Jump to content
IGNORERAD

Fotbolls VM


Cavemannen

Får ni titta på Fotbolls VM?  

49 röster

  1. 1. Får ni titta på Fotbolls VM eller väljer frugan?

    • Jag är herre över fjärrkontrollen och ser på fotboll om jag vill
      41
    • Nej, fru/barn vill se på annat, ja jag bär tofflor.........
      3
    • Ibland har jag tur.......
      5


Recommended Posts

1 minut sedan, skrev edvardpop:

Nästan roligare att tyskarna loosade än att Sverige vann...🙂

Är du gaisare?

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 695
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • spooncreek

    44

  • hamnoi

    42

  • Peolito

    37

  • GreenValley

    37

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest wUThai

Hahahahaha! Detta hade man inte väntat sig! Sverige spelade helt jävla fantastisk! Underskattar sig själv mot storslagen! Underbart och se! All heder till Sydkorea som gav allt och inte ville lose face för landet! 2-0 till sydkorea! Fy fan, vad lycklig jag är nu! Ett riktigt hån mot Tysklands bänk hade ju suttit fint! Karma is a bitch!


Finwhiskyn åkte såklart fram! [emoji109]

Blir det tungt imorgon? Vem bry sig! Går upp av ren eufori och sätter på frugan innan hon vet ordet av det! [emoji12]

UNDERBART!

Live n direct!

1dc315aa8d65ed5256dace6ff1716e6a.jpg

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev wUThai:

Hahahahaha! Detta hade man inte väntat sig! Sverige spelade helt jävla fantastisk! Underskattar sig själv mot storslagen! Underbart och se! All heder till Sydkorea som gav allt och inte ville lose face för landet! 2-0 till sydkorea! Fy fan, vad lycklig jag är nu! Ett riktigt hån mot Tysklands bänk hade ju suttit fint! Karma is a bitch!


Finwhiskyn åkte såklart fram! emoji109.png

Blir det tungt imorgon? Vem bry sig! Går upp av ren eufori och sätter på frugan innan hon vet ordet av det! emoji12.png

UNDERBART!

Live n direct!

1dc315aa8d65ed5256dace6ff1716e6a.jpg

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
 

Men vilket jävla fulsnus du kör med :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

40 minuter sedan, skrev wUThai:

HAHAHA! Min chili con carne med thai chilli var ett vinnande recept! Vill ni ha receptet skicka ett pm! emoji109.pngemoji109.png

Detta är fan magiskt!

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
 

Hej, muppo!

 

Var e receptet, skall åka och handla strax!!!

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Granen är Love vilken Laginsats !!!

Tack för uppvisningen !!!!!

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja jäklar! Detta måste firas. Även om det ska jobbas imorgon [emoji16]. Säger som whuttan. Vart fjärde år. Sugen på åka in och bada på Sergels torg [emoji4][emoji1236].
Men byggs om som attan där. Så får tappa upp badet[emoji6] Hoppas på Brasilien i nästa[emoji41][emoji106]a9e64fb31bf37d9144c1886e255bc821.jpgff6d716ec1d936487f7e4781e7176c22.jpg6cd7083d94ef69b9ca019874cd84eb0f.jpg

Skickat från min SM-G960F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev svampen:

Granen är Love vilken Laginsats !!!

Tack för uppvisningen !!!!!

Ja Granen är en gammal hederlig svensk lagkapten som är en pådrivare genom sitt egna engagemang och inte som den tidigare *host host, egenförklarade helgonet som står och gestikulerar likt en snurrande väderkvarn med sina långa armar när han inte får passningarna på fötterna. 

 

Så jävla skönt med avancemanget till åttondels-finalen med den där jävla skitstövelns kraxande i betänkande om hur han hade gjort saker och ting bättre.

 

Han må vara en bättre spelare individuell än vad Granen någonsin kommer att bli om han så skulle vara aktiv i 500 år. Men en lagkapten ska föra lagets talan och inte sin egna.

 

Jag har varit en kritiker av Zlatan i landslaget under hela dess existens och det här ger mig verkligen vatten på kvarn hur en individuallist som inte kan underkasta sig kollektivets bästa förstör oavsett hur bra han är.

 

För eventuellt förvirrade och politiskt korrekta förståsigpåare så har inte detta någonting med eventuell etnicitet att göra. Jag har sett Kennedy, likt Granen mana fram sina mannar i Hammarby. Jag tycker att Hamad borde fått chansen i VM-truppen och jag tycker framförallt att Durmaz inte förtjänar personliga påhopp och annat hat som han fått utstå för att begått ett spelmässigt misstag.

 

Jag tycker bara helt enkel att Zlatan är en skitstövel som genom sin egoism har fördärvat svensk fotboll istället för att genom sitt kunnande kunde ha lyft den till ofantliga höjder om bara inte jaget hade blivit så stort.

 

Vibbarna från VM-94 är påfallande just nu och jag mår jävligt bra :)   

Link to comment
Dela på andra sajter

47 minuter sedan, skrev Knasen:

Undrar om Zlatan tror att han hade gjort det här bättre? :) 

”Bättre utan Zlatan”

Adam Crafton på Daily Mail tyckte att VM-succén vittnar om att Zlatan Ibrahimovic inte är en nödvändighet för att Sverige ska bli ett lag att räkna med, oavsett motstånd. 

"Zlatan har hållit Sverige tillbaka i alla år", skriver Crafton. 

Fox Sports-reportern Keith Costigan är inne på samma spår.

"Sverige är ett mycket mer sammansvetsat lag utan Zlatan. Förra turneringen där han var med var de usla. Nu spelar de fantastiskt bra som lag", skriver Costigan.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Glöm inte den stora designern till detta lag

janne-andersson-900x473.jpg.e309f067226b56761451d0d067671f55.jpg

Han gjorde det med "SNOKA" och nu tar han landslaget till nya höjder UTAN några världsstjärnor

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja Granen är en gammal hederlig svensk lagkapten som är en pådrivare genom sitt egna engagemang och inte som den tidigare *host host, egenförklarade helgonet som står och gestikulerar likt en snurrande väderkvarn med sina långa armar när han inte får passningarna på fötterna. 
 
Så jävla skönt med avancemanget till åttondels-finalen med den där jävla skitstövelns kraxande i betänkande om hur han hade gjort saker och ting bättre.
 
Han må vara en bättre spelare individuell än vad Granen någonsin kommer att bli om han så skulle vara aktiv i 500 år. Men en lagkapten ska föra lagets talan och inte sin egna.
 
Jag har varit en kritiker av Zlatan i landslaget under hela dess existens och det här ger mig verkligen vatten på kvarn hur en individuallist som inte kan underkasta sig kollektivets bästa förstör oavsett hur bra han är.
 
För eventuellt förvirrade och politiskt korrekta förståsigpåare så har inte detta någonting med eventuell etnicitet att göra. Jag har sett Kennedy, likt Granen mana fram sina mannar i Hammarby. Jag tycker att Hamad borde fått chansen i VM-truppen och jag tycker framförallt att Durmaz inte förtjänar personliga påhopp och annat hat som han fått utstå för att begått ett spelmässigt misstag.
 
Jag tycker bara helt enkel att Zlatan är en skitstövel som genom sin egoism har fördärvat svensk fotboll istället för att genom sitt kunnande kunde ha lyft den till ofantliga höjder om bara inte jaget hade blivit så stort.
 
Vibbarna från VM-94 är påfallande just nu och jag mår jävligt bra [emoji4]   
Amen...



Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Ganska självklart att Sverige kan klara sig utan Zlatan mot en för dagen gaska mediokert lag från Sydamerika, annat lär det tyvärr bli när det blir riktigt allvarligt.

Sverige är bra UTAN Zlatan men med Zlatan hade Sverige varit ännu bättre, men nu är det som det är och Sverige får göra det så bra som det går - och vi alla får hoppas.

Otvivelaktigt kan en spelare med just Zlatans kapacitet  bli tummen på vågen och som kan avgöra när det som mest behövs.

Tyvärr är det kanske också så att svenska spelare fungerar sämre när Zlatan är med, laget blir inte ett homogent lag utan alla förlitar sig på just att Zlatan ska avgöra ALLT.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev evert 1:

Ganska självklart att Sverige kan klara sig utan Zlatan mot en för dagen gaska mediokert lag från Sydamerika, annat lär det tyvärr bli när det blir riktigt allvarligt.

Sverige är bra UTAN Zlatan men med Zlatan hade Sverige varit ännu bättre, men nu är det som det är och Sverige får göra det så bra som det går - och vi alla får hoppas.

Otvivelaktigt kan en spelare med just Zlatans kapacitet  bli tummen på vågen och som kan avgöra när det som mest behövs.

Tyvärr är det kanske också så att svenska spelare fungerar sämre när Zlatan är med, laget blir inte ett homogent lag utan alla förlitar sig på just att Zlatan ska avgöra ALLT.

Om du hade förstått att Zzzzzzlatan bara spelar för ZZzzzzzzzzlatans bästa och inte för sitt lags bästa så kanske du hade förstått varför det går så bra nu med ett på papperet sämre lag än under de 12 år som den store Zzzzzzzzzzzzzzzzlatan med några extra ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ domderade i det svenska landslaget. Heders till Janne som inte lät sig spelas med i zpelet. 

Ändrades av Knasen
Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
1 timme sedan, skrev wUThai:

Hahahahaha! Detta hade man inte väntat sig! Sverige spelade helt jävla fantastisk! Underskattar sig själv mot storslagen! Underbart och se! All heder till Sydkorea som gav allt och inte ville lose face för landet! 2-0 till sydkorea! Fy fan, vad lycklig jag är nu! Ett riktigt hån mot Tysklands bänk hade ju suttit fint! Karma is a bitch!


Finwhiskyn åkte såklart fram! emoji109.png

Blir det tungt imorgon? Vem bry sig! Går upp av ren eufori och sätter på frugan innan hon vet ordet av det! emoji12.png

UNDERBART!

Live n direct!



Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
 

Vad hände med "Pinsamt"?

:rotfl:

Link to comment
Dela på andra sajter

43 minuter sedan, skrev evert 1:

Ganska självklart att Sverige kan klara sig utan Zlatan mot en för dagen gaska mediokert lag från Sydamerika, annat lär det tyvärr bli när det blir riktigt allvarligt.

Sverige är bra UTAN Zlatan men med Zlatan hade Sverige varit ännu bättre, men nu är det som det är och Sverige får göra det så bra som det går - och vi alla får hoppas.

Otvivelaktigt kan en spelare med just Zlatans kapacitet  bli tummen på vågen och som kan avgöra när det som mest behövs.

Tyvärr är det kanske också så att svenska spelare fungerar sämre när Zlatan är med, laget blir inte ett homogent lag utan alla förlitar sig på just att Zlatan ska avgöra ALLT.

Jag tror du har fel, en diva som Zlatan kan fördärva ett lag.

Det betyder inte att Jag tycker att Zlatan är dålig, utan bara att han inte passade i Sveriges landslag.

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen tvekan om att Zlatan är en stor stjärna men även egoist och han hade inte varit där han i dag är om han inte varit den egoisten och träningsnarkoman som han ändå är.

Svårt för en riktig individualist att anpassa sig till det kollektiva tänkande som gäller för ett svenskt landslag.

Sveriges fotbollslandslag spelsätt hade otvivelaktigt varit annorlunda om Zlatan varit med, om det sedan hade varit bättre eller sämre kan man bara fantisera om.

Nu är det som det är och Janne verkar hitintills gjort allt rätt.

Sverige är ett litet land och allt eventuellt vidare avancemang måste ändå anses var en kollektiv bedrift

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev evert 1:

Ingen tvekan om att Zlatan är en stor stjärna men även egoist och han hade inte varit där han i dag är om han inte varit den egoisten och träningsnarkoman som han ändå är.

Svårt för en riktig individualist att anpassa sig till det kollektiva tänkande som gäller för ett svenskt landslag.

Sveriges fotbollslandslag spelsätt hade otvivelaktigt varit annorlunda om Zlatan varit med, om det sedan hade varit bättre eller sämre kan man bara fantisera om.

Nu är det som det är och Janne verkar hitintills gjort allt rätt.

Sverige är ett litet land och allt eventuellt vidare avancemang måste ändå anses var en kollektiv bedrift

Ja vi kan ju bara fantisera om de 12 år av faktiska misslyckanden som varit och tro att Zzzzzzzzzzzzzlatan tagit oss vidare mer bra än vi redan gjort. 

 

Fakta är att Zzzzzzzzlatan har en stor käft med konstant misslyckande i landslaget och thats it.

Link to comment
Dela på andra sajter

38 minuter sedan, skrev evert 1:

Ingen tvekan om att Zlatan är en stor stjärna men även egoist och han hade inte varit där han i dag är om han inte varit den egoisten och träningsnarkoman som han ändå är.

Svårt för en riktig individualist att anpassa sig till det kollektiva tänkande som gäller för ett svenskt landslag.

Sveriges fotbollslandslag spelsätt hade otvivelaktigt varit annorlunda om Zlatan varit med, om det sedan hade varit bättre eller sämre kan man bara fantisera om.

Nu är det som det är och Janne verkar hitintills gjort allt rätt.

Sverige är ett litet land och allt eventuellt vidare avancemang måste ändå anses var en kollektiv bedrift

Ja tänk om Island hade haft Zlatan, då hade de inte haft några framgångar alls i skuggan av den store.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev GreenValley:

Varför diskutera en stornäsad föredetting en dag som denna?

Kanske för att han har en viss förmåga att lägga den där stora näsan i blöt stup i kvarten. 

 

Ska bli intressant att se vad han kommer med för "ödmjuka" kommentarer efter detta? ;)

 

Han kan gott åka hem med sina Visa kort inflätade i den där svansen mellan benen som den bortgjorda tönt han är.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gnällkukar är rätt tysta idag.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hör egentligen inte alls hemma här. Fakta är ändock att för att kunna bli en av världens för tillfället rikaste fotbollsspelare måste Zlatan ändock ha ett visst kunnande.

Ronaldo, Messi och Zlatan står eller har i alla fall varit en klass om inte mer bättre än andra bollspelare, väldigt stora individualister är de också.

Ex Messi går bara och lallar runt på mittplan tills han gör sina enorma ryck, Ronaldo är där framme just när det hettar till annars nästan osynlig. Zlatan var tvingad att både styra spelet, avsluta men även vara med i svenska försvaret eftersom det inte höll tillräckligt bra klass. Med detta menar jag bara att Zlatan var för bra gentemot de andra.

Tror t.o.m. att PSG hade tvålat till det svenska landslaget när Zlatan var där och var på topp.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev evert 1:

Hör egentligen inte alls hemma här. Fakta är ändock att för att kunna bli en av världens för tillfället rikaste fotbollsspelare måste Zlatan ändock ha ett visst kunnande.

Ronaldo, Messi och Zlatan står eller har i alla fall varit en klass om inte mer bättre än andra bollspelare, väldigt stora individualister är de också.

Ex Messi går bara och lallar runt på mittplan tills han gör sina enorma ryck, Ronaldo är där framme just när det hettar till annars nästan osynlig. Zlatan var tvingad att både styra spelet, avsluta men även vara med i svenska försvaret eftersom det inte höll tillräckligt bra klass. Med detta menar jag bara att Zlatan var för bra gentemot de andra.

Tror t.o.m. att PSG hade tvålat till det svenska landslaget när Zlatan var där och var på topp.

Jag tror att ett flertal av dom bästa klubblagen även slår dom bästa landslagen! Men visst var Zlatan bra förut! Men som han har hållit på att snacka nu den sista tiden om landslaget mm.Gör ju honom bara till en stor jävla pajas! Även om många hävda att han gör det för sin affärsidé. Jag tror det svider som fan för honom nu när han ser att Sverige klara sig bra utan honom! 

Nu tar vi Schweiz också av bara farten!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...