Soengsang Inlagd September 18, 2018 Dela Inlagd September 18, 2018 45 minuter sedan, skrev L200: hon vet inget. Hon vet nog iaf att svullna fötter/ben/anklar är förknippat med diabetes. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd September 18, 2018 Dela Inlagd September 18, 2018 Precis nyss, skrev audirs2: Jaha, så en sjuksyrra vet ingenting? Och på frugans arbete är det en jäkla fart på dom gamla, som snart e själv åxå! (bara 63 bast) Hehe. Vad vet ett proffs jämfört med stenbordskungarna på mpr..... Det är här man får en riktig diagnos😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 18, 2018 Dela Inlagd September 18, 2018 3 minuter sedan, skrev frogfish: Hehe. Vad vet ett proffs jämfört med stenbordskungarna på mpr..... Det är här man får en riktig diagnos😎 Japp, visa upp dojan så får man ta en koll!😉 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd September 18, 2018 Dela Inlagd September 18, 2018 5 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Kompisen far fick amputera båda benen/ fötterna på grund av diabetes. Men inte samtidigt. Diabetes tär på kroppen,men jag själv kommer inte att vänta tills doktorn kapar mina ben. Lev det livet som du gillar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd September 18, 2018 Dela Inlagd September 18, 2018 5 timmar sedan, skrev audirs2: Jaha, så en sjuksyrra vet ingenting? Och på frugans arbete är det en jäkla fart på dom gamla, som man snart e själv åxå! (bara 63 bast)🤤 Det går utför som Stenmark sa! 6 timmar sedan, skrev audirs2: Jaha, så en sjuksyrra vet ingenting? Och på frugans arbete är det en jäkla fart på dom gamla, som man snart e själv åxå! (bara 63 bast)🤤 Det går utför som Stenmark sa! Ids inte mer.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 18, 2018 Dela Inlagd September 18, 2018 14 minuter sedan, skrev L200: Det är ju självklart att många boende på äldreboendet har svullna ben,dom ligger mest. Blanda inte in din fru detta,hon vet inget. Det inte en thai vet är inte värt att veta😁. Det är nog indviduellt, jag har inga svullna ben och precis som vad man kan äta om man har diabetes enligt en engelsk forskare. Min diabetes slog sig visst på mitt humör enligt en mpr-are. Att mitt vänsterben ser annorlunda ut beror på andra orsaker. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 18, 2018 Dela Inlagd September 18, 2018 26 minuter sedan, skrev stefan5300: Det är nog indviduellt, jag har inga svullna ben och precis som vad man kan äta om man har diabetes enligt en engelsk forskare. Min diabetes slog sig visst på mitt humör enligt en mpr-are. Du tar väl hand om din diabetes rätt exemplariskt, motion genom simning och äter väl rätt vettigt. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 18, 2018 Dela Inlagd September 18, 2018 6 minuter sedan, skrev Soengsang: Du tar väl hand om din diabetes rätt exemplariskt, motion genom simning och äter väl rätt vettigt. Ja simma 3 timmar i veckan är jäkligt bra för mig, sedan får jag ju tänka på vad jag stoppar i mig. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Leni Inlagd September 18, 2018 Dela Inlagd September 18, 2018 Helt djävla otroligt att till och med en R.I.P. tråd spårar ut till tjafs🤔🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd September 18, 2018 Dela Inlagd September 18, 2018 Tråkigt att förlora en vän. Ni verkar att haft en hel del roliga stunder tillsammans, det är kanske inte så stor tröst. Kanske gör saknaden ännu större. Jag är 38 år gammal och jag har redan börjat att förlora vänner. Gruvar mig lite hur det kommer att bli framtiden. Tycker att det blir svårare för varje år som man blir äldre att finna riktiga och nära vänner. Beklagar din förlust. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd September 19, 2018 Dela Inlagd September 19, 2018 22 timmar sedan, skrev Soengsang: Hon vet nog iaf att svullna fötter/ben/anklar är förknippat med diabetes. Nu har du fel igen.Dom som reser ofta via flyg,buss och tåg får ofta svullnade ben. Eftersom dom flesta sitter stilla hela resan,och inget blod cirkulerar i benen. Jag själv har diabetes sen 8-år,utan svullna fötter/ben/anklar. Nog om detta nu....... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu