Jump to content
IGNORERAD

Vilket videoredigeringsprogram ska man välja?


MaiChai

Recommended Posts

Måste skaffa mig ett program för att redigera ihop filmsnuttar tagna med olika kameror till ett projekt.

 

Funderar på Pinnacle Studio 21, finns tre olika varianter av dem, Tyvärr ingen för MAC.

 

Alternativt Adobe Premier Elements.

 

Är det någon som har erfarenheter av dessa program och kan ge lite råd?

 

 

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

SItter inte Imovie i din mac? Brukar följa med...eller minns jag fel. Sitter i min och jag har inte betalt för det.

 

 

Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions.
 
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
On 2018-06-25 at 05:55, skrev dtbkk:

SItter inte Imovie i din mac? Brukar följa med...eller minns jag fel. Sitter i min och jag har inte betalt för det.

 

 

Ser man på, du har rätt! Jag har ju Imovie i min gamla ångdrivna Mac från 2011.

 

Nu ska jag bara lära mig använda det...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...