scorpio63 Inlagd Augusti 10, 2018 Dela Inlagd Augusti 10, 2018 Visserligen är det ganska långt dit, men jag undrar ju om BTT tänkte anordna någon träff i år oxå, det blev ju bra sist. Jag kommer ner någon vecka före jul och stannar till i mitten på januari. Det kan ju behövas några månader för att planera allt till det bästa. Jag är med på det mesta. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Augusti 10, 2018 Dela Inlagd Augusti 10, 2018 38 minutes ago, scorpio63 said: Visserligen är det ganska långt dit, men jag undrar ju om BTT tänkte anordna någon träff i år oxå, det blev ju bra sist. Jag kommer ner någon vecka före jul och stannar till i mitten på januari. Det kan ju behövas några månader för att planera allt till det bästa. Jag är med på det mesta. Ryska posten med Berit? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.