andrejsdenruskige Inlagd Augusti 23, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 23, 2019 Fortfarande kö. Funderar på om jag skulle ta en valbiff idag. Känns surt att bryta rutinen med bluecheese burgaren då jag tagit den 4 dagar i rad. Av ren vana så hade jag tänkt käka den varje dag i en hel jävla vecka. Dom tjänar bättre på att folk väntar än faktiskt sälja mat ot folk. En ny ölFler poäng på kortet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 23, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 23, 2019 Ha!Nu har jag hittat mig ett bord. Nu har dom dock startat upp mig, så det blir nog en öl till maten. Priset lär bli flera miljoner Nok, vilket i dagsläget motsvarar flera tiotals Thb Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 23, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 23, 2019 Hörde en Göteborgsdialekt här i ingenmansland. Mycket jaguarsnack och en del jaguarer parkerade här ute. Har lust att fråga om det är ICC som har möte. Typ ACC (American Car Club) men a:et byta ut mot ”Indian”. Burgaren kom nyss och jag väntar på en till öl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 23, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 23, 2019 När man talar om trollen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 23, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 23, 2019 Bara det roliga kvar. Salt och peppar är inga problem. Här snålas inte det minsta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 23, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 23, 2019 Gissar att det är delar av Tata-klubben som har möte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 24, 2019 Dela Inlagd Augusti 24, 2019 Tro bara gottGör bara gottBajsa bara gott... /Lasse Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 24, 2019 Då var det samma restaurang idag igen. Blir nog den vanliga burgaren. En tjock kinesiska jobbar här. Jag blev lite lätt skrämd när hon sa ”burger” då det mer lät som Bulgur!!!!Hoppas det inte blev ett missförstånd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 24, 2019 Baggar!!!Beställer in en biff ”Godt stekt medium”???Vafan! Nästa är väl en blodig well done eller en kremerad rare. idi*ter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 24, 2019 Dela Inlagd Augusti 24, 2019 23 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Fortfarande kö. Funderar på om jag skulle ta en valbiff idag. Känns surt att bryta rutinen med bluecheese burgaren då jag tagit den 4 dagar i rad. Av ren vana så hade jag tänkt käka den varje dag i en hel jävla vecka. Dom tjänar bättre på att folk väntar än faktiskt sälja mat ot folk. En ny öl Fler poäng på kortet. Öh... kostar en flasköl typ 140 SEK...? Hua! Får man mycket dunk för.......... eller vad säger @Boa52 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 24, 2019 25 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Öh... kostar en flasköl typ 140 SEK...? Hua! Får man mycket dunk för.......... eller vad säger @Boa52 Ja, typ. Tre öl då jag inte orkade vänta på maten gör att notan för min hamburgare blev rätt dyr. Eller... hade fåt jävligt bra mat i Thailand för de pengarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 24, 2019 Dela Inlagd Augusti 24, 2019 Öh... kostar en flasköl typ 140 SEK...? Hua! Får man mycket dunk för.......... eller vad säger [mention=11364]Boa52[/mention] Nej det är inte öl, det är ale som kostar så mycket... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Augusti 25, 2019 Dela Inlagd Augusti 25, 2019 15 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Baggar!!! Beställer in en biff ”Godt stekt medium” Vafan! Nästa är väl en blodig well done eller en kremerad rare. idi*ter tur att idi*terna finnes eller hur ? nästa jobb kanske finnes i kalifatet Svedala. Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 25, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 25, 2019 tur att idi*terna finnes eller hur ? nästa jobb kanske finnes i kalifatet Svedala. Det är ju en orsak att jag har ett jobb i Norge. Det är inte på grund av min intelligens eller utbildning. Jag lever på att andra är, om möjligt, sämre än mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Augusti 25, 2019 Dela Inlagd Augusti 25, 2019 3 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Det är ju en orsak att jag har ett jobb i Norge. Det är inte på grund av min intelligens eller utbildning. Jag lever på att andra är, om möjligt, sämre än mig. hoppas kan man. Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 25, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 25, 2019 Fan för ett pissväder. Hade egentligen tänkt skita i jobbet för några timmar sedan, men håvar in en del extra timmar då vädret inte tillåter att jag går hem. Tog taxi hit på morgonen och debiterar givetvis firman för den turen. Kan ju ta en taxi hem, men känner att jag behöver gå då jag börjar bli allt för kramgo’ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 25, 2019 Dela Inlagd Augusti 25, 2019 2 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Fan för ett pissväder. Hade egentligen tänkt skita i jobbet för några timmar sedan, men håvar in en del extra timmar då vädret inte tillåter att jag går hem. Tog taxi hit på morgonen och debiterar givetvis firman för den turen. Kan ju ta en taxi hem, men känner att jag behöver gå då jag börjar bli allt för kramgo’ Kramgo... dumheter säg som det är! Du tar taxi för det blåser en lätt bris i Norge och dina skinflärpar som hänger å sladdrar över dit skelett fick vinden tag i och du blåste iväg som en marklöpare på en stormig dag på skaraslätten... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 25, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 25, 2019 Kramgo... dumheter säg som det är! Du tar taxi för det blåser en lätt bris i Norge och dina skinflärpar som hänger å sladdrar över dit skelett fick vinden tag i och du blåste iväg som en marklöpare på en stormig dag på skaraslätten... Hahah. Förtvinade muskler som bytts ut med fett är vad jag består av. Skelettet liknar mer någon form av brosk, speciellt ryggraden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 25, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 25, 2019 Då hotellet inte behagar att hålla restaurangen öppen på söndagar så ger jag mig på Herr Petter. En klassisk sylta som serverar pizza, burgare, entrecote och allt möjligt annat som hör en byagrill till. E.C Dahls Bryggeri får äran att släcka min törst. Burgare med ”blåmuggost” är beställd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 25, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 25, 2019 Nu får ni vara tysta en stund, för jag har tänkt äta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Augusti 25, 2019 Dela Inlagd Augusti 25, 2019 27 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Då hotellet inte behagar att hålla restaurangen öppen på söndagar så ger jag mig på Herr Petter. En klassisk sylta som serverar pizza, burgare, entrecote och allt möjligt annat som hör en byagrill till. E.C Dahls Bryggeri får äran att släcka min törst. Burgare med ”blåmuggost” är beställd. Hade hellre tryckt i mig en flaska fisksås, än den ipan😎😘 Rock on Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 25, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 25, 2019 Hade hellre tryckt i mig en flaska fisksås, än den ipan[emoji41][emoji8] Rock on Ja, det hade jag också. Men nu kan du ju försöka gissa dig till hur lätt det är att få sig en flaska fisksås på ”Helgelandskysten”!!!![emoji41] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Augusti 25, 2019 Dela Inlagd Augusti 25, 2019 1 minut sedan, skrev andrejsdenruskige: Ja, det hade jag också. Men nu kan du ju försöka gissa dig till hur lätt det är att få sig en flaska fisksås på ”Helgelandskysten”!!!! Att man alltid ska stöta på hinder.. Rock on Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 25, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 25, 2019 Att man alltid ska stöta på hinder.. Rock on Ja, alltid är det något som jävlas. Tur att man inte stöter på hinduer här i alla fall. Alltid nåt man kan trösta sig med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Augusti 25, 2019 Dela Inlagd Augusti 25, 2019 38 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Ja, alltid är det något som jävlas. Tur att man inte stöter på hinduer här i alla fall. Alltid nåt man kan trösta sig med. Var inte så säker på det. En felstavning bara, så sitter du med en indier i knät. Rock on Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu