thomas001 Inlagd Juni 17, 2018 Dela Inlagd Juni 17, 2018 Bara for tillfället! Ska laga mat och ta en kall bärs. Återkommer strax! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Juni 17, 2018 Dela Inlagd Juni 17, 2018 Nästan värd en minus på den rubriken men den omvandlades till ett skratt "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 17, 2018 Dela Inlagd Juni 17, 2018 Ja beviljar dig en ytterligare stunds frånfälle så du hinner bajsa också enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 17, 2018 Dela Inlagd Juni 17, 2018 3 timmar sedan, skrev Enis: Ja beviljar dig en ytterligare stunds frånfälle så du hinner bajsa också enis Mmmm, jag behöver nog besöka bajstronen snart men jag loggar inte ut bara för det....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 17, 2018 Dela Inlagd Juni 17, 2018 36 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Mmmm, jag behöver nog besöka bajstronen snart men jag loggar inte ut bara för det....... Sitter man på tronen på arbetstid så är det ju extra förmånligt att vara inloggad. 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd Juni 17, 2018 Dela Inlagd Juni 17, 2018 Ytterligare "nödig"permission beviljas för att skapa tillfälle att krama om frun😍 Born41 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.