Jump to content
IGNORERAD

Den största forumträffen hittills?

Tommy
 Dela

Recommended Posts

Undrar vilken forumträff som varit störst hittills?

Tänker väl inte bara på MPR-träffar, utan även gamla forum som Thaitjejer och Nonkis Thailandshörna och Soi Sixten, finns väl en del andra, Thaisex (fast de hade tyvärr inga träffar), tex var ju kul en liten stund...

Har inte varit på så många, Midsommar festerna i Pattaya ca 2004 på Viking Hotell och 2007 på Diana var hyfsat stora, men de största jag varit på var nog Västgöta träffen 2013 eller 2014.

Själva då?

Skulle väldigt gärna vara med på Annandagsträffen nåt år, men vi får se hur det går med det...

MVH

• Ge karma 5

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Jag vart så jäkla sugen nu inför februari 2020, så jag ville boka med en gång, men det gick sådär.........:rotfl:

Fan, jag som ville boka business så tidigt som möjligt........

image.thumb.png.db327168178d88e2d0db05157dfef145.png

• Ge karma 2
  • Haha 4

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

Dela på andra sajter

• 1 månad senare...
1 timme sedan, skrev MaiChai:

https://www.fis-ski.com/en/inside-fis/about-fis/meetings/congress

Nu får BTT nog officiellt ställa in den största forumträffen 2020, det visar sig att FIS ska hålla kongress i Pattaya under maj månad 2020 och det inser ju alla att staden inte kan vara värd för två så pas stora event med bara ett par månaders mellanrum.

Fan också, jag som verkligen trodde den skulle bli av den här gången...

Träffen är flyttad till februari eller mars 2021 så det är lugnt.

BTT

• Haha 6

Soi 7

Dela på andra sajter

Verkligen?

Är det ingen som har koll på den största forumträffen hittills på MPR eller TT?

HC?

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Träffen är flyttad till februari eller mars 2021 så det är lugnt.

BTT

Du är inte lite dum, du måste vara helt förlorad. Sitt du i din kammare och hitta på ta dina tabletter så du inte blir (försent tror jag) helt dum i huvet.

• Haha 6

Nissehult_13

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev MaiChai:

https://www.fis-ski.com/en/inside-fis/about-fis/meetings/congress

Nu får BTT nog officiellt ställa in den största forumträffen 2020, det visar sig att FIS ska hålla kongress i Pattaya under maj månad 2020 och det inser ju alla att staden inte kan vara värd för två så pas stora event med bara ett par månaders mellanrum.

Fan också, jag som verkligen trodde den skulle bli av den här gången...

Å gudars skymning!

Antager att de kommer att debattera vilka glidmedel som fungerar bäst i varma länder?

Maichai, om du behöver hjälp med att bevaka diverse suspekta barer och Agogo ställen under FIS Congress, skicka PM, jag ställer upp med dold kamera, för då kommer det att skapas skandalösa nyheter!

Jo, nuförtiden skapas nyheter!

PS, jag jobbar billigt, diskret och ser ut exakt som en harmlös sexturist!

MVH Papa Razzi

Ändrades av Tommy
  • Ge karma 2
  • Haha 3

Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev nissehult_13:

Du är inte lite dum, du måste vara helt förlorad. Sitt du i din kammare och hitta på ta dina tabletter så du inte blir (försent tror jag) helt dum i huvet.

Ska spara ditt inlägg sen får du äta upp orden när träffen hållits.

Skrattar bäst som skrattar sist.

BTT

• Ojojoj 1
  • Tummen upp 1
  • Haha 3

Soi 7

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev broder tuk tuk:

BTT

Gör du det jag kommer till Sverige till sommaren så får du lite närmare för hit kommer du nog aldrig.

• Ge karma 1
  • Haha 4

Nissehult_13

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

BTT

Känner att jag skrattat färdigt åt dina inlägg...

Förresten vilken var den största träffen du deltagit i?

MVH

• Ge karma 3
  • Haha 1

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Tommy:

Känner att jag skrattat färdigt åt dina inlägg...

Förresten vilken var den största träffen du deltagit i?

MVH

Vad skall man säga? Sicken förvirrad jävla sopa första träffen som inte blev av var för ett par år sedan och han sitter och inbillar sig att det skall bli en ny träff, det kommer nog aldrig socialen betala.

• Haha 1

Nissehult_13

Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev Tommy:

Å gudars skymning!

Antager att de kommer att debattera vilka glidmedel som fungerar bäst i varma länder?

Maichai, om du behöver hjälp med att bevaka diverse suspekta barer och Agogo ställen under FIS Congress, skicka PM, jag ställer upp med dold kamera, för då kommer det att skapas skandalösa nyheter!

Jo, nuförtiden skapas nyheter!

PS, jag jobbar billigt, diskret och ser ut exakt som en harmlös sexturist!

MVH Papa Razzi

Kanon!

Men det heter att man "Wallraffar" när man klär ut sig för att spela exempelvis en sexturist för journalistiska syften. Efter den tyske journalisten Günther Wallraff som klädde ut sig till turkisk gästarbetare i Berlin på 70 och 80 talet.

Du har redan flip-flops, singhalinne, ölmage och rödbrända axlar samt en keps med Heja Jimmie på? Då spar jag en massa på att slippa köpa rekvisita...

• Tummen upp 1
  • Haha 1

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev MaiChai:

Kanon!

Men det heter att man "Wallraffar" när man klär ut sig för att spela exempelvis en sexturist för journalistiska syften. Efter den tyske journalisten Günther Wallraff som klädde ut sig till turkisk gästarbetare i Berlin på 70 och 80 talet.

Du har redan flip-flops, singhalinne, ölmage och rödbrända axlar samt en keps med Heja Jimmie på? Då spar jag en massa på att slippa köpa rekvisita...

Om Changlinne funkar så är jag redo!

MVH

Dela på andra sajter

26 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

BTT

Ska jag ta det som ett hot så är du välkommen, jag har ett antal militärer och poliser i släkten som gärna vill träffa dig så kom du lilla människa. Tala om vilken flight du kommer så möter vi dig. Ta det inte som ett hot men vi tar hand om dig😀😁😀 Lär dig en sak du vet inte vad som finns på andra sidan så kaxa inte upp dig då kan det gå illa.

• Haha 2

Nissehult_13

Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev nissehult_13:

Ska jag ta det som ett hot så är du välkommen, jag har ett antal militärer och poliser i släkten som gärna vill träffa dig så kom du lilla människa. Tala om vilken flight du kommer så möter vi dig. Ta det inte som ett hot men vi tar hand om dig😀😁😀 Lär dig en sak du vet inte vad som finns på andra sidan så kaxa inte upp dig då kan det gå illa.

Förstår dig @Ken men lägg gärna en kommentar, han får skriva vad skit som helst o jag sväljer inte det. Att sitta på kammaren och fantisera och vräka ur sig massa skit går bra. Jag kommer naturligtvis inte röra mpr:s skötebarn men han skall veta att han är nära att gå över gränsen, hotar han mig här i Thailand så går det nog illa för honom och det var det jag försökte säga. Jag fick stryk förra året och hamnade på intensiven, 2 timmar senare stod militär och polis där och när jag vaknade så undrade de om de skulle döda han som slog mig. Jag sa ge fan i det jag var med i leken och jag får leken tåla. Svågern hade tagit upp en yrkesmördare från Bangkok, de är fan inte kloka men jag sa ge fan i det. Det var lika mycket mitt fel att det blev som det blev. Så pojken lever och har ett gott liv men han vågar inte sig hit.

• Ojojoj 2
  • Snurrigt 1
  • Haha 2

Nissehult_13

Dela på andra sajter

21 minuter sedan, skrev frogfish:

"Min svåger (eller valfri släkting från u-land) är högsta, högsta, högsta, högsta polisen i hela, hela, hela världen. Så det så."

Nog bland det fånigaste som kan yttras. Bara Özz Nujen (terroristfinansiären) kommer undan med "Min svåger"-historier😎

Har aldrig sagt att de är högsta hönsen men kom du och säg det till dom du är välkommen.

Hör av dig när du vill komma de väntar på dig.

• Snurrigt 2
  • Haha 3

Nissehult_13

Dela på andra sajter

Första eller om det var andra träffen i Stockholm (Gröndal nånstans) som Odin fixade med hjälp av någon/några var hyfsat välbesökt med en stor delegation från Örebrotrakten bl.a.

Många är nog med fortfarande, men hur många och vilka som va med har jag (Kanske tur det) lyckats förtränga.

Annandaagsträffarnas största antal är runt 80 personer.

Ändrades av Baa
  • Ge karma 3

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev frogfish:

Hör du inte hur fånig du låter? "Min pappa är starkare än din"...…

3-åringsnivå.

Låter nog lite fånigt, men vi kan avsluta detta nu och vi har olika åsikter och det är tillåtet.

• Ge karma 1

Nissehult_13

Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev nissehult_13:

Tar du det som ett hot så kanske du ska åka in till Udon och beställa en tid hos den lokale psykiatrikern för en undersökning. Misstänker att du lider av paranoia vilket betyder överdriven misstänksamhet.

Du skrev att din polare tydligen är i Thailand illegalt.

Det är möjligen inte så att du med är det?  Men prata då med släkten så ordnar dom papprena för dig Nisse.

Inte ska du gå omkring och känna dig hotad och förföljd.

BTT

• Haha 1

Soi 7

Dela på andra sajter

41 minuter sedan, skrev Baa:

Första eller om det var andra träffen i Stockholm (Gröndal nånstans) som Odin fixade med hjälp av någon/några var hyfsat välbesökt med en stor delegation från Örebrotrakten bl.a.

Många är nog med fortfarande, men hur många och vilka som va med har jag (Kanske tur det) lyckats förtränga.

Annandaagsträffarnas största antal är runt 80 personer.

Kanske inte så konstigt att annandagsträffen drar så mycket folk. Det kan ni Tacka Pattaya för. Utan barerna där hade det min själ inte kommit fler än 10 personer till din träff:)))

BTT

• Ojojoj 1
  • Snurrigt 1

Soi 7

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...