Jump to content
IGNORERAD

Folk som inte borde turista i Thailand.

Batting

Recommended Posts

HuaHindinnge
Precis nyss, skrev Batting:

Personliga påhopp har väl du och Pippilotta redan stått för, och anledningen verkar vara politisk, och vadå igen?

Hä int lönt å förklar för en som int begrip.

Dela på andra sajter

• Svar 112
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Batting

23

• broder tuk tuk

11

• HuaHindinnge

11

• Bananen

7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

9 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Politik och personliga påhopp. Nu blir det säkert utvisning igen. 

Vad nu, kan du inte ta ett råd? :22:

Dela på andra sajter

HuaHindinnge
Precis nyss, skrev Batting:

Vad nu, kan du inte ta ett råd? :22:

Jag har inte frågat om något. Jag har inga problem med vad andra skriver i detta forumet.

Dela på andra sajter

Hur får du en teckning postad i en annan tråd än denna att bli ett personligt påhopp i denna tråd? Du har ju helt tydligt inte de vassaste hamstrarna i kanoten...

Personliga påhopp har väl du och Pippilotta redan stått för, och anledningen verkar vara politisk, och vadå igen?

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

kalasbullen
8 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Jag har inte frågat om något. Jag har inga problem med vad andra skriver i detta forumet.

Hahaa.. Jaså inte, rulla tillbaka några svar och kolla.

Dela på andra sajter

HuaHindinnge
Precis nyss, skrev kalasbullen:

Hahaa.. Jaså inte, rulla tillbaka några svar och kolla.

Japp, gör det. 

Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Atom:

Skulle jag vilja gå och sätta mig i en fyrkantsbar ett par gånger i veckan så gjorde jag nog fel som gifte mig. Att det kan vara kul en kväll då och då kan jag inte förneka och det tror jag nog de flesta snubbar håller med om. Jag skulle nog tröttna efter ett par dagar om man inte är där med ett gäng kompisar; när man hört "hello, where you come fom" och "what hotel you stay" ett 20-tal gånger räcker det liksom.

Jag har ett busbra knep om man vill sätta sig ner i en liten fyrkantsbar dricka några öl och tjattra lite med flickorna utan någon som helst press att behöva lösa ut någon.

När den första damen stormar fram "Hello, wheee you com fom" så svara du bara från Krungthep men du förstår inte engelska - säger du detta på thai så är isen bruten och tjejerna inser direkt att du inte klev av plante från Farangistan i morse...

Det är skitkul att sitta och prata med bartjejer om allt möjligt när de väl insett att du inte kommer att lösa ut dem och att du har en fru/flickvän som skulle kunna föra ett jävla liv om hon försökte. Kostar förstås ett par ladydrinks i längden men det kan det vara värt.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Benriach:

Hur får du en teckning postad i en annan tråd än denna att bli ett personligt påhopp i denna tråd? Du har ju helt tydligt inte de vassaste hamstrarna i kanoten...

Du menar att det skulle spela någon roll i vilken tråd jag skriver. Ha ha ha   :44:

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev HuaHindinnge:

Bra, när far du då?

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Batting:

Ja men varför? Vad har jag gjort dig? Skämt? Du är nog det mest omogna jag sett på hela nätet. Verkligen en god representant för SD.

Ja, ett skämt som passade in i just den diskussionen då och där som tydligen var ganska träffande då du tar upp det i en annan tråd, du har inte gjort mig något mer än att ha en otrevlig attityd på grund av att jag har en annan åsikt än dig och då svarar jag med samma mynt, jag är ingen representant för sd mer än att jag tänker rösta på dom och har lite svårt att hålla tyst när en del puckon snackar skit om dom.

Citat

Vilka politiska personliga påhopp menar du?

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Dela på andra sajter

HuaHindinnge
41 minuter sedan, skrev Batting:

Bra, när far du då?

Nästa gång det är 32 februari klockan 25:63.

Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Bananen:

Ja, ett skämt som passade in i just den diskussionen då och där som tydligen var ganska träffande då du tar upp det i en annan tråd, du har inte gjort mig något mer än att ha en otrevlig attityd på grund av att jag har en annan åsikt än dig och då svarar jag med samma mynt, jag är ingen representant för sd mer än att jag tänker rösta på dom och har lite svårt att hålla tyst när en del puckon snackar skit om dom.

Vilka politiska personliga påhopp menar du?

Politiska påhopp har jag väl inte skrivit? Det räcker med påhopp, och dom måste ju bero på något, eller du kanske bara ger dig på folk lite random så där? Men jag ska väl be om ursäkt. Det där om att du skulle vara en god representant för SD var ju lumpet skrivet av mig. Jag förstår att du tog illa upp. Vem skulle inte göra det? *Huh, rys* Du måste ha sett det som ett fruktansvärt påhopp. Där gick jag för långt. Tänk ett så vidrigt påstående. Nä det var verkligen Over the top, jag tar tillbaka.

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Batting:

Politiska påhopp har jag väl inte skrivit? Det räcker med påhopp, och dom måste ju bero på något, eller du kanske bara ger dig på folk lite random så där? Men jag ska väl be om ursäkt. Det där om att du skulle vara en god representant för SD var ju lumpet skrivet av mig. Jag förstår att du tog illa upp. Vem skulle inte göra det? *Huh, rys* Du måste ha sett det som ett fruktansvärt påhopp. Där gick jag för långt. Tänk ett så vidrigt påstående. Nä det var verkligen Over the top, jag tar tillbaka.

Nja, du skrev ju faktiskt "Personliga påhopp har väl du och Pippilotta redan stått för, och anledningen verkar vara politisk", och sen skrev jag att du har en otrevlig attityd och jag svarar med samma mynt, känns faktiskt lite jobbigt att behöva upprepa allting 2 gånger för att du skall förstå, därför så ger jag dig rådet att läsa allting 2 gånger innan du svarar.

Tar inte illa upp av att bli kallad sd representant 2018, det gjorde jag heller inte 2010 då jag redan då var inne på rätt spår, känns skönt att sd antagligen hamnar närmare 30 procent än 20 och att sossarna antagligen hamnar under 20 procent i detta val, att det finns folk som fortfarande röstar på Löfven är för mig en gåta som jag nog aldrig lär lösa.

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Bananen:

Nja, du skrev ju faktiskt "Personliga påhopp har väl du och Pippilotta redan stått för, och anledningen verkar vara politisk", och sen skrev jag att du har en otrevlig attityd och jag svarar med samma mynt, känns faktiskt lite jobbigt att behöva upprepa allting 2 gånger för att du skall förstå, därför så ger jag dig rådet att läsa allting 2 gånger innan du svarar.

Tar inte illa upp av att bli kallad sd representant 2018, det gjorde jag heller inte 2010 då jag redan då var inne på rätt spår, känns skönt att sd antagligen hamnar närmare 30 procent än 20 och att sossarna antagligen hamnar under 20 procent i detta val, att det finns folk som fortfarande röstar på Löfven är för mig en gåta som jag nog aldrig lär lösa.

Åh vad skönt, då känner jag mig lättad, då känner du dig inte påhoppad då? Och jag har inte diskuterat politik, bara gett dig en eloge!  :62:

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Batting:

Åh vad skönt, då känner jag mig lättad, då känner du dig inte påhoppad då? Och jag har inte diskuterat politik, bara gett dig en eloge!  :62:

Så bra, jag är inte så känslig och känner mig inte det minsta "påhoppad", det var ju faktiskt du som lipade innan om hemska könsorgan och annan rappakalja.

Dela på andra sajter

broder tuk tuk
5 timmar sedan, skrev Batting:

Ja jag sökte en gång på Homeless in Pattaya på YouTube, och såg några exempel på hur det kan gå. Det är ju lite knepigt det där. Om man inte har någon släkting eller så på hemmaplan så verkar det inte som om man kan lita på att någon ambassad hjälper en att komma hem. 

Jag har hört många historier i barerna om faranger som mer eller mindre blivit övergivna av skrupellösa bartjejer efter att dom fått svårigheter.

Gubbar som då lagt hundratals tusen baht på guld och annat krimskrams och köpt hus åt sina darlingar och sen när pengarna tagit slut har tjejerna inte hjälpt gubben med en baht.

Det finns bra och dåliga bartjejer men sånt beteende äcklar mig på samma sätt som dom där tjejerna äcklar mig som slänger gubben på soptippen när det dyker upp en rikare sponsor.

Finns gubbar som är 100% snälla mot sina tjejer och ger dom allt men så fort bahten sinar så passar inte galoscherna längre.

Egentligen en av anledningarna till att jag funnits på forumet i 15 år just för att varna dessa nykomlingar om att många bartjejer är rejält depraverade trots sitt till synes leende och ljusa sätt.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev broder tuk tuk:

Jag har hört många historier i barerna om faranger som mer eller mindre blivit övergivna av skrupellösa bartjejer efter att dom fått svårigheter.

Gubbar som då lagt hundratals tusen baht på guld och annat krimskrams och köpt hus åt sina darlingar och sen när pengarna tagit slut har tjejerna inte hjälpt gubben med en baht.

Det finns bra och dåliga bartjejer men sånt beteende äcklar mig på samma sätt som dom där tjejerna äcklar mig som slänger gubben på soptippen när det dyker upp en rikare sponsor.

Finns gubbar som är 100% snälla mot sina tjejer och ger dom allt men så fort bahten sinar så passar inte galoscherna längre.

Egentligen en av anledningarna till att jag funnits på forumet i 15 år just för att varna dessa nykomlingar om att många bartjejer är rejält depraverade trots sitt till synes leende och ljusa sätt.

BTT

Ja många brudar i barerna är ju fullblodsproffs på många sätt och de som inte är det blir snabbt upplärda.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

broder tuk tuk
2 minuter sedan, skrev stefan5300:

Ja många brudar i barerna är ju fullblodsproffs på många sätt och de som inte är det blir snabbt upplärda.

Sen är det ju så att många tjejer i baren styrs av thailändska män i bakgrunden.

Män som oftast inte syns men som finns där och bevakar vad som händer.

Som den där taxikillen som körde mig och en rejält packad tjej hem en morgon och han och hon bråkade rejält sen vaknade jag plötsligt av att chauffören stod bredvid min säng i sovrummet och ville ha pengar.

Det var med största säkerhet hennes pojkvän eller äkta make.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

1 hour ago, broder tuk tuk said:

BTT

Så ädelt av dig att ställa din tid, kunskap och erfarenhet till förfogande, helt pro bono.

Skulle du kanske, i all blygsamhet, kunna säga att du är för MPR’s barnoviser vad Moder Teresa var för Calcutta’s fattiga? 

Ändrades av Atom

Död åt Putin och hans croonies

Dela på andra sajter

broder tuk tuk
8 minuter sedan, skrev Atom:

Så ädelt av dig att ställa din tid, kunskap och erfarenhet till förfogande, helt pro bono.

Skulle du kanske, i all blygsamhet, kunna säga att du är för MPR’s barnoviser vad Moder Teresa var för Calcutta’s fattiga? 

Nja moder Teresa var säkert en betydligt mer moralisk människa än vad jag är även om jag aldrig betett mig som ett svin bland barerna.

Men visst jag har säkert räddat en och annan gubbe från att bli lurad och skinnad av bartjejerna genom mina erfarenheter.

Som jag ser det måste man först och främst tackla problemet med thaimännen som lurar i bakgrunden sen kan man satsa fullt ut på sin tjej för dom flesta tjejer är i grunden bra tjejer.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev broder tuk tuk:

Nja moder Teresa var säkert en betydligt mer moralisk människa än vad jag är även om jag aldrig betett mig som ett svin bland barerna.

Men visst jag har säkert räddat en och annan gubbe från att bli lurad och skinnad av bartjejerna genom mina erfarenheter.

Som jag ser det måste man först och främst tackla problemet med thaimännen som lurar i bakgrunden sen kan man satsa fullt ut på sin tjej för dom flesta tjejer är i grunden bra tjejer.

BTT

Ja just lurkande män är ett enormt problem, IMF har varnat länge för dessa och nu börjar till och med Amnesty Locally få upp ögonen.

Kan man på något sätt förbjuda bartjejerna att gilla thaikillar? Det hade ju helt klart kunnat undanröja en stor del av detta massiva problem.

/ SatanG 

Ändrades av SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev Batting:

Jag föreslår dig nu att dra åt helvete, och sedan om du tycker att det är oförskämt så ska jag spela förvånad och anse att du är otacksam som inte tar emot detta generösa råd från mig. Så här kommer mitt råd en gång till, FAR ÅT HELVETE!

Verkar vara bra drag i postorder whiskyn :crazy: 

Dela på andra sajter

Prövade just att googla "btt flosklel"

Gissa vad som kom överst :)

Screenshot_20180622-112324.thumb.png.970509c139f4780cf4e0329ee8ed7029.png

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

broder tuk tuk
1 timme sedan, skrev SatanG:

Ja just lurkande män är ett enormt problem, IMF har varnat länge för dessa och nu börjar till och med Amnesty Locally få upp ögonen.

Kan man på något sätt förbjuda bartjejerna att gilla thaikillar? Det hade ju helt klart kunnat undanröja en stor del av detta massiva problem.

/ SatanG 

Jag tycker ju att det är ett problem eftersom det skapar tjejer som mer eller mindre är rädda hur kan man lita på att inte oxå många oskyldiga faranger får sätta livet til helt i onödan?

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...