PeterDahlin Inlagd Februari 18, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Februari 18, 2019 Jag är nöjd bara jag får träffa härliga människor Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Februari 18, 2019 Dela Inlagd Februari 18, 2019 3 timmar sedan, skrev PeterDahlin: Jag är nöjd bara jag får träffa härliga människor Hej Peter Är du verkligen nöjd!!?? Smaland kallade dig för Tjörnbo! Accepterar du detta? Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 18, 2019 Dela Inlagd Februari 18, 2019 12 timmar sedan, skrev GreenValley: Men hallå! Central Bar? Dit går endast de mest havererade Bajenvraken, d v s de som inte kom in på Gröne Jägaren. Per definition är alla som hejar på bajen vrak i olika stadier Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Februari 18, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Februari 18, 2019 12 timmar sedan, skrev stjp8729: Hej Peter Är du verkligen nöjd!!?? Smaland kallade dig för Tjörnbo! Accepterar du detta? Ha en kanonbra dag! Jag har kommit till insikt att vissa avarter från vår kungliga huvudby inte har det så lätt. Just en sådan avart är Småland. Han har ett begränsat rörelsemönster. Jobb, pub och Nya Stockholm stadion. Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Februari 18, 2019 Dela Inlagd Februari 18, 2019 Kom osökt att tänka på ett halvbra skämt jag hörde typ 50 gånger från en av våra värnpliktiga, och som han drog varje gång vi närmade oss Tjörn, till Havs eller via vägen... "Vad heter bögklubben på Tjörn?.." "Körn i bönn" MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Februari 19, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Februari 19, 2019 16 timmar sedan, skrev Tommy: Kom osökt att tänka på ett halvbra skämt jag hörde typ 50 gånger från en av våra värnpliktiga, och som han drog varje gång vi närmade oss Tjörn, till Havs eller via vägen... "Vad heter bögklubben på Tjörn?.." "Körn i bönn" MVH He he he, finns flera varianter på den. Först ville dom heta fetta kan kvetta, Men det gick inte igenom så då blev det tjörn i röva Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Februari 19, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Februari 19, 2019 On 2019-02-17 at 07:50, skrev husse: Trevligt, får väl ta snöret ner till el stockholmia för en bira eller 2 på "Central bar" med glada göteborgare Klart du ska göra det. Fast som sagt vet ej om det blir Central Bar. Kan ju vara kul för Swedenfarang och Småland att se något annat i byn om dom byter ställe. Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 19, 2019 Dela Inlagd Februari 19, 2019 4 timmar sedan, skrev PeterDahlin: Klart du ska göra det. Fast som sagt vet ej om det blir Central Bar. Kan ju vara kul för Swedenfarang och Småland att se något annat i byn om dom byter ställe. Mmmm, den där Swedenfarang är intressant........ Vi har alltså en norrlänning som låtsas vara söderkis å heja på Bajen men är bosatt i gnagetland......... Blir nyfiken på hur det blir för honom om grannarna i gnagetland inser hans lagtillhörighet och hur tar han sig i sådana fall från fiendeland till säkerheten på Söder?....... Får mig osökt att tänka på den gamla kultklassikerfilmen "The Warriors" när de skulle ta sig från Van Cortlandt Park i norra Bronx till säkerheten på Coney Island i södra Brooklyn.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 19, 2019 Dela Inlagd Februari 19, 2019 funderar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Februari 19, 2019 Dela Inlagd Februari 19, 2019 (ändrad) 19 minutes ago, Kötthandlarn said: Mmmm, den där Swedenfarang är intressant........ Vi har alltså en norrlänning som låtsas vara söderkis å heja på Bajen men är bosatt i gnagetland......... Blir nyfiken på hur det blir för honom om grannarna i gnagetland inser hans lagtillhörighet och hur tar han sig i sådana fall från fiendeland till säkerheten på Söder?....... Får mig osökt att tänka på den gamla kultklassikerfilmen "The Warriors" när de skulle ta sig från Van Cortlandt Park i norra Bronx till säkerheten på Coney Island i södra Brooklyn.......... Jag är en bajenmissionär Gissa hur det var att vara bajare när jag bodde i Sundsvall då? Nä, jag är luttrad så nu tar jag på mig grönt och vitt dagligen när jag missionerar runt här i Solna. Men en sak är svår att komma över...vår balkong har utsikt mot Friends Arena. Nok, också hängiven bajare, har dock gått med på att flytta tillbaka till Södermalm ifall jag hittar en lämplig lägenhet. Lättare sagt än gjort. Skål för Bajen! Ändrades Februari 19, 2019 av swedenfarang Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Februari 19, 2019 Dela Inlagd Februari 19, 2019 4 hours ago, PeterDahlin said: Klart du ska göra det. Fast som sagt vet ej om det blir Central Bar. Kan ju vara kul för Swedenfarang och Småland att se något annat i byn om dom byter ställe. Vi är bannlysta på övriga ställen Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 19, 2019 Dela Inlagd Februari 19, 2019 15 minuter sedan, skrev swedenfarang: Jag är en bajenmissionär Gissa hur det var att vara bajare när jag bodde i Sundsvall då? Nä, jag är luttrad så nu tar jag på mig grönt och vitt dagligen när jag missionerar runt här i Solna. Men en sak är svår att komma över...vår balkong har utsikt mot Friends Arena. Nok, också hängiven bajare, har dock gått med på att flytta tillbaka till Södermalm ifall jag hittar en lämplig lägenhet. Lättare sagt än gjort. Skål för Bajen! Jo, jag har ju varit på er balkong, så jag vet vilken eländig utsikt ni har......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Februari 20, 2019 Dela Inlagd Februari 20, 2019 Bokat hotell med krypavstånd på lördag kväll, vi hoppar fredagen för kattens skull Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Februari 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Februari 26, 2019 Undrar hur många vi blir? Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Februari 27, 2019 Dela Inlagd Februari 27, 2019 10 timmar sedan, skrev PeterDahlin: Undrar hur många vi blir? Vi får hoppas att Kent blir frisk också, som det är nu så har han pipförbud Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd April 10, 2019 Dela Inlagd April 10, 2019 Tjena allihopa, nu är det drygt 1 vecka kvar och Kent testar pipan för fullt, första gången på 2 månader, måtte den hålla 👨🔧 Vad säger ni andra om lite mat före? Kanske till Björns härliga krog, god mat härlig stämmning, pilsner från alla håll, även någon IPA åt Odin http://sue-ellen.se/ Eller till systerkrogen http://cliff.se/ Inte lika ball men gott käk Öppna nu käften om detta, gnällspikarna kan hålla sig i btt trådarna Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 11, 2019 Dela Inlagd April 11, 2019 21 timmar sedan, skrev husse: Tjena allihopa, nu är det drygt 1 vecka kvar och Kent testar pipan för fullt, första gången på 2 månader, måtte den hålla 👨🔧 Vad säger ni andra om lite mat före? Kanske till Björns härliga krog, god mat härlig stämmning, pilsner från alla håll, även någon IPA åt Odinhttp://su e-ellen.se/ Eller till systerkrogen http://cliff.se/ Inte lika ball men gott käk Öppna nu käften om detta, gnällspikarna kan hålla sig i btt trådarna Jag har inte ens en aning om var spelningen är ngnstans.......... Bara att den skulle vara nära hotellet vi skall bo på....... Men spontant sett, så är mat och sprit i kombination, alltid intressant........ Men IPA har och alltid sugit getpung.......... Borde förbjudas.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 11, 2019 Dela Inlagd April 11, 2019 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Jag har inte ens en aning om var spelningen är ngnstans.......... Bara att den skulle vara nära hotellet vi skall bo på....... Men spontant sett, så är mat och sprit i kombination, alltid intressant........ Men IPA har och alltid sugit getpung.......... Borde förbjudas.......... Har du svalt en tallKOTTE? Min favvorestaurang i världen ligger i Gbg. Komet... Hur fan kan man ha så förstörda smaklökar och ändå bo i samma stad som världens bästa restaurang Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd April 12, 2019 Dela Inlagd April 12, 2019 Proväter lunch på Harry B. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 12, 2019 Dela Inlagd April 12, 2019 21 timmar sedan, skrev Odin: Har du svalt en tallKOTTE? Min favvorestaurang i världen ligger i Gbg. Komet... Hur fan kan man ha så förstörda smaklökar och ändå bo i samma stad som världens bästa restaurang Vad har det med IPA att göra? Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd April 12, 2019 Dela Inlagd April 12, 2019 On 2019-04-11 at 19:08, skrev Kötthandlarn: Jag har inte ens en aning om var spelningen är ngnstans.......... Bara att den skulle vara nära hotellet vi skall bo på....... Men spontant sett, så är mat och sprit i kombination, alltid intressant........ Men IPA har och alltid sugit getpung.......... Borde förbjudas.......... Bara några kvarter åt andra hållet ligger sue ellen, en promenad eller en spårvagn under jord så är man framme. IPA Eller det nya APA är nog någonting som det nya homebrew har kommit fram med, nej inget av detta är gott, Odins utryck kommer från en skaldjurskryssning för många år sedan på en av ålandsfärjorna, inget att haka upp sig på, bara ett konstaterande. Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 12, 2019 Dela Inlagd April 12, 2019 6 minuter sedan, skrev husse: Bara några kvarter åt andra hållet ligger sue ellen, en promenad eller en spårvagn under jord så är man framme. IPA Eller det nya APA är nog någonting som det nya homebrew har kommit fram med, nej inget av detta är gott, Odins utryck kommer från en skaldjurskryssning för många år sedan på en av ålandsfärjorna, inget att haka upp sig på, bara ett konstaterande. Tja, jag kommer ju ändå vara där........... IPA eller inte............. Nu är det nära........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd April 15, 2019 Dela Inlagd April 15, 2019 Tja det verkar inte va nåt intresse för Sur Ellen så det får väl bli någon äcklig burgare på clock då Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd April 15, 2019 Dela Inlagd April 15, 2019 Su"r" Ellen håller stängt i påsk, personligen så vågar man sig inte upp på knivsöder. Men hoppas att ni får en härlig kväll! Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd April 16, 2019 Dela Inlagd April 16, 2019 jag kan med sorg i hjärtat meddela att jag inte kan komma, sitter i Thailand och dricker helrör istället. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu