Enis Inlagd April 15, 2009 Dela Inlagd April 15, 2009 Såväl gammla som nya.. QuoteTrollen finns på nätet också Den som trodde att troll var stora, ganska bråkiga individer från sagoböckerna har missat något viktigt. Och dagens troll är inte alls lika ljusskygga som John Bauers stornäsade varelser. http://arbetarbladet...ikorer/1.947799 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd April 15, 2009 Dela Inlagd April 15, 2009 Kolla svar nummer 4 under spalten "vad skulle du gora om du blev arbetslos?" - Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd April 15, 2009 Dela Inlagd April 15, 2009 " Nej, informationsålderns troll är något helt annat än illaluktande bergbor. Du hittar dem i stället i diskussionsforum på nätet där de ägnar den största delen av sin energi till att reta upp andra." Huva, skönt att vi inte har sådana här, har alltid ogillat illaluktande bergbor. [move]Väldoftande Arne[/move] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 15, 2009 Dela Inlagd April 15, 2009 Quote Kolla svar nummer 4 under spalten "vad skulle du gora om du blev arbetslos?" - Denna? Märta Kling, 19 år, Ockelbo, studerar – Jag skulle gifta mig rikt, eller om ingen vill ha mig skulle jag starta thaimassage. :im_so_happy: Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd April 15, 2009 Dela Inlagd April 15, 2009 Quote Kolla svar nummer 4 under spalten "vad skulle du gora om du blev arbetslos?" - Verkar som en käck och handlingskraftig tjej. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd April 15, 2009 Dela Inlagd April 15, 2009 I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd April 15, 2009 Dela Inlagd April 15, 2009 Poppis att gifta sig rikt om man kommer fran Ockelbo alltsa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 15, 2009 Trådstartare Dela Inlagd April 15, 2009 Quote Poppis att gifta sig rikt om man kommer fran Ockelbo alltsa. och avundsjuk på den lukrativa massagemarknaden i Gävle "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd April 16, 2009 Dela Inlagd April 16, 2009 Quote Såväl gammla som nya.. http://arbetarbladet...ikorer/1.947799 Det som kallas troll på internet har inte mycke med dessa små John Bauer fullingar att göra.Internet Troll kommer från ordet trolling.Alltså fiskesättet där man kastar ut sitt bete och hoppas att det ska hugga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.