag som Kenneth säkert gillar

och jag tycker att du som initiativtagare skall sköta insamlingen.

Är Kenneth en snåljåp månne?

BTT

• Haha 3

Soi 7

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Det är bara och titta vilka som hejar på när påhoppen haglar. Tydlig får man inte ens försvara sig längre

Det är ju du som har påhoppen så vad du ska försvara dej emot vet nog bara du själv. Läser du aldrig vad du skriver

själv eller går det inte in. Alla dina svar är bara skit inte ett brukar vara vettigt

• Ge karma 3
  • Tummen upp 5
  • Haha 1
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

BTT

Ursäkta en yngling

men vad menar du med denna fråga?

Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

BTT

Det är snarare du som gett snålheten ett ansikte 😂

Nej jag är en mycket generös man. Det vet de som är mina riktiga vänner.

• Ge karma 5
  • Skål 1

Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Boa52:

Det är ju du som har påhoppen så vad du ska försvara dej emot vet nog bara du själv. Läser du aldrig vad du skriver

själv eller går det inte in. Alla dina svar är bara skit inte ett brukar vara vettigt

Dagens garv :rotfl:

Tack för den Einstein

• Haha 1

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev ellim63:

Gråter gör jag väl inte direkt men jag tycker det är jättetråkigt när gamla vänner tjafsar och bråkar om skitsaker! 

Du får se lite positivt på det hela, min vän.

Det finns i alla fall inte möjlighet att ryka ihop och slåss här.

• Ge karma 1
  • Haha 1

Dela på andra sajter

😀

• Tummen upp 1
  • Haha 6

Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev Boa52:

Det är ju den typen av svar,inlägg du brukar leverera, blä

Ja vad går det att svara en dåre som inte fattar något?

• Tråkigt 1
  • Haha 3

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Dela på andra sajter

Djävla vilket gnäll och elände det är bland en del gamlingar, både de som befinner sig i LOS men även de som inte har råd eller kan göra det:big_smile:

Bara bryt ihop och kom igen - eller lägg ned er och dö:)

Eller varför inte bara var lite positiv som en del är, ingen nämnd ingen glömd.

• Ge karma 3
  • Haha 5
Dela på andra sajter

Gnäll ni, jag tycker vi har det hyfsat bra, kunde vart värre!

MVH

• Ge karma 2

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev evert 1:

Djävla vilket gnäll och elände det är bland en del gamlingar, både de som befinner sig i LOS men även de som inte har råd eller kan göra det:big_smile:

Bara bryt ihop och kom igen - eller lägg ned er och dö:)

Eller varför inte bara var lite positiv som en del är, ingen nämnd ingen glömd.

Att pensionärerna som befinner sig i Sverige gnäller är kanske inte så konstigt.

Svenska pensionärer är kända gnällrövar men att gubbarna i Thailand är så bittra är överraskande.

Eller kanske ändå inte.

Dom kämpar ju mot hettan och en stor del av dom kämpar säkert med bakfylla och andra fyllekrämpor.

BTT

• Gilla 1
  • Haha 4

Soi 7

Dela på andra sajter

16 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Det var huvudet på spiken som jag skrev när vi tjafsat men du brukar ju upprepa det andra skriver och en förklaring till tjafset hade väl varit på plats men den skrev jag.

• Ge karma 3

Dela på andra sajter

Hade jag vetat att du skulle bli så ledsen av att jag tog bort dig från FB så jag kanske inte gjort det.

Men nu har du en gråttråd 😩att älta det i så då blir säkert allt bättre. 😀

L200 får väll hänga på för folk som snackar skit bakom ryggen har jag inget till övers för.

Dela på andra sajter

Tydligt att det finns de som tycker det är ok att snacka skit bakom ryggen 😮

• Ge karma 1

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Kenneth4618:

Hade jag vetat att du skulle bli så ledsen av att jag tog bort dig från FB så jag kanske inte gjort det.

Men nu har du en gråttråd 😩att älta det i så då blir säkert allt bättre. 😀

L200 får väll hänga på för folk som snackar skit bakom ryggen har jag inget till övers för.

Ledsen knappast:fie: mer en befrielse då sanningen om vänner kom ifatt mig, annars kanske jag tagit bort dig:giggle:.

Visste inte vilken karma jag skulle välja så det blev så här:rotfl::rotfl:.

Ja sanningen kan bli lite besvärlig ibland😝😀.

L200 är en rejäl karl för sin hatt:great:, jag har aldrig snackat skit på forumet men en hel del skit har jag skrivit men det är jag inte ensam om😎.

• Ge karma 4
  • Gilla 1

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...