Jump to content
IGNORERAD

När hade ni sex senast med en vit?

Cavemannen

När hade ni sex senast med en vit?  

102 röster

1. 1. Har man fått smak på Thailand så är det många som tappar intresset för västerländska tjejer.

• Jag har aldrig haft sex med en vit
      4
    • 0-1år sedan
      16
    • 1-5år sedan
      7
    • 5-10år sedan
      14
    • Över 10år sedan
      61

Recommended Posts

Inte sedan 1998 

Januari 1999 fick jag Gula tjej sjukan !

Det har inte gott över

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Dela på andra sajter

• Svar 64
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Tommy

6

• Bananen

5

• Cavemannen

4

• Wanchai

3

Mest aktiva i denna tråd

18 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Frågan är väl ganska onödig kan jag tycka.

Vi vet ju alla att väldigt få västerländska kvinnor är intresserade av att krypa i säng med aktiva bargubbar.

Så att Lasse och Berra på plats på soi 7 eller 8 i Pattaya skulle få ha sex med en svenska på plats i området ter sig nästan helt omöjligt.

Även om jag haft chansen på ett antal farangtjejer i barerna genom åren mest tyskor men då var man ju yngre och mer attraktiv så att säga och damerna inte helt nyktra.

BTT

Att alla eller de flesta sexuella kontakter sker inom barområden är en missuppfattning som du är ganska ensam om att tro på. Du ska få ett tips här, vill man träffa västerländska kvinnor är det inte första stället man ska ragga på.  

Dela på andra sajter

broder tuk tuk
8 timmar sedan, skrev Wangthong:

Att alla eller de flesta sexuella kontakter sker inom barområden är en missuppfattning som du är ganska ensam om att tro på. Du ska få ett tips här, vill man träffa västerländska kvinnor är det inte första stället man ska ragga på.  

Ja nu menar jag ju inte i utpräglade barområden utan även under andra förutsättningar i Thailand.

Tror ju inte att ex farangtjejerna på phuket som är ute och festar i första hand går till rummet med farangkillar.

Dom flesta farangtjejer som åker till Thailand är medvetna om att västerländska singelkillar och gubbar gärna går shortime med thailändskor.

Och vilken normal kvinna vill ligga med en horbock?

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Ja nu menar jag ju inte i utpräglade barområden utan även under andra förutsättningar i Thailand.

Tror ju inte att ex farangtjejerna på phuket som är ute och festar i första hand går till rummet med farangkillar.

Dom flesta farangtjejer som åker till Thailand är medvetna om att västerländska singelkillar och gubbar gärna går shortime med thailändskor.

Och vilken normal kvinna vill ligga med en horbock?

BTT

...Berit kanske 🙂

Ändrades av edvardpop

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

...Berit kanske [emoji846]

Nja, vilken NORMAL kvinna......
Dela på andra sajter

Måste väl ock i herrans namn finns någon (några) som ha sex med både svenska och thaitjejer (mogna kvinnor).

Är det någon skillnad förutom då längden och hårfärgen?

Är det inte så enkelt att allt beror på individen, finns väl stillaliggande madrasser oberoende färg eller är det någon färg som är att föredra när det just gäller aktiviteten.

Min erfarenhet är att min kvinna är betydligt mer aktiv och på hugget efter någon (några) drinkar.

Vad är det som gäller? Någon av er som kn***ar runt borde väl för f*n veta:big_smile:

Dela på andra sajter

"När hade ni sex senast med en vit?"

Tror inte det är speciellt många som har haft sex med någon som är just VIT

Albinism är inte så vanligt och det torde vara mycket svårt att hitta en sexig albino som man kan få i säng (eller var man nu föredrar att utföra denna handling)

albino_nude.jpg.7b4f72cad028b8d307b9bf4fc1531e63.jpg

Dela på andra sajter

• 6 månader senare...

Kort fråga, räknas en snabbrunk som sex?

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Tommy:

Kort fråga, räknas en snabbrunk som sex?

MVH

Om du tror att blunda och runka räknas som att k**lla så kan du inte ha alla hästar hemma :-) 

Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Om du tror att blunda och runka räknas som att k**lla så kan du inte ha alla hästar hemma :-) 

Om du tror att sex och k**lla är samma sak, så har du en del att lära  🤣.

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Tommy:

Om du tror att sex och k**lla är samma sak, så har du en del att lära  🤣.

MVH

ofan det trodde jag, tack för upplysningen, det är nog många som får revidira sina åsikter om sex nu när Gurun Tommy har sagt hur det är :D

Dela på andra sajter

On ‎2018‎-‎06‎-‎03 at 12:45, skrev Stefan:

Japp, men kan se konstiga saker i den lilla fiskebyn, för några år sedan bodde det en Svensk tjej på samma hotell som jag. Hon var faktiskt väldigt vacker, lång med blont hår och alla kurvor på rätt plats. Vi pratade en hel del på dagarna, hon var tydligen en väldigt hög chef på en Svensk bank. Då kan man ju undra varför en sådan kvinna bor på ett halvsunkigt hotell på Soi Lengkee? 
Det visade sig att hon varje natt tog med en eller två katöjer till sitt rum! Jag vågade inte fråga vad en sådan sexuell läggning kallas, men trevlig var hon!

//S

Är du helt säker på att hen var en tjej?

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Alarik:

Är du helt säker på att hen var en tjej?

Underbart, kände att denna tråden var väl värd ett lyft!

MVH

Dela på andra sajter

Så jag kliver in.

Inte med min fru, x fru nu.

Inte ens med en vilkensomhelst barbrud i Pattaya.

Det tog tid innan jag hittade någon.

Den personen möter jag nu 12 månader senare och bor hos henne.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...