andrejsdenruskige Inlagd Juni 18, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 18, 2018 Löständerns trilla i?Billig straff, BTW.Servitrisens löständer.Så mycket bättre...som ett tv-program heter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 18, 2018 Dela Inlagd Juni 18, 2018 44 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Servitrisens löständer. Så mycket bättre...som ett tv-program heter Vart är den ruskige nu då?? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 18, 2018 Dela Inlagd Juni 18, 2018 4 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: @M33 ska jag förvarna personalen eller ska jag hälsa från någon? Tror inte jag känner någon där om inte Mena har börjat jobba igen... Vill du ha bra stänkare så lämna genast lokalhaket och ta ett par Liit på Australian bar på Bangla (ligger på vänster sida sett från beach rd.) Där säljer de även en massa saker man inte kan vara utan. Hamnoi köpte så mycket att de bar honom på en tron tillbaka till hotellet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 19, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 19, 2018 Satt faktiskt på Hooters med syrran och hennes gubbe och deras två ungar. Fan vad pinsamt kvitto. En massa tramsig mat och nån jävla tiramisu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 19, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 19, 2018 8 timmar sedan, skrev M33: Tror inte jag känner någon där om inte Mena har börjat jobba igen... Vill du ha bra stänkare så lämna genast lokalhaket och ta ett par Liit på Australian bar på Bangla (ligger på vänster sida sett från beach rd.) Där säljer de även en massa saker man inte kan vara utan. Hamnoi köpte så mycket att de bar honom på en tron tillbaka till hotellet. Se ”mitt” kvitto Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 19, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 19, 2018 Check in på nytt hotell. Jobbigt med ungar som gnäller över pool, spädbarn (typ) när man måste tvätta nappflaskor. Avstånd till mittismeten är det krav på att det max får vara 35m då dagens ungdom inte klarar av att gå utan assistans från maskiner. Jävla muppungar. The Lantern. Verkar ok. Tog tvårummare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 19, 2018 Dela Inlagd Juni 19, 2018 Mmmmmena Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 19, 2018 Dela Inlagd Juni 19, 2018 1 timme sedan, skrev hamnoi: Mmmmmena Grabben ser nöjd ut, vet vad som väntar!😋 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 19, 2018 Dela Inlagd Juni 19, 2018 5 timmar sedan, skrev hamnoi: Mmmmmena Mmmm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 19, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 19, 2018 4 minuter sedan, skrev M33: Mmmm Felplacerad bil. Den ska in i gruppen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 19, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 19, 2018 Lite mat och dryck måste man få i sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 19, 2018 Dela Inlagd Juni 19, 2018 49 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Lite mat och dryck måste man få i sig. Var är maten? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 19, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 19, 2018 Var är maten? Inringat i rött är mat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 19, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 19, 2018 Vilket skit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 19, 2018 Dela Inlagd Juni 19, 2018 57 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Inringat i rött är mat Mja, jag är skeptisk. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 19, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 19, 2018 Mja, jag är skeptisk:wink:. Jag är också skeptisk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 19, 2018 Dela Inlagd Juni 19, 2018 20 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Jag är också skeptisk Hur många shotrundor blev det😜? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 19, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 19, 2018 Hur många shotrundor blev det[emoji12]?Inte mig hon spelar mot Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 19, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 19, 2018 Studerar naturen.Dricker typ ekologiskt å sånt. Ja, ni vet, tänker på miljön, typ. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 19, 2018 Dela Inlagd Juni 19, 2018 15 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Studerar naturen. Dricker typ ekologiskt å sånt. Ja, ni vet, tänker på miljön, typ. Har du fått igång Cad cammen? Annars kan jag rådgöra ing Boa! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 19, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 19, 2018 Har du fått igång Cad cammen? Annars kan jag rådgöra ing Boa!Den strular lite. Be Boa fixa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 19, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 19, 2018 Jag är skitdålig på ringar. Vad är detta för storlek och varför sitter det en människa fast i den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 19, 2018 Dela Inlagd Juni 19, 2018 2 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Jag är skitdålig på ringar. Vad är detta för storlek och varför sitter det en människa fast i den? Hon kollar Ozon halten! Måste vara över 45 %! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 19, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 19, 2018 Jävlar vilken brud jag hittade. Snusar gör hon också. Tror jag har nånting stort på gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juni 19, 2018 Dela Inlagd Juni 19, 2018 5 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Jävlar vilken brud jag hittade. Snusar gör hon också. Tror jag har nånting stort på gång. Har du kollat skostorleken? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu