Batting Inlagd Juni 19, 2018 Dela Inlagd Juni 19, 2018 Jag känner en smått alkoholiserad kille som sällan snackar om annat än brudar och sprit. Det var tröttsamt innan han började åka till Thailand, det blev knappast bättre efteråt. Han lever loppan bland bartjejerna utan att betala för sig. -"Nä va fan, dom har ju fått drinkar och mat!", säger han snålt. Folk har försökt varna honom och påpekar att det där beteendet kan straffa sig, vilket väl låter ganska troligt? Thailändare ska man nog inte bråka med. Nu har jag hört på omvägar att han blivit så ökänd så att tjejerna flyr när han kommer. -"No more *****!", skriker dom och drar sig undan. Vidare så drar han historier om sina erövringar där i Thailand. Han berättar bl.a. en historia om att han är tillsammans med en bartjej och märker att kondomen gått sönder. ( Själv tycker jag att detta låter som en vandringshistoria, men det kanske ni kan avgöra ) Han upptäcker alltså att kådisen gått sönder och försöker pilla ut resterna, och får då ut två kondomer! När han tittar frågande på tjejen så lär hon ha skrikit, -"The last customel!", som förklaring. Är detta en "Klintbergare"? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juni 19, 2018 Dela Inlagd Juni 19, 2018 6 minuter sedan, skrev Batting: Jag känner en smått alkoholiserad kille som sällan snackar om annat än brudar och sprit. Det var tröttsamt innan han började åka till Thailand, det blev knappast bättre efteråt. Han lever loppan bland bartjejerna utan att betala för sig. -"Nä va fan, dom har ju fått drinkar och mat!", säger han snålt. Folk har försökt varna honom och påpekar att det där beteendet kan straffa sig, vilket väl låter ganska troligt? Thailändare ska man nog inte bråka med. Nu har jag hört på omvägar att han blivit så ökänd så att tjejerna flyr när han kommer. -"No more *****!", skriker dom och drar sig undan. Vidare så drar han historier om sina erövringar där i Thailand. Han berättar bl.a. en historia om att han är tillsammans med en bartjej och märker att kondomen gått sönder. ( Själv tycker jag att detta låter som en vandringshistoria, men det kanske ni kan avgöra ) Han upptäcker alltså att kådisen gått sönder och försöker pilla ut resterna, och får då ut två kondomer! När han tittar frågande på tjejen så lär hon ha skrikit, -"The last customel!", som förklaring. Är detta en "Klintbergare"? Är din kompis @broder tuk tuk? Låter precis som hans historier, förutom att han inte har varit där. 55555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Juni 19, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 19, 2018 6 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Är din kompis @broder tuk tuk? Låter precis som hans historier, förutom att han inte har varit där. 55555 Nä det är inte btt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Juni 19, 2018 Dela Inlagd Juni 19, 2018 (ändrad) 20 timmar sedan, skrev Batting: Jag känner en smått alkoholiserad kille som sällan snackar om annat än brudar och sprit. Det var tröttsamt innan han började åka till Thailand, det blev knappast bättre efteråt. Han lever loppan bland bartjejerna utan att betala för sig. -"Nä va fan, dom har ju fått drinkar och mat!", säger han snålt. Folk har försökt varna honom och påpekar att det där beteendet kan straffa sig, vilket väl låter ganska troligt? Thailändare ska man nog inte bråka med. Nu har jag hört på omvägar att han blivit så ökänd så att tjejerna flyr när han kommer. -"No more *****!", skriker dom och drar sig undan. Vidare så drar han historier om sina erövringar där i Thailand. Han berättar bl.a. en historia om att han är tillsammans med en bartjej och märker att kondomen gått sönder. ( Själv tycker jag att detta låter som en vandringshistoria, men det kanske ni kan avgöra ) Han upptäcker alltså att kådisen gått sönder och försöker pilla ut resterna, och får då ut två kondomer! När han tittar frågande på tjejen så lär hon ha skrikit, -"The last customel!", som förklaring. Är detta en "Klintbergare"? Denna fråga borde många här kunna svara på när tjejen kommer hem från dagens "insats" på massagesalongen. Ändrades Juni 20, 2018 av Wanchai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd Juni 19, 2018 Dela Inlagd Juni 19, 2018 43 minuter sedan, skrev Batting: Jag känner en smått alkoholiserad kille som sällan snackar om annat än brudar och sprit. Det var tröttsamt innan han började åka till Thailand, det blev knappast bättre efteråt. Han lever loppan bland bartjejerna utan att betala för sig. -"Nä va fan, dom har ju fått drinkar och mat!", säger han snålt. Folk har försökt varna honom och påpekar att det där beteendet kan straffa sig, vilket väl låter ganska troligt? Thailändare ska man nog inte bråka med. Nu har jag hört på omvägar att han blivit så ökänd så att tjejerna flyr när han kommer. -"No more *****!", skriker dom och drar sig undan. Vidare så drar han historier om sina erövringar där i Thailand. Han berättar bl.a. en historia om att han är tillsammans med en bartjej och märker att kondomen gått sönder. ( Själv tycker jag att detta låter som en vandringshistoria, men det kanske ni kan avgöra ) Han upptäcker alltså att kådisen gått sönder och försöker pilla ut resterna, och får då ut två kondomer! När han tittar frågande på tjejen så lär hon ha skrikit, -"The last customel!", som förklaring. Är detta en "Klintbergare"? Du får ta det lite lugnare med alkoholen verkar det som, att du lyckades pilla ut två kondomer när du var på jakt efter en hör nog inte till vanligheterna och är väl kanske ingen direkt merit man bör skryta om på ett forum. Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 19, 2018 Dela Inlagd Juni 19, 2018 Knepet är att köra med dubbla kondomer med lite Sambal mellan första och andra. Börjar tjejen skrika vet man att den första har gått sönder! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Juni 19, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 19, 2018 8 minuter sedan, skrev Bananen: Du får ta det lite lugnare med alkoholen verkar det som, att du lyckades pilla ut två kondomer när du var på jakt efter en hör nog inte till vanligheterna och är väl kanske ingen direkt merit man bör skryta om på ett forum. Din retorik matchar Pippilotta-tofsarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 19, 2018 Dela Inlagd Juni 19, 2018 (ändrad) 4 timmar sedan, skrev Batting: Jag känner en smått alkoholiserad kille som sällan snackar om annat än brudar och sprit. Det var tröttsamt innan han började åka till Thailand, det blev knappast bättre efteråt. Han lever loppan bland bartjejerna utan att betala för sig. -"Nä va fan, dom har ju fått drinkar och mat!", säger han snålt. Folk har försökt varna honom och påpekar att det där beteendet kan straffa sig, vilket väl låter ganska troligt? Thailändare ska man nog inte bråka med. Nu har jag hört på omvägar att han blivit så ökänd så att tjejerna flyr när han kommer. -"No more *****!", skriker dom och drar sig undan. Vidare så drar han historier om sina erövringar där i Thailand. Han berättar bl.a. en historia om att han är tillsammans med en bartjej och märker att kondomen gått sönder. ( Själv tycker jag att detta låter som en vandringshistoria, men det kanske ni kan avgöra ) Han upptäcker alltså att kådisen gått sönder och försöker pilla ut resterna, och får då ut två kondomer! När han tittar frågande på tjejen så lär hon ha skrikit, -"The last customel!", som förklaring. Är detta en "Klintbergare"? Mmm, jag har en kompis......... Den har man hört förut... För övrigt så blev jag också fundersam med sambandet på "din kompis" och BTT? Ändrades Juni 20, 2018 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boondeng Inlagd Juni 20, 2018 Dela Inlagd Juni 20, 2018 (ändrad) 4 timmar sedan, skrev Batting: Jag känner en smått alkoholiserad kille som sällan snackar om annat än brudar och sprit. Det var tröttsamt innan han började åka till Thailand, det blev knappast bättre efteråt. Han lever loppan bland bartjejerna utan att betala för sig. -"Nä va fan, dom har ju fått drinkar och mat!", säger han snålt. Folk har försökt varna honom och påpekar att det där beteendet kan straffa sig, vilket väl låter ganska troligt? Thailändare ska man nog inte bråka med. Nu har jag hört på omvägar att han blivit så ökänd så att tjejerna flyr när han kommer. -"No more *****!", skriker dom och drar sig undan. Vidare så drar han historier om sina erövringar där i Thailand. Han berättar bl.a. en historia om att han är tillsammans med en bartjej och märker att kondomen gått sönder. ( Själv tycker jag att detta låter som en vandringshistoria, men det kanske ni kan avgöra ) Han upptäcker alltså att kådisen gått sönder och försöker pilla ut resterna, och får då ut två kondomer! När han tittar frågande på tjejen så lär hon ha skrikit, -"The last customel!", som förklaring. Är detta en "Klintbergare"? fel Ändrades Juni 20, 2018 av Boondeng Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd Juni 20, 2018 Dela Inlagd Juni 20, 2018 Din retorik matchar Pippilotta-tofsarna. Ja precis, dom är lika långa, särskilt den vänstra om man ser det snett från höger utan att överdriva. Skickat från min PRA-LX1 via Tapatalk Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Juni 20, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 20, 2018 4 timmar sedan, skrev Bananen: Ja precis, dom är lika långa, särskilt den vänstra om man ser det snett från höger utan att överdriva. Skickat från min PRA-LX1 via Tapatalk Varför känns det viktigt för dig att försöka förstöra alla trådar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd Juni 20, 2018 Dela Inlagd Juni 20, 2018 Varför känns det viktigt för dig att försöka förstöra alla trådar?Nja, alla trådar känns väl en smula överdrivet, och det känns inte särskilt viktigt för mig och tråden är väl inte direkt förstörd, tycker att du är lite gnällig nu faktiskt... Skickat från min PRA-LX1 via Tapatalk Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Juni 20, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 20, 2018 1 timme sedan, skrev Bananen: Nja, alla trådar känns väl en smula överdrivet, och det känns inte särskilt viktigt för mig och tråden är väl inte direkt förstörd, tycker att du är lite gnällig nu faktiskt... Skickat från min PRA-LX1 via Tapatalk Starta en egen tråd vet jag. Om du tycker att andras trådar är dumma så skit i dem! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juni 20, 2018 Dela Inlagd Juni 20, 2018 1 timme sedan, skrev Batting: Starta en egen tråd vet jag. Om du tycker att andras trådar är dumma så skit i dem! Öppna en grupp och starta dina trådar där. Då kan du moderera bort inlägg du inte tycker om. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 20, 2018 Dela Inlagd Juni 20, 2018 Länge leve grupper Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Juni 20, 2018 Dela Inlagd Juni 20, 2018 2 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Länge leve grupper Beror vem som modererar gruppen, för mig iaf. Finns dom som inte borde ha den makten och jag syftar INTE på dig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Juni 20, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 20, 2018 10 timmar sedan, skrev HuaHindinnge: Öppna en grupp och starta dina trådar där. Då kan du moderera bort inlägg du inte tycker om. Tycker du att man ska behöva göra det för att slippa få barnsligt tecknade kukar som svar från Pippilotta Tofsen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 21, 2018 Dela Inlagd Juni 21, 2018 On 2018-06-20 at 03:41, skrev Batting: Jag känner en smått alkoholiserad kille som sällan snackar om annat än brudar och sprit. Det var tröttsamt innan han började åka till Thailand, det blev knappast bättre efteråt. Han lever loppan bland bartjejerna utan att betala för sig. -"Nä va fan, dom har ju fått drinkar och mat!", säger han snålt. Folk har försökt varna honom och påpekar att det där beteendet kan straffa sig, vilket väl låter ganska troligt? Thailändare ska man nog inte bråka med. Nu har jag hört på omvägar att han blivit så ökänd så att tjejerna flyr när han kommer. -"No more *****!", skriker dom och drar sig undan. Vidare så drar han historier om sina erövringar där i Thailand. Han berättar bl.a. en historia om att han är tillsammans med en bartjej och märker att kondomen gått sönder. ( Själv tycker jag att detta låter som en vandringshistoria, men det kanske ni kan avgöra ) Han upptäcker alltså att kådisen gått sönder och försöker pilla ut resterna, och får då ut två kondomer! När han tittar frågande på tjejen så lär hon ha skrikit, -"The last customel!", som förklaring. Är detta en "Klintbergare"? Var i Thailand har han varit? Vad ska man snacka om ifall man är en Pattayaresenär för många verkar ju tro att Thailand ligger i Pattaya och inte tvärt om, inte fan snackas det om stränder, stark mat, falskt leende människor, stenhögar eller några jävla tempel, nä det är fettan, alkoholen och hålligånget som hägrar. Vet inte hur gammal du är men de svenska herrtidningar på 80-talet var en bra reklampelare för att jag började att resa till Thailand och Filippinerna, du söte gud vilket hålligång det var de 10 första åren med alkohol, kvinnor, sång och det är absolut inget jag ångrar. Förstår din alkoliserade kompis. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Juni 21, 2018 Dela Inlagd Juni 21, 2018 12 minuter sedan, skrev stefan5300: Var i Thailand har han varit? Vad ska man snacka om ifall man är en Pattayaresenär för många verkar ju tro att Thailand ligger i Pattaya och inte tvärt om, inte fan snackas det om stränder, stark mat, falskt leende människor, stenhögar eller några jävla tempel, nä det är fettan, alkoholen och hålligånget som hägrar. Vet inte hur gammal du är men de svenska herrtidningar på 80-talet var en bra reklampelare för att jag började att resa till Thailand och Filippinerna, du söte gud vilket hålligång det var de 10 första åren med alkohol, kvinnor, sång och det är absolut inget jag ångrar. Förstår din alkoliserade kompis. Nu är det ju ofta så att när fan blir gammal blir han religiös. I många medlemmars fall handlar det ju om att dom träffat frugan och sen blir dom glada dagarna bland barerna ett minne blott. Skulle dock tippa på att merparten av dessa herrar gärna strosar runt i Pattaya om dom får och med glädje minne tiden när dom var berusade, lyckliga och fria som fåglar bland soierna. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 21, 2018 Dela Inlagd Juni 21, 2018 2 minuter sedan, skrev broder tuk tuk: Nu är det ju ofta så att när fan blir gammal blir han religiös. I många medlemmars fall handlar det ju om att dom träffat frugan och sen blir dom glada dagarna bland barerna ett minne blott. Skulle dock tippa på att merparten av dessa herrar gärna strosar runt i Pattaya om dom får och med glädje minne tiden när dom var berusade, lyckliga och fria som fåglar bland soierna. BTT Men du vet att när katten är borta så dansar råttan på bordet, dvs att när frugan reser till hembyn så är det fritt fram för hyss i Pattaya. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Juni 21, 2018 Dela Inlagd Juni 21, 2018 3 minuter sedan, skrev stefan5300: Men du vet att när katten är borta så dansar råttan på bordet, dvs att när frugan reser till hembyn så är det fritt fram för hyss i Pattaya. Japp ungefär som det var när gubbarna träffade frugan. Då dansade frugan på bordet när gubben reste hem till Sverige:)) Och sen satt gubben i Sverige och skickade pengar till darlingen i tron att hon rest hem till byn. Jag träffade många tjejer på den tiden som hade både tre och fyra bidragsgivare. Dom brukade bara skratta och säga hur korkade gubbarna är. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 21, 2018 Dela Inlagd Juni 21, 2018 24 minuter sedan, skrev broder tuk tuk: Japp ungefär som det var när gubbarna träffade frugan. Då dansade frugan på bordet när gubben reste hem till Sverige:)) Och sen satt gubben i Sverige och skickade pengar till darlingen i tron att hon rest hem till byn. Jag träffade många tjejer på den tiden som hade både tre och fyra bidragsgivare. Dom brukade bara skratta och säga hur korkade gubbarna är. BTT Så sant så. Kom till Don Muang en gång från Sverige och skulle ta taxi till Pattaya, då kom det fram en brutta som just lämnat av gubben på flygplatsen, hon frågade om hon fick åka med och det fick hon ju göra och sedan hade vi trevligt i flera dagar tills hon skulle till hembyn men om han var svensk vet jag inte. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juni 21, 2018 Dela Inlagd Juni 21, 2018 1 timme sedan, skrev stefan5300: Så sant så. Kom till Don Muang en gång från Sverige och skulle ta taxi till Pattaya, då kom det fram en brutta som just lämnat av gubben på flygplatsen, hon frågade om hon fick åka med och det fick hon ju göra och sedan hade vi trevligt i flera dagar tills hon skulle till hembyn men om han var svensk vet jag inte. Hon skulle till hembyn 😉 eller så kom kanske en bättre sponsor till Thailand. 😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 21, 2018 Dela Inlagd Juni 21, 2018 2 timmar sedan, skrev Stoneys: Hon skulle till hembyn 😉 eller så kom kanske en bättre sponsor till Thailand. 😉 Ja, inte fan vet jag och brydde mig inte heller. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juni 21, 2018 Dela Inlagd Juni 21, 2018 5 timmar sedan, skrev Batting: Tycker du att man ska behöva göra det för att slippa få barnsligt tecknade kukar som svar från Pippilotta Tofsen? Det är ett fritt öppet forum. Alla gör vad dom vill, ibland blir någon avstängd en tid. Om det inte passar dig, så är mitt råd att öppna en grupp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu