Batting Inlagd Juni 19, 2018 Dela Inlagd Juni 19, 2018 Jag kĂ€nner en smĂ„tt alkoholiserad kille som sĂ€llan snackar om annat Ă€n brudar och sprit. Det var tröttsamt innan han började Ă„ka till Thailand, det blev knappast bĂ€ttre efterĂ„t. Han lever loppan bland bartjejerna utan att betala för sig.  -"NĂ€ va fan, dom har ju fĂ„tt drinkar och mat!", sĂ€ger han snĂ„lt. Folk har försökt varna honom och pĂ„pekar att det dĂ€r beteendet kan straffa sig, vilket vĂ€l lĂ„ter ganska troligt? ThailĂ€ndare ska man nog inte brĂ„ka med. Nu har jag hört pĂ„ omvĂ€gar att han blivit sĂ„ ökĂ€nd sĂ„ att tjejerna flyr nĂ€r han kommer.  -"No more *****!", skriker dom och drar sig undan. Vidare sĂ„ drar han historier om sina erövringar dĂ€r i Thailand. Han berĂ€ttar bl.a. en historia om att han Ă€r tillsammans med en bartjej och mĂ€rker att kondomen gĂ„tt sönder. ( SjĂ€lv tycker jag att detta lĂ„ter som en vandringshistoria, men det kanske ni kan avgöra ) Han upptĂ€cker alltsĂ„ att kĂ„disen gĂ„tt sönder och försöker pilla ut resterna, och fĂ„r dĂ„ ut tvĂ„ kondomer! NĂ€r han tittar frĂ„gande pĂ„ tjejen sĂ„ lĂ€r hon ha skrikit, -"The last customel!", som förklaring. Ăr detta en "Klintbergare"?   Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juni 19, 2018 Dela Inlagd Juni 19, 2018 6 minuter sedan, skrev Batting: Jag kĂ€nner en smĂ„tt alkoholiserad kille som sĂ€llan snackar om annat Ă€n brudar och sprit. Det var tröttsamt innan han började Ă„ka till Thailand, det blev knappast bĂ€ttre efterĂ„t. Han lever loppan bland bartjejerna utan att betala för sig.  -"NĂ€ va fan, dom har ju fĂ„tt drinkar och mat!", sĂ€ger han snĂ„lt. Folk har försökt varna honom och pĂ„pekar att det dĂ€r beteendet kan straffa sig, vilket vĂ€l lĂ„ter ganska troligt? ThailĂ€ndare ska man nog inte brĂ„ka med. Nu har jag hört pĂ„ omvĂ€gar att han blivit sĂ„ ökĂ€nd sĂ„ att tjejerna flyr nĂ€r han kommer.  -"No more *****!", skriker dom och drar sig undan. Vidare sĂ„ drar han historier om sina erövringar dĂ€r i Thailand. Han berĂ€ttar bl.a. en historia om att han Ă€r tillsammans med en bartjej och mĂ€rker att kondomen gĂ„tt sönder. ( SjĂ€lv tycker jag att detta lĂ„ter som en vandringshistoria, men det kanske ni kan avgöra ) Han upptĂ€cker alltsĂ„ att kĂ„disen gĂ„tt sönder och försöker pilla ut resterna, och fĂ„r dĂ„ ut tvĂ„ kondomer! NĂ€r han tittar frĂ„gande pĂ„ tjejen sĂ„ lĂ€r hon ha skrikit, -"The last customel!", som förklaring. Ăr detta en "Klintbergare"?   Ăr din kompis @broder tuk tuk? LĂ„ter precis som hans historier, förutom att han inte har varit dĂ€r. 55555 Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Juni 19, 2018 TrĂ„dstartare Dela Inlagd Juni 19, 2018 6 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Ăr din kompis @broder tuk tuk? LĂ„ter precis som hans historier, förutom att han inte har varit dĂ€r. 55555 NĂ€ det Ă€r inte btt. Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Juni 19, 2018 Dela Inlagd Juni 19, 2018 (Ă€ndrad) 20 timmar sedan, skrev Batting: Jag kĂ€nner en smĂ„tt alkoholiserad kille som sĂ€llan snackar om annat Ă€n brudar och sprit. Det var tröttsamt innan han började Ă„ka till Thailand, det blev knappast bĂ€ttre efterĂ„t. Han lever loppan bland bartjejerna utan att betala för sig.  -"NĂ€ va fan, dom har ju fĂ„tt drinkar och mat!", sĂ€ger han snĂ„lt. Folk har försökt varna honom och pĂ„pekar att det dĂ€r beteendet kan straffa sig, vilket vĂ€l lĂ„ter ganska troligt? ThailĂ€ndare ska man nog inte brĂ„ka med. Nu har jag hört pĂ„ omvĂ€gar att han blivit sĂ„ ökĂ€nd sĂ„ att tjejerna flyr nĂ€r han kommer.  -"No more *****!", skriker dom och drar sig undan. Vidare sĂ„ drar han historier om sina erövringar dĂ€r i Thailand. Han berĂ€ttar bl.a. en historia om att han Ă€r tillsammans med en bartjej och mĂ€rker att kondomen gĂ„tt sönder. ( SjĂ€lv tycker jag att detta lĂ„ter som en vandringshistoria, men det kanske ni kan avgöra ) Han upptĂ€cker alltsĂ„ att kĂ„disen gĂ„tt sönder och försöker pilla ut resterna, och fĂ„r dĂ„ ut tvĂ„ kondomer! NĂ€r han tittar frĂ„gande pĂ„ tjejen sĂ„ lĂ€r hon ha skrikit, -"The last customel!", som förklaring. Ăr detta en "Klintbergare"?   Denna frĂ„ga borde mĂ„nga hĂ€r kunna svara pĂ„ nĂ€r tjejen kommer hem frĂ„n dagens "insats" pĂ„ massagesalongen. Ăndrades Juni 20, 2018 av Wanchai Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd Juni 19, 2018 Dela Inlagd Juni 19, 2018 43 minuter sedan, skrev Batting: Jag kĂ€nner en smĂ„tt alkoholiserad kille som sĂ€llan snackar om annat Ă€n brudar och sprit. Det var tröttsamt innan han började Ă„ka till Thailand, det blev knappast bĂ€ttre efterĂ„t. Han lever loppan bland bartjejerna utan att betala för sig.  -"NĂ€ va fan, dom har ju fĂ„tt drinkar och mat!", sĂ€ger han snĂ„lt. Folk har försökt varna honom och pĂ„pekar att det dĂ€r beteendet kan straffa sig, vilket vĂ€l lĂ„ter ganska troligt? ThailĂ€ndare ska man nog inte brĂ„ka med. Nu har jag hört pĂ„ omvĂ€gar att han blivit sĂ„ ökĂ€nd sĂ„ att tjejerna flyr nĂ€r han kommer.  -"No more *****!", skriker dom och drar sig undan. Vidare sĂ„ drar han historier om sina erövringar dĂ€r i Thailand. Han berĂ€ttar bl.a. en historia om att han Ă€r tillsammans med en bartjej och mĂ€rker att kondomen gĂ„tt sönder. ( SjĂ€lv tycker jag att detta lĂ„ter som en vandringshistoria, men det kanske ni kan avgöra ) Han upptĂ€cker alltsĂ„ att kĂ„disen gĂ„tt sönder och försöker pilla ut resterna, och fĂ„r dĂ„ ut tvĂ„ kondomer! NĂ€r han tittar frĂ„gande pĂ„ tjejen sĂ„ lĂ€r hon ha skrikit, -"The last customel!", som förklaring. Ăr detta en "Klintbergare"?   Du fĂ„r ta det lite lugnare med alkoholen verkar det som, att du lyckades pilla ut tvĂ„ kondomer nĂ€r du var pĂ„ jakt efter en hör nog inte till vanligheterna och Ă€r vĂ€l kanske ingen direkt merit man bör skryta om pĂ„ ett forum. Det Ă€r inte vad partierna sĂ€ger nĂ„gra mĂ„nader innan valet som rĂ€knas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 19, 2018 Dela Inlagd Juni 19, 2018 Knepet Àr att köra med dubbla kondomer med lite Sambal mellan första och andra. Börjar tjejen skrika vet man att den första har gÄtt sönder! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Juni 19, 2018 TrÄdstartare Dela Inlagd Juni 19, 2018 8 minuter sedan, skrev Bananen: Du fÄr ta det lite lugnare med alkoholen verkar det som, att du lyckades pilla ut tvÄ kondomer nÀr du var pÄ jakt efter en hör nog inte till vanligheterna och Àr vÀl kanske ingen direkt merit man bör skryta om pÄ ett forum. Din retorik matchar Pippilotta-tofsarna.   Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 19, 2018 Dela Inlagd Juni 19, 2018 (Ă€ndrad) 4 timmar sedan, skrev Batting: Jag kĂ€nner en smĂ„tt alkoholiserad kille som sĂ€llan snackar om annat Ă€n brudar och sprit. Det var tröttsamt innan han började Ă„ka till Thailand, det blev knappast bĂ€ttre efterĂ„t. Han lever loppan bland bartjejerna utan att betala för sig.  -"NĂ€ va fan, dom har ju fĂ„tt drinkar och mat!", sĂ€ger han snĂ„lt. Folk har försökt varna honom och pĂ„pekar att det dĂ€r beteendet kan straffa sig, vilket vĂ€l lĂ„ter ganska troligt? ThailĂ€ndare ska man nog inte brĂ„ka med. Nu har jag hört pĂ„ omvĂ€gar att han blivit sĂ„ ökĂ€nd sĂ„ att tjejerna flyr nĂ€r han kommer.  -"No more *****!", skriker dom och drar sig undan. Vidare sĂ„ drar han historier om sina erövringar dĂ€r i Thailand. Han berĂ€ttar bl.a. en historia om att han Ă€r tillsammans med en bartjej och mĂ€rker att kondomen gĂ„tt sönder. ( SjĂ€lv tycker jag att detta lĂ„ter som en vandringshistoria, men det kanske ni kan avgöra ) Han upptĂ€cker alltsĂ„ att kĂ„disen gĂ„tt sönder och försöker pilla ut resterna, och fĂ„r dĂ„ ut tvĂ„ kondomer! NĂ€r han tittar frĂ„gande pĂ„ tjejen sĂ„ lĂ€r hon ha skrikit, -"The last customel!", som förklaring. Ăr detta en "Klintbergare"?   Mmm, jag har en kompis......... Den har man hört förut...  För övrigt sĂ„ blev jag ocksĂ„ fundersam med sambandet pĂ„ "din kompis" och BTT? Ăndrades Juni 20, 2018 av Soengsang Det Ă€r helt ok att ha en annan Ă„sikt Ă€n mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rĂ€tt! Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Boondeng Inlagd Juni 20, 2018 Dela Inlagd Juni 20, 2018 (Ă€ndrad) 4 timmar sedan, skrev Batting: Jag kĂ€nner en smĂ„tt alkoholiserad kille som sĂ€llan snackar om annat Ă€n brudar och sprit. Det var tröttsamt innan han började Ă„ka till Thailand, det blev knappast bĂ€ttre efterĂ„t. Han lever loppan bland bartjejerna utan att betala för sig.  -"NĂ€ va fan, dom har ju fĂ„tt drinkar och mat!", sĂ€ger han snĂ„lt. Folk har försökt varna honom och pĂ„pekar att det dĂ€r beteendet kan straffa sig, vilket vĂ€l lĂ„ter ganska troligt? ThailĂ€ndare ska man nog inte brĂ„ka med. Nu har jag hört pĂ„ omvĂ€gar att han blivit sĂ„ ökĂ€nd sĂ„ att tjejerna flyr nĂ€r han kommer.  -"No more *****!", skriker dom och drar sig undan. Vidare sĂ„ drar han historier om sina erövringar dĂ€r i Thailand. Han berĂ€ttar bl.a. en historia om att han Ă€r tillsammans med en bartjej och mĂ€rker att kondomen gĂ„tt sönder. ( SjĂ€lv tycker jag att detta lĂ„ter som en vandringshistoria, men det kanske ni kan avgöra ) Han upptĂ€cker alltsĂ„ att kĂ„disen gĂ„tt sönder och försöker pilla ut resterna, och fĂ„r dĂ„ ut tvĂ„ kondomer! NĂ€r han tittar frĂ„gande pĂ„ tjejen sĂ„ lĂ€r hon ha skrikit, -"The last customel!", som förklaring. Ăr detta en "Klintbergare"?   fel Ăndrades Juni 20, 2018 av Boondeng Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd Juni 20, 2018 Dela Inlagd Juni 20, 2018 Din retorik matchar Pippilotta-tofsarna.   Ja precis, dom Àr lika lÄnga, sÀrskilt den vÀnstra om man ser det snett frÄn höger utan att överdriva. Skickat frÄn min PRA-LX1 via Tapatalk Det Àr inte vad partierna sÀger nÄgra mÄnader innan valet som rÀknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Juni 20, 2018 TrÄdstartare Dela Inlagd Juni 20, 2018 4 timmar sedan, skrev Bananen: Ja precis, dom Àr lika lÄnga, sÀrskilt den vÀnstra om man ser det snett frÄn höger utan att överdriva. Skickat frÄn min PRA-LX1 via Tapatalk  Varför kÀnns det viktigt för dig att försöka förstöra alla trÄdar? Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd Juni 20, 2018 Dela Inlagd Juni 20, 2018 Varför kÀnns det viktigt för dig att försöka förstöra alla trÄdar?Nja, alla trÄdar kÀnns vÀl en smula överdrivet, och det kÀnns inte sÀrskilt viktigt för mig och trÄden Àr vÀl inte direkt förstörd, tycker att du Àr lite gnÀllig nu faktiskt... Skickat frÄn min PRA-LX1 via Tapatalk Det Àr inte vad partierna sÀger nÄgra mÄnader innan valet som rÀknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Juni 20, 2018 TrÄdstartare Dela Inlagd Juni 20, 2018 1 timme sedan, skrev Bananen: Nja, alla trÄdar kÀnns vÀl en smula överdrivet, och det kÀnns inte sÀrskilt viktigt för mig och trÄden Àr vÀl inte direkt förstörd, tycker att du Àr lite gnÀllig nu faktiskt... Skickat frÄn min PRA-LX1 via Tapatalk  Starta en egen trÄd vet jag. Om du tycker att andras trÄdar Àr dumma sÄ skit i dem! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juni 20, 2018 Dela Inlagd Juni 20, 2018 1 timme sedan, skrev Batting: Starta en egen trĂ„d vet jag. Om du tycker att andras trĂ„dar Ă€r dumma sĂ„ skit i dem! Ăppna en grupp och starta dina trĂ„dar dĂ€r. DĂ„ kan du moderera bort inlĂ€gg du inte tycker om. Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 20, 2018 Dela Inlagd Juni 20, 2018 LÀnge leve grupper Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Juni 20, 2018 Dela Inlagd Juni 20, 2018 2 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: LÀnge leve grupper Beror vem som modererar gruppen, för mig iaf.  Finns dom som inte borde ha den makten och jag syftar INTE pÄ dig! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Juni 20, 2018 TrĂ„dstartare Dela Inlagd Juni 20, 2018 10 timmar sedan, skrev HuaHindinnge: Ăppna en grupp och starta dina trĂ„dar dĂ€r. DĂ„ kan du moderera bort inlĂ€gg du inte tycker om. Tycker du att man ska behöva göra det för att slippa fĂ„ barnsligt tecknade kukar som svar frĂ„n Pippilotta Tofsen?  Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 21, 2018 Dela Inlagd Juni 21, 2018 On 2018-06-20 at 03:41, skrev Batting: Jag kĂ€nner en smĂ„tt alkoholiserad kille som sĂ€llan snackar om annat Ă€n brudar och sprit. Det var tröttsamt innan han började Ă„ka till Thailand, det blev knappast bĂ€ttre efterĂ„t. Han lever loppan bland bartjejerna utan att betala för sig.  -"NĂ€ va fan, dom har ju fĂ„tt drinkar och mat!", sĂ€ger han snĂ„lt. Folk har försökt varna honom och pĂ„pekar att det dĂ€r beteendet kan straffa sig, vilket vĂ€l lĂ„ter ganska troligt? ThailĂ€ndare ska man nog inte brĂ„ka med. Nu har jag hört pĂ„ omvĂ€gar att han blivit sĂ„ ökĂ€nd sĂ„ att tjejerna flyr nĂ€r han kommer.  -"No more *****!", skriker dom och drar sig undan. Vidare sĂ„ drar han historier om sina erövringar dĂ€r i Thailand. Han berĂ€ttar bl.a. en historia om att han Ă€r tillsammans med en bartjej och mĂ€rker att kondomen gĂ„tt sönder. ( SjĂ€lv tycker jag att detta lĂ„ter som en vandringshistoria, men det kanske ni kan avgöra ) Han upptĂ€cker alltsĂ„ att kĂ„disen gĂ„tt sönder och försöker pilla ut resterna, och fĂ„r dĂ„ ut tvĂ„ kondomer! NĂ€r han tittar frĂ„gande pĂ„ tjejen sĂ„ lĂ€r hon ha skrikit, -"The last customel!", som förklaring. Ăr detta en "Klintbergare"?   Var i Thailand har han varit? Vad ska man snacka om ifall man Ă€r en PattayaresenĂ€r för mĂ„nga verkar ju tro att Thailand ligger i Pattaya och inte tvĂ€rt om, inte fan snackas det om strĂ€nder, stark mat, falskt leende mĂ€nniskor, stenhögar eller nĂ„gra jĂ€vla tempel, nĂ€ det Ă€r fettan, alkoholen och hĂ„lligĂ„nget som hĂ€grar. Vet inte hur gammal du Ă€r men de svenska herrtidningar pĂ„ 80-talet var en bra reklampelare för att jag började att resa till Thailand och Filippinerna, du söte gud vilket hĂ„lligĂ„ng det var de 10 första Ă„ren med alkohol, kvinnor, sĂ„ng och det Ă€r absolut inget jag Ă„ngrar.  FörstĂ„r din alkoliserade kompis. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Juni 21, 2018 Dela Inlagd Juni 21, 2018 12 minuter sedan, skrev stefan5300: Var i Thailand har han varit? Vad ska man snacka om ifall man Àr en PattayaresenÀr för mÄnga verkar ju tro att Thailand ligger i Pattaya och inte tvÀrt om, inte fan snackas det om strÀnder, stark mat, falskt leende mÀnniskor, stenhögar eller nÄgra jÀvla tempel, nÀ det Àr fettan, alkoholen och hÄlligÄnget som hÀgrar. Vet inte hur gammal du Àr men de svenska herrtidningar pÄ 80-talet var en bra reklampelare för att jag började att resa till Thailand och Filippinerna, du söte gud vilket hÄlligÄng det var de 10 första Ären med alkohol, kvinnor, sÄng och det Àr absolut inget jag Ängrar.  FörstÄr din alkoliserade kompis.  Nu Àr det ju ofta sÄ att nÀr fan blir gammal blir han religiös. I mÄnga medlemmars fall handlar det ju om att dom trÀffat frugan och sen blir dom glada dagarna bland barerna ett minne blott.  Skulle dock tippa pÄ att merparten av dessa herrar gÀrna strosar runt i Pattaya om dom fÄr och med glÀdje minne tiden nÀr dom var berusade, lyckliga och fria som fÄglar bland soierna.  BTT Soi 7 Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 21, 2018 Dela Inlagd Juni 21, 2018 2 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:  Nu Àr det ju ofta sÄ att nÀr fan blir gammal blir han religiös. I mÄnga medlemmars fall handlar det ju om att dom trÀffat frugan och sen blir dom glada dagarna bland barerna ett minne blott.  Skulle dock tippa pÄ att merparten av dessa herrar gÀrna strosar runt i Pattaya om dom fÄr och med glÀdje minne tiden nÀr dom var berusade, lyckliga och fria som fÄglar bland soierna.  BTT Men du vet att nÀr katten Àr borta sÄ dansar rÄttan pÄ bordet, dvs att nÀr frugan reser till hembyn sÄ Àr det fritt fram för hyss i Pattaya. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Juni 21, 2018 Dela Inlagd Juni 21, 2018 3 minuter sedan, skrev stefan5300: Men du vet att nÀr katten Àr borta sÄ dansar rÄttan pÄ bordet, dvs att nÀr frugan reser till hembyn sÄ Àr det fritt fram för hyss i Pattaya.  Japp ungefÀr som det var nÀr gubbarna trÀffade frugan. DÄ dansade frugan pÄ bordet nÀr gubben reste hem till Sverige:))  Och sen satt gubben i Sverige och skickade pengar till darlingen i tron att hon rest hem till byn.  Jag trÀffade mÄnga tjejer pÄ den tiden som hade bÄde tre och fyra bidragsgivare. Dom brukade bara skratta och sÀga hur korkade gubbarna Àr.  BTT Soi 7 Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 21, 2018 Dela Inlagd Juni 21, 2018 24 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:  Japp ungefÀr som det var nÀr gubbarna trÀffade frugan. DÄ dansade frugan pÄ bordet nÀr gubben reste hem till Sverige:))  Och sen satt gubben i Sverige och skickade pengar till darlingen i tron att hon rest hem till byn.  Jag trÀffade mÄnga tjejer pÄ den tiden som hade bÄde tre och fyra bidragsgivare. Dom brukade bara skratta och sÀga hur korkade gubbarna Àr.  BTT SÄ sant sÄ. Kom till Don Muang en gÄng frÄn Sverige och skulle ta taxi till Pattaya, dÄ kom det fram en brutta som just lÀmnat av gubben pÄ flygplatsen, hon frÄgade om hon fick Äka med och det fick hon ju göra och sedan hade vi trevligt i flera dagar tills hon skulle till hembyn men om han var svensk vet jag inte. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juni 21, 2018 Dela Inlagd Juni 21, 2018 1 timme sedan, skrev stefan5300: SĂ„ sant sĂ„. Kom till Don Muang en gĂ„ng frĂ„n Sverige och skulle ta taxi till Pattaya, dĂ„ kom det fram en brutta som just lĂ€mnat av gubben pĂ„ flygplatsen, hon frĂ„gade om hon fick Ă„ka med och det fick hon ju göra och sedan hade vi trevligt i flera dagar tills hon skulle till hembyn men om han var svensk vet jag inte. Hon skulle till hembyn đ eller sĂ„ kom kanske en bĂ€ttre sponsor till Thailand. đ Pattaya Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 21, 2018 Dela Inlagd Juni 21, 2018 2 timmar sedan, skrev Stoneys: Hon skulle till hembyn đ eller sĂ„ kom kanske en bĂ€ttre sponsor till Thailand. đ Ja, inte fan vet jag och brydde mig inte heller. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juni 21, 2018 Dela Inlagd Juni 21, 2018 5 timmar sedan, skrev Batting: Tycker du att man ska behöva göra det för att slippa fÄ barnsligt tecknade kukar som svar frÄn Pippilotta Tofsen?  Det Àr ett fritt öppet forum. Alla gör vad dom vill, ibland blir nÄgon avstÀngd en tid. Om det inte passar dig, sÄ Àr mitt rÄd att öppna en grupp. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna pÄ riktigt.
Du mÄste vara medlem för att kommentera pÄ forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. LĂ€tt gjort...!
Registrera dig pÄ forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in hÀr.
Logga in nu