Jump to content

Får ni titta på Fotbolls VM?  

48 röster

1. 1. Får ni titta på Fotbolls VM eller väljer frugan?

• Jag är herre över fjärrkontrollen och ser på fotboll om jag vill
      40
    • Nej, fru/barn vill se på annat, ja jag bär tofflor.........
      3
    • Ibland har jag tur.......
      5

Recommended Posts

acarls
2 minuter sedan, skrev edvardpop:

Fy fan! Fyra matcher idag är ju minst en för mycket. Well, så länge matcherna håller samma kvalitet som den mellan Spanien och Portugal igår

kan man väl stå ut...

Tveksamt att det går att slå den kanonmatchen
Fra-Aus - 12:00  -  Spel mot ett mål i stort sett, men många mål är ju kul

Arg-Isl - 15:00  - Risk att Argentina spelar ut Islänningarna fullständigt

Per-Den - 18:00  - Ingen högre klas på dessa lag. Tror nog Danskarna vinner ganska komfortabelt

Kro-Nig - 21:00  - Kroatien vinner lätt, men Nigeria kan överaska

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
wUThai

Aldrig gillat Ronaldo. Har alltid erkänt honom som en extremt duktig fotbollsspelare. Men igår mot Spanien... vad säger man? Vilken legend han är! Han kommer alltid finnas i historieböckerna som en av dom största! Zlatan i alla ära. Men Zlatan kommer aldrig upp i den klassen.

• Ge karma 7
  • Tummen upp 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
svampen

Ja vad ska man säga Ronaldo Guldfot !!

Spanien går nog till Final & Hoppas Svergie krånglar sig vidare i Gruppen ?!?!

Ska bli kul o se Argentina idag !

Tjo Flöjt !

• Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
edvardpop
1 timme sedan, skrev wUThai:

Aldrig gillat Ronaldo. Har alltid erkänt honom som en extremt duktig fotbollsspelare. Men igår mot Spanien... vad säger man? Vilken legend han är! Han kommer alltid finnas i historieböckerna som en av dom största! Zlatan i alla ära. Men Zlatan kommer aldrig upp i den klassen.

Aldrig gillat Ronaldo särskilt mycket heller men en fantastisk fotbollspelare kan man ju inte komma ifrån att han är.

Det jag är mest imponerad över både när det gäller han och Messi är att dem varit så bra under så lång tid. Såg tex att bägge två varit

topp 3 i Balon d'Ors omröstning över världens bästa fotbollspelare alla år utom ett sedan 2007. Elva år på raken alltså. Helt otroligt!

• Ge karma 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
wUThai
4 minuter sedan, skrev edvardpop:

Aldrig gillat Ronaldo särskilt mycket heller men en fantastisk fotbollspelare kan man ju inte komma ifrån att han är.

Det jag är mest imponerad över både när det gäller han och Messi är att dem varit så bra under så lång tid. Såg tex att bägge två varit

topp 3 i Balon d'Ors omröstning över världens bästa fotbollspelare alla år utom ett sedan 2007. Elva år på raken alltså. Helt otroligt!

Helt klart. Men jag anser att Ronaldo är bättre än Messi. Messi kan ju iofs motbevisa detta under detta VM:et. :)

• Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
broder tuk tuk

Nu har jag inte sett alla lagen ännu men ett tips blir väl som vanligt att tyskarna går till semifinal minst såvida dom inte faller på straffar innan.

Men annars lutar det väl åt Frankrike, Spanien, Brassarna, Argentina och möjligen England om allt faller på plats.

Vem som vinner av dessa lär nog turen sköta om.

BTT

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
KaiserBlood

Spelade en 500 hundring på Spanien. Boostat odds på Pokerstars. Går det hem blir det fest på lokal.

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
AnTove

Fransmännen imponerar inte, men Australien spelar mycket bättre än vad jag hade trott.

• Ge karma 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
broder tuk tuk
1 timme sedan, skrev AnTove:

Fransmännen imponerar inte, men Australien spelar mycket bättre än vad jag hade trott.

Alla som kan fotboll ser ju att Frankrike är väldigt blekt.

Australien är inte bra.

BTT

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Abercrombie

Allt filmande inom elitfotbollen har fått mig att delvis tappa intresset. Man måste göra någon slags upprensning med start internationellt genom FIFA, annars tappar folk förtroendet för fotbollen. Precis som jag har gjort...

• Ge karma 6

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
spooncreek
14 minutes ago, Abercrombie said:

Allt filmande inom elitfotbollen har fått mig att delvis tappa intresset. Man måste göra någon slags upprensning med start internationellt genom FIFA, annars tappar folk förtroendet för fotbollen. Precis som jag har gjort...

Videodomarna är ett bra steg i rätt riktning

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
nana
3 timmar sedan, skrev wUThai:

Helt klart. Men jag anser att Ronaldo är bättre än Messi. Messi kan ju iofs motbevisa detta under detta VM:et. :)

Jag tycker Ronaldo är mer komplett än Messi! Men om båda spela på sin toppnivå, så håller jag Messi högre för då kan man fan tror han är en utomjording👍! Heja Sverige 👍👍

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
spooncreek

Tråkigast med VM är att Sverige har ett så genomsunkigt lag.  Å andra sidan, man kan inte ta ifrån dem det faktum att de slog ut Nederländerna och Italien. Värre sunklag har ju dessutom lyckats förr även om man mest minns det från EM och inte VM (Grekland och Danmark). Undrens tid är måhända inte förbi, man får i alla fall hoppas på det som svensk.

Snart dags för ett annat av VMs riktiga bottengäng, Island. Ska bli intressant att se vad de har att sätta emot mot Argentina.

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
AnTove
31 minuter sedan, skrev nana:

Jag tycker Ronaldo är mer komplett än Messi! Men om båda spela på sin toppnivå, så håller jag Messi högre för då kan man fan tror han är en utomjording👍! Heja Sverige 👍👍

Tycker att Messi kämpar mera och försöker att hjälpa till bakåt också. Ronaldo står bara suckar och väntar på att bli serverad bollar. Men han har onekligen förmåga att sätta många avslut.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

• Liknande innehåll

• Cavemannen
      Av Cavemannen
      Har man fått smak på Thailand så är det många som tappar intresset för västerländska tjejer,så när hade ni sex senast med en vit?
    • Cavemannen
      Av Cavemannen
      Hur stort genomslag har feministerna fått på MPR 2018.
      För några år sedan bestod ju nästan hälften av mpr´s medlemmar av sittkissare  
      Själv väljer jag att stå upp, jag har ju en snabel jag kan rikta mot toastolen.
    • Cavemannen
      Av Cavemannen
      Enligt thaivisa så visar undersökningar att 50% av alla faranger som besöker Thailand har haft eller skulle kunna tänka sig att ha sex med en ladyboy.
      https://www.thaivisa.com/forum/topic/1038825-poll-half-of-all-foreigners-are-contemplating-or-have-had-a-sexual-experience-with-a-lady-boy/

• Cavemannen
      Av Cavemannen
      Vad är minimum i månadsinkomst för att ni skulle kunna tänka er flytta till Thailand?
    • Cavemannen
      Av Cavemannen
      Jag själv kör hemförsäkring de första 45 dagarna, sedan ERV resterande tid.
NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll

Viktig information om sekretess och kakor

Sekretesspolicy