Detta inlägg gillas... andrejsdenruskige Inlagd Maj 25, 2018 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 25, 2018 Då jag är en människa som ofta blir irriterad av människors dumhet och annat, så kommer jag in på en liten reflektion av min vardag. Jag kan idag konstatera (jag har även konstaterat det förut) att jag är glad att tillhöra befolkningen som inte är felkonstruerad. På flygplatser så skulle det vara kul att få ett statistiskt underlag på könsfördelningen. Min känsla är att det är typ 70% män och 28% kvinnor och ett antal hen och några få som inte kan benämnas som något av de tidigare nämnda. Blev pissnödig och tänkte givetvis att jag skulle på dass. Fan! En jävla kö. När jag närmade mig så var kön endast in till damernas dass, så jag tågade bara rakt in på herrarnas och gjorde mitt behov och det ståendes, som sig bör. Så hur inihelvete felkonstruerade är denna kvinnokropp? eller kan det vara så att jag inte ser så många kvinnor då dom gömmer sig på dass? 2 19 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd Maj 25, 2018 Dela Inlagd Maj 25, 2018 För små blåsor? Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 25, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 25, 2018 1 minut sedan, skrev frason: För små blåsor? Vanskapt heter det. Men varför bara kvinnor? Nåja, en liten reflektion från mig kommer igen. Dock utan kommentar, då det är överflödigt. 1 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Maj 25, 2018 Dela Inlagd Maj 25, 2018 Många kärringar är ju fulla av skit, så då blir det båset för dem... 1 5 Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 25, 2018 Dela Inlagd Maj 25, 2018 9 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Då jag är en människa som ofta blir irriterad av människors dumhet och annat, så kommer jag in på en liten reflektion av min vardag. Jag kan idag konstatera (jag har även konstaterat det förut) att jag är glad att tillhöra befolkningen som inte är felkonstruerad. På flygplatser så skulle det vara kul att få ett statistiskt underlag på könsfördelningen. Min känsla är att det är typ 70% män och 28% kvinnor och ett antal hen och några få som inte kan benämnas som något av de tidigare nämnda. Blev pissnödig och tänkte givetvis att jag skulle på dass. Fan! En jävla kö. När jag närmade mig så var kön endast in till damernas dass, så jag tågade bara rakt in på herrarnas och gjorde mitt behov och det ståendes, som sig bör. Så hur inihelvete felkonstruerade är denna kvinnokropp? eller kan det vara så att jag inte ser så många kvinnor då dom gömmer sig på dass? Men snälla vän...Är du sysslolös så ta en taxi hem till mig,du har ju kvartat på min soffa förr. Du är alltid välkommen. 1 2 PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... andrejsdenruskige Inlagd Maj 25, 2018 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 25, 2018 Men snälla vän...Är du sysslolös så ta en taxi hem till mig,du har ju kvartat på min soffa förr. Du är alltid välkommen. Jag är ju i Stockholm nu. En reflektion över att kärringdasset är full kan ju vara för att 08-fjollorna vet att dom hör hemma på kärrindasset. Tycker mig se en massa varelser med en penis till kön, gå runt med kvinnoattiraljer. Å gud hjälpe mig!....vilket han även gjorde. Boarding färdig och benutrymme är kontrollerat. Nu ska jag ha en äpplejuice. Fjolligt värre. 5 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 25, 2018 Dela Inlagd Maj 25, 2018 Välkommen hem min gode Andrejs. 1 PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 25, 2018 Dela Inlagd Maj 25, 2018 Fick han ordning på 08,orna? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HighWai Inlagd Maj 25, 2018 Dela Inlagd Maj 25, 2018 19 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Jag är ju i Stockholm nu. En reflektion över att kärringdasset är full kan ju vara för att 08-fjollorna vet att dom hör hemma på kärrindasset. Eller så vet 08-or att det inte är förbjudet att använda kärringdasset. Men ni icke 08 -or kanske lämnar även handikappen orörd när det tränger på. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 25, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 25, 2018 39 minuter sedan, skrev HighWai: Eller så vet 08-or att det inte är förbjudet att använda kärringdasset. Men ni icke 08 -or kanske lämnar även handikappen orörd när det tränger på. Nja, då 08:or verkar föredra damtoaletten så räknar jag med att dom definierar sig som kärring. Själv tycker jag att 08:or bör använda sig av handikappstoaletterna. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 25, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 25, 2018 53 minuter sedan, skrev audirs2: Fick han ordning på 08,orna? Skulle aldrig falla mig in att jobba med en hopplös uppgift, då jag inte gillar arbete över huvudtaget. 1 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HighWai Inlagd Maj 25, 2018 Dela Inlagd Maj 25, 2018 3 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Nja, då 08:or verkar föredra damtoaletten så räknar jag med att dom definierar sig som kärring. Själv tycker jag att 08:or bör använda sig av handikappstoaletterna. Nä nä,så tänkte du definitivt inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... andrejsdenruskige Inlagd Maj 26, 2018 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 26, 2018 Ny reflektion så här på morgonen. Brukar betala parkeringen i stan med hjälp av en app. Fick en räkning på 91kr varav 62kr parkering och 29kr i faktureringsavgift. Av principskäl blir det att sluta använda appen. 9 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... andrejsdenruskige Inlagd Maj 28, 2018 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 28, 2018 En jävla allergi och medicinen gör störst nytta i försäljarens plånbok. Jag tror att jag ska fortsätta mina studier av flygplatser och benutrymmen. Stavanger ska dessutom ha regn idag, så det bör rensa lite pollen. Lika bra att åka dit en sväng. Fast först lite frukost 8 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... andrejsdenruskige Inlagd Maj 28, 2018 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 28, 2018 En skräckbild. Jag glädjer mig över att slippa detta bolag. 5 2 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 28, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 28, 2018 Ska se vad SAS nya wifi säger.Benutrymmet tål inte så mycket längre lårben. 6 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 28, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 28, 2018 Reflektionen över wifi är att det bör skruvas i rattarna. Taskig ping och upload. Gissar att det ska gå fint att porrsurfa ändå. 3 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 28, 2018 Dela Inlagd Maj 28, 2018 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Reflektionen över wifi är att det bör skruvas i rattarna. Taskig ping och upload. Gissar att det ska gå fint att porrsurfa ändå. Beställ toarulle först! 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 28, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 28, 2018 Beställ toarulle först! Klarar mig med den lilla servetten man får, då jag tokrunkar innan avgång. Fan vad onödigt det skulle kännas att kliva på denna om man gör det för vädrets skull. Nåja, aldrig fel. Fast idag blir det inte den och troligtvis inte senare i år heller. 3 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... andrejsdenruskige Inlagd Maj 28, 2018 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 28, 2018 Baggarna har förstått detta med att behandla hårt arbetande andrejsar med värdighet i loungen. Hoppas dom har dassrullar inne på massagen. Det håller nog inte med en liten servett. 7 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 28, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 28, 2018 Har installerat min chipsröv på stolen. Vad fan gör jag här? Jag har svarat på 2 mail, vilket jag lika gärna hade kunnat göra hemma. Det känns som att "kasta bort pengar-tiderna" har startat. Vad fan är poängen med att flyga till Norge och ta in på hotell när man kan sitta hemma utan att kosta i resor och boende? 1 1 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 28, 2018 Dela Inlagd Maj 28, 2018 👍 Har du möjlighet att beskriva dina arbetsuppgifter i en enkel mening? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 28, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Maj 28, 2018 13 minuter sedan, skrev Naam kaeng: 👍 Har du möjlighet att beskriva dina arbetsuppgifter i en enkel mening? Nja, enklare att göra en lista på vad jag gör. 1. 2. 3. 4. tycker det räcker med 4 punkter. Det är rätt så beskrivande. 2 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Maj 28, 2018 Dela Inlagd Maj 28, 2018 3 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Nja, enklare att göra en lista på vad jag gör. 1. 2. 3. 4. tycker det räcker med 4 punkter. Det är rätt så beskrivande. Det låter som en gammal Kent låt, här är refrängen. Ingenting Först kom ingenting Sen kom ingenting Sen kom ingenting 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... andrejsdenruskige Inlagd Maj 31, 2018 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 31, 2018 Planering är kul. Jag har planerat en massa saker idag. Typ, dra hem. En vanlig zigenarvecka för mig just nu innebär. Måndag - Tidigt flyg, sen ankomst, halvdag på huvudkontoret, hotell, sova. Tisdag - Tidigt på jobb (HQ) packa dator, client office, hotell, sova. Onsdag - Se tisdag Torsdag - Panikpacka, tidigt på jobb, glo på nätet, ta en lunch, beställa taxi, hemma, sova. Fredag, lördag och söndag är bara några dagar som flyter ihop i en smet där jag inte vet helt vad som sker. Nästa vecka kör jag en repris, men sen orkar jag inte med sådant och tar semester. Jag skulle ha lust att rita något åt er, men det får bli en bild. 9 2 1 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu