Jump to content
IGNORERAD

Fotbolls VM

Cavemannen

Får ni titta på Fotbolls VM?  

49 röster

1. 1. Får ni titta på Fotbolls VM eller väljer frugan?

• Jag är herre över fjärrkontrollen och ser på fotboll om jag vill
      41
    • Nej, fru/barn vill se på annat, ja jag bär tofflor.........
      3
    • Ibland har jag tur.......
      5

Recommended Posts

Guest wUThai
11 timmar sedan, skrev Stoneys:

Vi får se i Dec -jan vem som är i Pattis.

Haha! Fegis. :)

Dela på andra sajter

• Svar 694
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• spooncreek

44

• hamnoi

42

• Peolito

37

• GreenValley

37

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

spooncreek

Svennis spekulerar, och konstaterar att England nog är på fel halva, och hade haft bättre chans mot Brasilien än mot Sverige:

WRONG HALF

Former England manager Sven-Goran Eriksson believes England may have seriously miscalculated if they think they have gained a smoother World Cup passage by finishing runners-up in Group G.

Some believe losing to Belgium in their last Group G game could help England but Eriksson said Southgate’s side had more chance of beating Brazil on the other side of the draw than Sweden, whom they could face in the quarter-finals if they beat Colombia in the round of 16.

“I’m a little surprised because everybody seems to be happy in England, thinking they are now on the right side of the World Cup draw because they’ve avoided the half with Brazil,” said the Swede, who believes his countrymen will see off Switzerland to set up the showdown with England.

“In the last 30 years, how many times have England beaten Sweden? Not often — twice.

“It would be easier for England to beat Brazil than to beat Sweden in my opinion, Sweden today are a very hard team to break down,” Eriksson added.

“Their strikers are defenders when it’s time to defend and they can defend in their own box as well,” said Eriksson.

“During my time with England we met them four times. We lost once, and the others were a draw and, going back before that, Sweden have beaten England in big games.”

But the 70-year-old Eriksson, who took England to World Cup quarterfinals in 2002 and 2006, believes his former side will outscore Colombia in Moscow on Tuesday, particularly if they play Marcus Rashford instead of Raheem Sterling alongside five-goal Harry Kane up front.

20180701_145114.thumb.jpg.1178766d3dc7602fb7be6a3ea75a982a.jpg

Ändrades av spooncreek
Dela på andra sajter

Jag & Charlie kollar VM straff !!!!

Ett himla Thai Tjatter i Köket !!!

Puh Huh ?!?!? Lao Kao ?????!?!

IMG_20180701_164119.JPG

IMG_20180701_163954.jpg

IMG_20180701_163912.JPG

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Spanien totalt bortdömda, luktar mygel lång väg. Skulle minst ha en straff, kolla bankkontona hos domarna.

Dela på andra sajter

Blev törstig av matchen. Tyckte Spanien var kassa passa varandra på mitten nästan hela matchen.IMG_2653.thumb.JPG.1a6cb08f87f15f15fb5e0172b6e381e7.JPG

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Dela på andra sajter

Spanien totalt bortdömda, luktar mygel lång väg. Skulle minst ha en straff, kolla bankkontona hos domarna.
Visst är det så.

Inte första eller sista gången det lyser igenom.
Dela på andra sajter

22 timmar sedan, skrev wUThai:

Fintat bort frugan ett tag! Kan med hnden på hjärtat säga att hon är grymt duktig på blanda drinka!

Satte mig framför tv:n och fram flyger en Mojito,. Hon är grym på drinka! emoji173.png

0c883dfd9c85704fc06f32001613e2da.jpg

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Tur att du är grym på att hälla i dig av dom då, så att ni kompletterar varandra på rätt sätt 😉

Dela på andra sajter

Spansk fotboll är så fruktansvärt tråkig och sönderläst av motståndarlagen. Står och slår hundratals passningar runt mittlinjen och ingenting händer framåt. Skönt att de åkte ut så man slipper se deras långtråkiga fotboll.

// mrco

Dela på andra sajter

Synd om Danmark och den storspelande Schmeichel, hoppas inte vi går mot samma öde.

Resan börjar om 6 timmar gbg-malmö bil , sen flyg till Helsingfors.

Privat 9manna buss 40 mil sen kan festen börja, eller festen håller nog redan på.

Dela på andra sajter

Två svettiga straffläggningar idag, saknade dock en Granqvist som går ape-shit.... Lite mer inlevelse om jag får be!

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Ikväll /natt möts dom 2 länder som har världens högsta mord statistik (och kraftigt ökande för México)

#1 México
#2 Brasil

Vi får se om matchen slutar på samma sätt.

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Nicholas:

Ikväll /natt möts dom 2 länder som har världens högsta mord statistik (och kraftigt ökande för México)

#1 México
#2 Brasil

Vi får se om matchen slutar på samma sätt.

. . 

Ändrades av Nakhon
Dela på andra sajter

Imorrn blir kul... Sverige mot gökurslandet... Hur skaaaare gå! På Harrys är alla skärmar igång... Vi ses! [emoji106][emoji41][emoji173]️[emoji1236][emoji460]

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Dela på andra sajter

spooncreek

Bara halvvägs igenom åttondelarna och redan är Tyskland, Argentina. Portugal och Spanien utslagna ur VM. Med det är väl båda finalisterna från förra VM 2014, världsmästarna 2010, och de två senaste Europamästarna borta. Hade man inte trott.

Dags för Brasilien att åka ut ikväll kanske?

Ändrades av spooncreek
Dela på andra sajter

GreenValley
4 timmar sedan, skrev ragson:

Imorrn blir kul... Sverige mot gökurslandet... Hur skaaaare gå! På Harrys är alla skärmar igång... Vi ses! emoji106.pngemoji41.pngemoji173.pngemoji1236.pngemoji460.png

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk

Dom är redan utslagna, gökuret kommer ursprungligen från Tyskland.

Dela på andra sajter

GreenValley
41 minuter sedan, skrev spooncreek:

Bara halvvägs igenom åttondelarna och redan är Tyskland, Argentina. Portugal och Spanien utslagna ur VM. Med det är väl båda finalisterna från förra VM 2014, världsmästarna 2010, och de två senaste Europamästarna borta. Hade man inte trott.

Dags för Brasilien att åka ut ikväll kanske?

Av top-tio på FIFA:s ranking är bara tre lag kvar i turneringen, Brasilien, Belgien och Frankrike.

Dela på andra sajter

spooncreek
8 minutes ago, GreenValley said:

Av top-tio på FIFA:s ranking är bara tre lag kvar i turneringen, Brasilien, Belgien och Frankrike.

Och så Schweiz väl, även om vi hoppas de är ute snart  :-) 

Dela på andra sajter

GreenValley
1 timme sedan, skrev spooncreek:

Och så Schweiz väl, även om vi hoppas de är ute snart  :-) 

Ja, där gick jag händelserna lite i förväg även om det är en ren formalitet! :crazy:

Ändrades av GreenValley
Dela på andra sajter

Det var som faan!

Brasilien är nästan lika bra som Sverige!!! :grin:

2 - 0 mot Mexiko!

Tror de kan ta silver!

MVH

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

GreenValley
1 minut sedan, skrev Tommy:

Det var som faan!

Brasilien är nästan lika bra som Sverige!!! :grin:

2 - 0 mot Mexiko!

Tror de kan ta silver!

MVH

Ja, äntligen blir det revansch!

I 60 år har vi väntat på detta ögonblick.

Dela på andra sajter

23 timmar sedan, skrev bambam:

Missunar du domarna chansen till lite pengar?

Lite korruption kan väl inte skada.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...