PeterDahlin Inlagd Februari 11, 2019 Dela Inlagd Februari 11, 2019 Nu är hotell bokat i Stockholm 19-21 April. Tänkte kolla om det finns intresse att hitta på något kul på långfredag kväll. Lördag kväll är redan planerat att vara på spelningen med Deepest Purple på Harry B James. Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Februari 12, 2019 Dela Inlagd Februari 12, 2019 finns alltid intresse att träffa dig, gogubbe. vet dock inte hur det ser ut på kryckfronten så långt in i framtiden. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Februari 12, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Februari 12, 2019 4 timmar sedan, skrev HajKaj: finns alltid intresse att träffa dig, gogubbe. vet dock inte hur det ser ut på kryckfronten så långt in i framtiden. En liten sjukresa in till stan måste väl funka Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 13, 2019 Dela Inlagd Februari 13, 2019 Hmm, är det påsk då. Jag landar 18:e tror jag. Undrar om tågen går som vanligt nu när @HajKaj är justerad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Februari 13, 2019 Dela Inlagd Februari 13, 2019 6 timmar sedan, skrev rolba: Hmm, är det påsk då. Jag landar 18:e tror jag. Undrar om tågen går som vanligt nu när @HajKaj är justerad. ja inte har det gått som på räls iaf, mycket strul i tågtrafiken i jan-feb... Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Februari 13, 2019 Dela Inlagd Februari 13, 2019 16 timmar sedan, skrev PeterDahlin: En liten sjukresa in till stan måste väl funka ska göra vad jag kan. Hoppas på det bästa. Vill ju inte missa dig den här gången oxxå. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Februari 13, 2019 Dela Inlagd Februari 13, 2019 Kommer "Kotthandlarn" också ? Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 13, 2019 Dela Inlagd Februari 13, 2019 Jag kommer troligtvis... Hehe Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 15, 2019 Dela Inlagd Februari 15, 2019 On 2019-02-13 at 13:25, skrev husse: Kommer "Kotthandlarn" också ? Det kan hända........ Enligt mitt senaste kontoutdrag verkar jag ha en resa å hotell betalt till "Nueva é Stockholmo" på dessa datum......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd Februari 15, 2019 Dela Inlagd Februari 15, 2019 ..om jag får en lucka vore de kul att komma med om de funkar. Vore kul att få ett ansikte till nicken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 15, 2019 Dela Inlagd Februari 15, 2019 27 minuter sedan, skrev Jani75: Vore kul att få ett ansikte till nicken. Inte kul, blev halvblind efter och fick lägga 30k på en laseroperation Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd Februari 15, 2019 Dela Inlagd Februari 15, 2019 Va fan en Göteborgare o en från (tjörn) i Stockholm samtidigt. Nä nu vill vi här i estocolmo ha lite lugn o ro. Ska ni se plogen oxo? Kanske att jag tar en öl med er men under protest. 555555 BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 15, 2019 Dela Inlagd Februari 15, 2019 1 timme sedan, skrev hamnoi: Inte kul, blev halvblind efter och fick lägga 30k på en laseroperation Snacka skit, jag är supersnygg och det var väl bara skönheten som reflekterades...... Dessutom har jag självkännedomen att inte bära "ståskjorta"...... Pusspåre.......💓 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Februari 15, 2019 Dela Inlagd Februari 15, 2019 3 timmar sedan, skrev hamnoi: Inte kul, blev halvblind efter och fick lägga 30k på en laseroperation 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Snacka skit, jag är supersnygg och det var väl bara skönheten som reflekterades...... Dessutom har jag självkännedomen att inte bära "ståskjorta"...... Pusspåre.......💓 Båda ni borde gå "under radarn"när det gäller snygghet?(om man är snäll)😍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 16, 2019 Dela Inlagd Februari 16, 2019 12 timmar sedan, skrev jlh66: Båda ni borde gå "under radarn"när det gäller snygghet?(om man är snäll)😍 I H-e heller dessa gentlemen är två av forumets verkliga galanter. Snygga som få andra. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 16, 2019 Dela Inlagd Februari 16, 2019 16 timmar sedan, skrev jlh66: Båda ni borde gå "under radarn"när det gäller snygghet?(om man är snäll)😍 Vadå!?.... Jag och Hamnoi är Götlaborgs motsvarigheter till Clark Gable & Humphrey Bogart.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Februari 16, 2019 Dela Inlagd Februari 16, 2019 50 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Vadå!?.... Jag och Hamnoi är Götlaborgs motsvarigheter till Clark Gable & Humphrey Bogart.......... Ett annan filmduo man kom att tänka på i sammanhanget är Biffen och Bananen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Februari 16, 2019 Dela Inlagd Februari 16, 2019 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Vadå!?.... Jag och Hamnoi är Götlaborgs motsvarigheter till Clark Gable & Humphrey Bogart.......... Eller goa gubbar, 😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Februari 17, 2019 Dela Inlagd Februari 17, 2019 On 2019-02-15 at 19:52, skrev Kötthandlarn: Det kan hända........ Enligt mitt senaste kontoutdrag verkar jag ha en resa å hotell betalt till "Nueva é Stockholmo" på dessa datum......… Trevligt, får väl ta snöret ner till el stockholmia för en bira eller 2 på "Central bar" med glada göteborgare Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 17, 2019 Dela Inlagd Februari 17, 2019 9 timmar sedan, skrev husse: Trevligt, får väl ta snöret ner till el stockholmia för en bira eller 2 på "Central bar" med glada göteborgare Är inte klar över planerna men vi skall tydligen bo på hotell i Kungsträdgården enligt kontoutdraget, så det blir förmodligen inget söder denna gång men man vet aldrig........ Lördag blir att kolla Deepest Purple på ngt ställe som tydligen ligger inom krypavstånd från hotellet.......... Så länge som man kan kräla på tandköttet till hotellet är allt ok......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd Februari 17, 2019 Dela Inlagd Februari 17, 2019 ...sorry, fattade visst fel. Trodde de var forum träff. Önskar er en trevlig afton när så de blir. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 17, 2019 Dela Inlagd Februari 17, 2019 1 minut sedan, skrev Jani75: ...sorry, fattade visst fel. Trodde de var forum träff. Önskar er en trevlig afton när så de blir. Nä, det är ingen forumträff utan bara en spontaninvarsion av "Nueva é Stockholmo"...... Klart att du skall hänga med........... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd Februari 17, 2019 Dela Inlagd Februari 17, 2019 14 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Nä, det är ingen forumträff utan bara en spontaninvarsion av "Nueva é Stockholmo"...... Klart att du skall hänga med........... ..jo men då ska jag försök komma loss. 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Februari 17, 2019 Dela Inlagd Februari 17, 2019 Men hallå! Central Bar? Dit går endast de mest havererade Bajenvraken, d v s de som inte kom in på Gröne Jägaren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Februari 18, 2019 Dela Inlagd Februari 18, 2019 Men hallå! Central Bar? Dit går endast de mest havererade Bajenvraken, d v s de som inte kom in på Gröne Jägaren. Jägarn går ingen till längre. Inte som förrSkickat från min SM-G930F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu