Jump to content
IGNORERAD

Folk som inte borde turista i Thailand.

Batting

Recommended Posts

18 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Jag tycker ju att det är ett problem eftersom det skapar tjejer som mer eller mindre är rädda hur kan man lita på att inte oxå många oskyldiga faranger får sätta livet til helt i onödan?

BTT

Är det inte du som brukar mena att ger man sig in i leken så får man leken tåla?

Men oroa dig inte, Berit skyddar dig annars får du be om hjälp av vakterna på tallinfärjan :-)

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Dela på andra sajter

• Svar 112
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Batting

23

• broder tuk tuk

11

• HuaHindinnge

11

• Bananen

7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

broder tuk tuk
31 minuter sedan, skrev SatanG:

Är det inte du som brukar mena att ger man sig in i leken så får man leken tåla?

Men oroa dig inte, Berit skyddar dig annars får du be om hjälp av vakterna på tallinfärjan :-)

/ SatanG

Tja ingen större risk att jag råkar illa ut numera i barerna.

Ska man få en chans på en rendez- vouz får man väl först söva ner Berit.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

41 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

BTT

Naturligtvis, det krävs ju att du är där för att råka illa ut.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

GreenValley
2 timmar sedan, skrev Knasen:

Verkar vara bra drag i postorder whiskyn :crazy: 

Ja det där raketbränslet verkar slå det mesta, nästan samma bett i det som i Boas dunk! :crazy:

Dela på andra sajter

Kenneth4618
12 timmar sedan, skrev Batting:

Jag föreslår dig nu att dra åt helvete, och sedan om du tycker att det är oförskämt så ska jag spela förvånad och anse att du är otacksam som inte tar emot detta generösa råd från mig. Så här kommer mitt råd en gång till, FAR ÅT HELVETE!

Du måste vara lite mer diplomatisk  Herr Batting

Caskie Stinnett  skrev en gång:

"En diplomat är en person som kan be dig att dra åt helvete på ett sätt som gör att du faktiskt ser fram emot resan."

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

broder tuk tuk
9 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Du måste vara lite mer diplomatisk  Herr Batting

Caskie Stinnett  skrev en gång:

"En diplomat är en person som kan be dig att dra åt helvete på ett sätt som gör att du faktiskt ser fram emot resan."

Du är väl inte den förste som ska tala om diplomati?

Du brukar inte skräda orden när du attackerar mig.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Kenneth4618
2 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Du är väl inte den förste som ska tala om diplomati?

Du brukar inte skräda orden när du attackerar mig.

BTT

Det är väll bra för dig så du kan gråta ut på forumet om alla som är såååååååå elaka mot dig :look_down:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Ska man få en chans på en rendez- vouz får man väl först söva ner Berit.

BTT

Ska väl inte vara nått problem för dig då du har hjälpt damer att sova innan.

Pattaya

Dela på andra sajter

Kenneth4618
14 minuter sedan, skrev ArneMorales:

Vem är detta?815042190_BTTBrother.jpg.7d1e13bace010d6366aa40309b9765ea.jpg

En av världens mest misslyckade brottslingar och BTT`s  stora idol :look_down:

Dela på andra sajter

27 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Brottsling? Vad har han gjort nu då?

Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Jag har hört många historier i barerna om faranger som mer eller mindre blivit övergivna av skrupellösa bartjejer efter att dom fått svårigheter.

Gubbar som då lagt hundratals tusen baht på guld och annat krimskrams och köpt hus åt sina darlingar och sen när pengarna tagit slut har tjejerna inte hjälpt gubben med en baht.

Det finns bra och dåliga bartjejer men sånt beteende äcklar mig på samma sätt som dom där tjejerna äcklar mig som slänger gubben på soptippen när det dyker upp en rikare sponsor.

Finns gubbar som är 100% snälla mot sina tjejer och ger dom allt men så fort bahten sinar så passar inte galoscherna längre.

Egentligen en av anledningarna till att jag funnits på forumet i 15 år just för att varna dessa nykomlingar om att många bartjejer är rejält depraverade trots sitt till synes leende och ljusa sätt.

BTT

Ja, det är väl orsaken till att du inte har varit i Pattaya, sen 90-talet..

Men man får hoppas att det var väl spenderade Bath..😜

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Dela på andra sajter

37 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Nja, det är väl skådespelaren Joaquin Phoenix....

Rock on!

Ändrades av Sangwal

Så gott som oförstörd!

Dela på andra sajter

Guest wUThai
28 minuter sedan, skrev Sangwal:

Rock on!

Stämmer bra. Han ändrade ju sitt utseende för att spela in en dokumentär om sitt "nya" liv ihop med Casey Affleck. Så sjuk han är när han blir intervjuad av Letterman. :)

Dela på andra sajter

33 minuter sedan, skrev Sangwal:

Rock on!

Det namnet var svårt att stava, skönt att google kan hjälpa ;) 

Dela på andra sajter

33 minuter sedan, skrev M33:

Det namnet var svårt att stava, skönt att google kan hjälpa ;) 

Tacka vet jag google🤓

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Dela på andra sajter

14 timmar sedan, skrev MaiChai:

Jag har ett busbra knep om man vill sätta sig ner i en liten fyrkantsbar dricka några öl och tjattra lite med flickorna utan någon som helst press att behöva lösa ut någon.

När den första damen stormar fram "Hello, wheee you com fom" så svara du bara från Krungthep men du förstår inte engelska - säger du detta på thai så är isen bruten och tjejerna inser direkt att du inte klev av plante från Farangistan i morse...

Det är skitkul att sitta och prata med bartjejer om allt möjligt när de väl insett att du inte kommer att lösa ut dem och att du har en fru/flickvän som skulle kunna föra ett jävla liv om hon försökte. Kostar förstås ett par ladydrinks i längden men det kan det vara värt.

Brukar ta till det knepet de få ggr jag besöker beerbarer och tjejerna är lite för mycket på hugget. Du kan sitta och prata med dom om allt möjligt eftersom dom vet att du inte är någon grönjöling på sommarbete. Vill du kan du lösa ut dom också, det har de oftast inget emot. Några ladydrinks kan man offra sig på ibland, men ibland är de inte på om drinkar heller. Har suttit och tagit en drink och bara velat sitta i lugn och ro då det ibland kan komma någon trevlig tjej och börja prata med dig utan att vilja ha ladydrinks. Börjar man med att bjuda på drinkar vill alla ha på vissa ställen. Man sätter ribban med sitt beteende från början. Har man suttit och pratat en stund med någon trevlig tjej så är hur som helst en drink på sin plats.

Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Nja moder Teresa var säkert en betydligt mer moralisk människa än vad jag är även om jag aldrig betett mig som ett svin bland barerna.

Men visst jag har säkert räddat en och annan gubbe från att bli lurad och skinnad av bartjejerna genom mina erfarenheter.

Som jag ser det måste man först och främst tackla problemet med thaimännen som lurar i bakgrunden sen kan man satsa fullt ut på sin tjej för dom flesta tjejer är i grunden bra tjejer.

BTT

Är inte så blygsam! 

Du brukar ju hjälpa småtjejerna från barerna med sömnpiller, så att de ska sova skönt under shorttimen (eller var det longtime).

Dela på andra sajter

Kenneth4618
1 timme sedan, skrev Sangwal:

Rock on!

Å fan tyckte han var lik Clark

Dela på andra sajter

GreenValley
2 timmar sedan, skrev Surin P3:

Brottsling? Vad har han gjort nu då?

Olovlig frånvaro från Thailand!

Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev stefan5300:

Ja många brudar i barerna är ju fullblodsproffs på många sätt och de som inte är det blir snabbt upplärda.

Strax innan jag träffade frugan så presenterades jag för ett fullblodsproffs!

"Meow", jag satt som vanligt vid stambaren Kangaroo på Bangla road, drack en öl eller två när utkastaren frågade varför jag inte hade nån dam?

Han var lite orolig, så att säga...

Till slut lovade han "I will go and find you a good lady!"

Sagt och gjort, han gick iväg och kom strax tillbaka med en liten Katta...

Det vart några mycket intressanta dagar, fick av nån anledning betala hennes arbetsgivare 1000 Baht, eftersom hon inte skötte sitt jobb på Shark Agogo, då hon uppenbarligen blivit förtjust i mej...

Meow var ett riktigt duktigt proffs, världsklass på alla upptänkliga sätt!

Men vi skiljdes åt då jag skulle till Bkk ett par dagar innan hemresan, jag skäms lite för att jag aldrig kontaktade henne igen...

Det berodde på att jag träffade en genuint underbar kvinna sista dagen i Bkk, hon som är mor till våra barn idag, Nok.

3-4 månader senare var jag i Thailand igen för att träffa Nok på riktigt, vi kom bra överens, reste runt lite, bland annat till Koh Chang och till Patong...

Snackade med en kompis i Patong om att vi var på väg dit och hörde att han blev lite skärrad...

"Vad är problemet?" frågade jag.

"Du minns Meow?, hon som du var ihop med i Julas, hon är tillsammans med mej nu..."

"Inga problem! Vi kommer ner om ett par dagar"

Meow skötte sej riktigt bra och vi umgicks mycket i Patong under Songkran, 2004, Hon och min vän var med på vårt bröllop ett knappt år senare i Bkk.

De har också bott hemma hos oss, när de varit på besök i Bangkok.

Frugan frågade vid nåt tillfälle efter att vi gift oss "Why did you choose me, and not a pretty girl like Meow?", jag berättade som det var, att jag umgåtts med Meow innan jag träffat henne, och att min kära hustru var vackrare än Meow, på alla sätt!

Kompisen och Meow var tillsammans i Thailand i några år innan de skiljdes åt som vänner, Meow bor numera i Tyskland med sin man och deras son, både jag och Nok har henne som vän, på Facebook.

MVH

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

On 2018-06-21 at 20:42, skrev kalasbullen:

Då tycker i alla fall jag att det vore överdrivet känsligt.

Det var ju inte ett personligt påhopp att han bad dig dra åt helvete, mera ett rakt svar.

Tar du inte det så säger det mera om dig än om Batting.

Moderatorn låter sig tydligen styras av häcklarna. Det är ju trist och kanske framför allt ynkligt, men kanske inte så mycket att göra åt.  :62:

Dela på andra sajter

On 2018-06-22 at 03:38, skrev Surin P3:

Raketforskning...

Ja tydligen. Folk fortsätter ju att bli lurade.

Dela på andra sajter

38 minuter sedan, skrev Batting:

Moderatorn låter sig tydligen styras av häcklarna. Det är ju trist och kanske framför allt ynkligt, men kanske inte så mycket att göra åt.  :62:

Vissa häcklar sig själv bra......

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...