rolba Inlagd September 10, 2019 Dela Inlagd September 10, 2019 2 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Poängjakten har börjat. Fick panik när det började bli tomt på EB-kontot. Tömde mitt EB-konto idag. Köpte trisslotter för sista poängen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 10, 2019 Trådstartare Dela Inlagd September 10, 2019 En öl blev det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 10, 2019 Trådstartare Dela Inlagd September 10, 2019 Eftersom du har tunnare lår än Benriach så utgår jag i från att du har sämre månadslön..... Det är därför jag flyger boskapsklass och dessutom till tråkiga destinationer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 10, 2019 Trådstartare Dela Inlagd September 10, 2019 Dassbilder och övriga hotellrumsbilder. Svårt att få tag på något mer intetsägande hotell. Nåja, vad ska man förvänta sig av Trondheim?Ser ut som på vilket sjukhus som helst. Här ska jag våldta mig själv till sömnsKaffemaskin om man skulle råka vakna mitt i natten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 11, 2019 Trådstartare Dela Inlagd September 11, 2019 Gillar avgångarna till BodøAlla vägar bör till Bodø och inte Rom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 11, 2019 Dela Inlagd September 11, 2019 En vacker dag kommer du att vakna upp i Rhodos.... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 11, 2019 Trådstartare Dela Inlagd September 11, 2019 Det är inte så att man blir kletig i kalsongerna av dessa flyg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd September 11, 2019 Dela Inlagd September 11, 2019 54 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Det är inte så att man blir kletig i kalsongerna av dessa flyg. Turbopropp is da shit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 11, 2019 Trådstartare Dela Inlagd September 11, 2019 Om man skulle ta sig en tur över till grannen...Kanske dom har något roligt jobb åt mig som innebär att sova eller något liknande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd September 11, 2019 Dela Inlagd September 11, 2019 (ändrad) 22 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Om man skulle ta sig en tur över till grannen... Kanske dom har något roligt jobb åt mig som innebär att sova eller något liknande. Ta några bärs med dig... ro över, knacka på å tjöta lite... Ändrades September 11, 2019 av samet Rättstavning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 11, 2019 Trådstartare Dela Inlagd September 11, 2019 Ta några bärs med dig... ro över, knacka på å tjöta lite... Skulle vara perfekt att köpa några öl om det gick. Fast tar dom inte Amex så skiter jag i det och stannar här och surar istället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 12, 2019 Trådstartare Dela Inlagd September 12, 2019 Obligatorisk lunchvila då jag jobbar stenhårt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 12, 2019 Dela Inlagd September 12, 2019 37 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Obligatorisk lunchvila då jag jobbar stenhårt Ja, det är slitigt just nu.....men någon måste göra det... Netflix har räddat många dagar. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 12, 2019 Trådstartare Dela Inlagd September 12, 2019 Ja, det är slitigt just nu.....men någon måste göra det... Netflix har räddat många dagar. Netflix?Jag är trött. Vaknade nyss. Typ 2t powernap [emoji51] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 12, 2019 Trådstartare Dela Inlagd September 12, 2019 Efter att hemresan är avklarad så ser jag att det inte behövs jobbas så mycket mer. Fast som en vis man sade ”Poängen ska in”. Även om det inte är många poäng så ska dom in. Många bäckar små blir till en naturkatastrof. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 12, 2019 Trådstartare Dela Inlagd September 12, 2019 När man sprider sina enormt bra gener så resulterar det oftast med en plats på förskola. Nu vill dom ha min inkomstuppgift. Finns inte en sportslig att jag lämnar en sådan till dom. Dom har inte ett skit att göra med vad jag tjänar. Jag kan ju lika gärna ljuga ihop något. Det känns dock inte bra att komma farandes med osanning, så då får dom inga uppgifter. Tomtar!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 18, 2019 Trådstartare Dela Inlagd September 18, 2019 Spanar golv och sprider odör Det flygs alldeles för lite, så jag tänkte ge mig på en helikoptertur till land för att sedan okynnesflyga och få i mig loungemat ich kanske en öl eller två. Blir det helikopterproblem så tror jag att jag tar en av livbåtarna. Flygas ska det i alla fall. Ett stort tack till @samet och @Benriach som hjälper till med dessa viktiga flyguppgifter. Ni andra förlåter jag aldrig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 18, 2019 Trådstartare Dela Inlagd September 18, 2019 Nu får ni vara tysta då jag vill ha lugn och roVäskan incheckadÖlen beställd och mottagen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 18, 2019 Trådstartare Dela Inlagd September 18, 2019 Kollat lite på mina helikopterturer. 18 legs så långt i år och hinner nog med några till. Bra jobbat för att vara landbaserad kontorsråtta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 18, 2019 Trådstartare Dela Inlagd September 18, 2019 Min uppgift på flyget idag är att kolla propellern på styrbordssida. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 18, 2019 Trådstartare Dela Inlagd September 18, 2019 En nervös snubbe framför mig som undrar allt möjligt över flygplanet. Kanske man ska skrämma upp honom lite med några ångestskrik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 18, 2019 Trådstartare Dela Inlagd September 18, 2019 Öl är braSedan är det skönt att flyga med WF. Inga rasister som har negerbollar på menyn. Här kör dom med negerkvadrater Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 18, 2019 Trådstartare Dela Inlagd September 18, 2019 Så var det över 2t i Trondheim. Fan så tråkigt. Det blir att tröstäta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 18, 2019 Trådstartare Dela Inlagd September 18, 2019 Loungen var så satans tråkig här i Trondheim så jag drog vidare till utrikeshallen. Med facit i hand skulle jag ha köpt ett rep innan jag gick in hit. Stay away!Glor på golvet och sprider odör Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 18, 2019 Trådstartare Dela Inlagd September 18, 2019 Trondheim bjuder på bra inomhusväder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu