Scandinaviancorner Inlagd September 16, 2018 Dela Inlagd September 16, 2018 MPR medlemen Otto avled for nagra dagar sen i sitt hem i Goteborg.en gubbe som jag kant sedan borjan av 80 talet fran Bangkok nar vi bodde dar. Frid vare med honom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 16, 2018 Dela Inlagd September 16, 2018 13 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner: MPR medlemen Otto avled for nagra dagar sen i sitt hem i Goteborg.en gubbe som jag kant sedan borjan av 80 talet fran Bangkok nar vi bodde dar. Frid vare med honom Tråkigt....... Trevlig gubbe....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 16, 2018 Dela Inlagd September 16, 2018 Vila i frid! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd September 16, 2018 Dela Inlagd September 16, 2018 Vila i frid Otto. Undrar förstås varför nån skrattar åt detta? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 16, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 16, 2018 1 minut sedan, skrev Tommy: Vila i frid Otto. Undrar förstås varför nån skrattar åt detta? MVH Ja jag med!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flebbe Inlagd September 16, 2018 Dela Inlagd September 16, 2018 1 minut sedan, skrev Tommy: Vila i frid Otto. Undrar förstås varför nån skrattar åt detta? MVH Säkert av misstag. Vila i frid . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd September 16, 2018 Dela Inlagd September 16, 2018 R.I.P. ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 16, 2018 Dela Inlagd September 16, 2018 (ändrad) 58 minuter sedan, skrev Tommy: Undrar förstås varför nån skrattar åt detta? Naturligtvis feltryck... Den glada gubben sitter nära den ledsna.... Denna Otto föresten, har han inte vart på bilder från @Scandinaviancorner ? Ändrades September 16, 2018 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nana Inlagd September 16, 2018 Dela Inlagd September 16, 2018 Ja han har varit på bilder tagna av SC! Tror han var och besökte SC för 2-3 år sedan. Så bilder ska finnas! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sakhon Inlagd September 16, 2018 Dela Inlagd September 16, 2018 1 timme sedan, skrev Soengsang: Naturligtvis feltryck... Den glada gubben sitter nära den ledsna.... Denna Otto föresten, har han inte vart på bilder från @Scandinaviancorner ? Om du skulle vilja ändra på detta, kan du gå till det aktuella inlägget och trycka på den knapp du egentligen ville trycka på, så ändras det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 16, 2018 Dela Inlagd September 16, 2018 Vila i frid Otto,vi fick några trevliga stunder hos SC. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 17, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 17, 2018 Soren eller otto har pa MPR Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 17, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 17, 2018 Otto Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd September 17, 2018 Dela Inlagd September 17, 2018 Ja attan vad tråkigt ... träffade ju honom under en hel vecka hos dig på SC ju If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 17, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 17, 2018 25 minuter sedan, skrev Arnold Layne: Ja attan vad tråkigt ... träffade ju honom under en hel vecka hos dig på SC ju Ja det ar sorgligt, men han hade manga krampor diabetes bland annat.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd September 17, 2018 Dela Inlagd September 17, 2018 2 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner: Ja det ar sorgligt, men han hade manga krampor diabetes bland annat.. Ja ... jag kom ihåg att han fick en hel del vård och hjälp av gumman sin If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 17, 2018 Dela Inlagd September 17, 2018 3 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner: Ja det ar sorgligt, men han hade manga krampor diabetes bland annat.. Man ser det på benen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd September 18, 2018 Dela Inlagd September 18, 2018 On 2018-09-17 at 13:34, skrev audirs2: Man ser det på benen! Hur kan man se någon har diabetes på benen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 18, 2018 Dela Inlagd September 18, 2018 31 minuter sedan, skrev L200: Hur kan man se någon har diabetes på benen? Svullna ben, ofta också tecken på något med pumpen dvs dålig blodcirkulation vilket ofta är förknippat med diabetes. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 18, 2018 Dela Inlagd September 18, 2018 52 minuter sedan, skrev L200: Hur kan man se någon har diabetes på benen? Min fruga jobbar med detta på äldreboendet och ser detta ofta, har fått se bilder på typ exempel, inte på dom gamla för dom skyddas av sekretess! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd September 18, 2018 Dela Inlagd September 18, 2018 5 timmar sedan, skrev Soengsang: Svullna ben, ofta också tecken på något med pumpen dvs dålig blodcirkulation vilket ofta är förknippat med diabetes. Har många vänner som har diabetes i många år dom har inga svullna ben? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 18, 2018 Dela Inlagd September 18, 2018 (ändrad) 30 minuter sedan, skrev L200: Har många vänner som har diabetes i många år dom har inga svullna ben? Samma här, drabbar alla olika kanske. Men du kan googla diabetes, kärlkramp och svullna ben( fötter anklar) så ser du sambandet. Ändrades September 18, 2018 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd September 18, 2018 Dela Inlagd September 18, 2018 5 timmar sedan, skrev audirs2: Min fruga jobbar med detta på äldreboendet och ser detta ofta, har fått se bilder på typ exempel, inte på dom gamla för dom skyddas av sekretess! Det är ju självklart att många boende på äldreboendet har svullna ben,dom ligger mest. Blanda inte in din fru detta,hon vet inget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 18, 2018 Dela Inlagd September 18, 2018 (ändrad) 38 minuter sedan, skrev L200: Det är ju självklart att många boende på äldreboendet har svullna ben,dom ligger mest. Blanda inte in din fru detta,hon vet inget. Kompisen far fick amputera båda benen/ fötterna på grund av diabetes. Men inte samtidigt. Ändrades September 18, 2018 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 18, 2018 Dela Inlagd September 18, 2018 (ändrad) 44 minuter sedan, skrev L200: Det är ju självklart att många boende på äldreboendet har svullna ben,dom ligger mest. Blanda inte in din fru detta,hon vet inget. Jaha, så en sjuksyrra vet ingenting? Och på frugans arbete är det en jäkla fart på dom gamla, som man snart e själv åxå! (bara 63 bast)🤤 Det går utför som Stenmark sa! Ändrades September 18, 2018 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu