Nakhon Inlagd Juni 23, 2018 Dela Inlagd Juni 23, 2018 (ändrad) 30 minuter sedan, skrev Soengsang: Finns gott om tomtar som absolut inte borde gå på semester i Th. Jag skäms för mitt land minst 3 gånger per år. Ändrades Juni 23, 2018 av Nakhon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Juni 24, 2018 Dela Inlagd Juni 24, 2018 On 2018-06-22 at 02:14, skrev broder tuk tuk: Jag har hört många historier i barerna om faranger som mer eller mindre blivit övergivna av skrupellösa bartjejer efter att dom fått svårigheter. Gubbar som då lagt hundratals tusen baht på guld och annat krimskrams och köpt hus åt sina darlingar och sen när pengarna tagit slut har tjejerna inte hjälpt gubben med en baht. Det finns bra och dåliga bartjejer men sånt beteende äcklar mig på samma sätt som dom där tjejerna äcklar mig som slänger gubben på soptippen när det dyker upp en rikare sponsor. Finns gubbar som är 100% snälla mot sina tjejer och ger dom allt men så fort bahten sinar så passar inte galoscherna längre. Egentligen en av anledningarna till att jag funnits på forumet i 15 år just för att varna dessa nykomlingar om att många bartjejer är rejält depraverade trots sitt till synes leende och ljusa sätt. BTT The problem is that god gave men two heads but just enough blood to run one of them atime.... Så när man använder det nedre huvudet för tankearbetet så får man skylla sig själv! "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Juni 24, 2018 Dela Inlagd Juni 24, 2018 8 minuter sedan, skrev MaiChai: The problem is that god gave men two heads but just enough blood to run one of them atime.... Så när man använder det nedre huvudet för tankearbetet så får man skylla sig själv! Är inte så säker på att förälskelse bara sitter i det sexuella snarare i längtan efter kontakt och att känna sig älskad och inga är väl skickligare på att spela förälskade än bartjejer. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Juni 24, 2018 Dela Inlagd Juni 24, 2018 35 minuter sedan, skrev broder tuk tuk: Är inte så säker på att förälskelse bara sitter i det sexuella snarare i längtan efter kontakt och att känna sig älskad och inga är väl skickligare på att spela förälskade än bartjejer. BTT Dessvärre, för dom som tydligen inte har något huvud där uppe att tänka med. Du har kanske lite svårt att förstå sådana här uttryck. Det finns ett annat uttryck som säger att kärleken är blind. De blinda brukar utveckla andra sinnen så de använder hjärnan på ett bättre sätt. Fast det var inte det man menade med det uttrycket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Juni 24, 2018 Dela Inlagd Juni 24, 2018 On Wednesday, June 20, 2018 at 01:22, skrev Soengsang: Mmm, jag har en kompis......... Den har man hört förut... För övrigt så blev jag också fundersam med sambandet på "din kompis" och BTT? Men menu jag har faktiskt en kompis som inte är jag som har lite problem😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Juni 24, 2018 Dela Inlagd Juni 24, 2018 1 timme sedan, skrev Issanbonde: Men menu jag har faktiskt en kompis som inte är jag som har lite problem😂 Men tror hen behöver lite hjälp i alla fall😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 24, 2018 Dela Inlagd Juni 24, 2018 23 minuter sedan, skrev Issanbonde: Men tror hen behöver lite hjälp i alla fall😎 Är det en ny Clion på gång? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Juni 24, 2018 Dela Inlagd Juni 24, 2018 1 minut sedan, skrev M33: Är det en ny Clion på gång? Nja tror ej det. Inget Ghana. Ingen röd näsa😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 24, 2018 Dela Inlagd Juni 24, 2018 1 minut sedan, skrev Issanbonde: Nja tror ej det. Inget Ghana. Ingen röd näsa😎 Tänkte mer på att diskutera (citera) med sig själv.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Juni 24, 2018 Dela Inlagd Juni 24, 2018 (ändrad) 1 minut sedan, skrev M33: Tänkte mer på att diskutera (citera) med sig själv.... Okidoki men inte i clirrels syfte😅😆 Ändrades Juni 24, 2018 av Issanbonde srafffel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juni 24, 2018 Dela Inlagd Juni 24, 2018 4 minuter sedan, skrev M33: Tänkte mer på att diskutera (citera) med sig själv.... Gollum. Gollum. My precious. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 26, 2018 Dela Inlagd Juni 26, 2018 (ändrad) On 2018-06-24 at 18:21, skrev M33: Är det en ny Clion på gång? En "Clirre" är absolut vad Mpr kommer att behöva i framtiden. Gärna ett par stycken på en å samma gång. Clion, min favoritgubbe. Så tacksam att du lyckats få mig att dra på smilbanden med jämna mellanrum genom åren. Särskilt dom 2 sista. Respekt! Ändrades Juni 26, 2018 av Nakhon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Juni 28, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 28, 2018 On 2018-06-23 at 12:36, skrev Soengsang: Vissa häcklar sig själv bra...... Nu tycker jag inte att du ska se ner på dig själv så där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu