andrejsdenruskige Inlagd Augusti 15, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 15, 2019 Frisyren!!! Jag har ju knappt något hår. Men jag tror Greta skulle passa i 3mm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 15, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 15, 2019 Nu väntar jag in flyget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 15, 2019 Dela Inlagd Augusti 15, 2019 2 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Jag har ju knappt något hår. Men jag tror Greta skulle passa i 3mm Du är ju kortklippt numera,åtminstone sist vi sågs.Dax för en träff snart tycker jag PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 15, 2019 Dela Inlagd Augusti 15, 2019 10 minuter sedan, skrev B747: Du är ju kortklippt numera,åtminstone sist vi sågs.Dax för en träff snart tycker jag Umeåträff i Snabelsjö 555555 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 15, 2019 Dela Inlagd Augusti 15, 2019 7 minuter sedan, skrev Soengsang: Umeåträff i Snabelsjö 555555 Vi skippar träskallen från snabelsjö tror jag PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 15, 2019 Dela Inlagd Augusti 15, 2019 24 minuter sedan, skrev B747: Vi skippar träskallen från snabelsjö tror jag Nu är det väll snart dags for Khao lak igen!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 15, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 15, 2019 Du är ju kortklippt numera,åtminstone sist vi sågs.Dax för en träff snart tycker jag:drinks: Jodå, vi kan fira att jag spräckte 4-siffrigt på SAS Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 15, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 15, 2019 Resan börjar bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 15, 2019 Dela Inlagd Augusti 15, 2019 37 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Jodå, vi kan fira att jag spräckte 4-siffrigt på SAS “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 15, 2019 Dela Inlagd Augusti 15, 2019 4 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Det som närmast liknar HE är denna knapp märkt ”tapping”, men funktionen var inte den eftersökta. Du behöver trycka på kombinationen grip+full+stiffness först. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 15, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 15, 2019 Benutrymme Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 15, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 15, 2019 Mellanlandning i Trondheim. Ska släppa av några fjällapor först. Efter det så beställer vi öl. Benutrymme och dryckesbild Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 15, 2019 Dela Inlagd Augusti 15, 2019 3 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner: Nu är det väll snart dags for Khao lak igen!! Ja det är det banne mig... PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 15, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 15, 2019 En öl efter mellanlandningen är viktigÖl och macka i loungen är också bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 15, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 15, 2019 Chips måste man ha. Nästan bättre än flygplansmat. Börjar bli sugen på en negerboll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 15, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 15, 2019 Bulkhead är fyfy@m33 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 15, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 15, 2019 Åt en latinsk bakelse ”globalis negrotas”, eller något sådant. Ingen öl då jag inte kände för det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 15, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 15, 2019 Tokrunkning följer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 16, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 16, 2019 Det åks alldeles för mycket kollektivt. Det här håller inte! Det är inte jag!Jag måste tänka på min image Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 16, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 16, 2019 Det ser ut att ordna sig med min image. Det flygs alldeles för lite Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 16, 2019 Dela Inlagd Augusti 16, 2019 3 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Det ser ut att ordna sig med min image. Det flygs alldeles för lite Sveriges bästa lounge! Fler papptallrikar åt folket! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 16, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 16, 2019 2 minuter sedan, skrev samet: Sveriges bästa lounge! Fler papptallrikar åt folket! Till och med kaffekoppen är tom idag. Kanske maskinen startar snart. tar en bananjävel som tröst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 16, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 16, 2019 Av ren olycka råkade dom tydligen få igång kaffemaskinen på Europas bästa lounge. Yppersta klass Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 16, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 16, 2019 Det enda som slår inrikesloungen är frukosten på flyget. Den kärran har jag aldrig flugit. Skulle det bli finnarna till Thailand någon gång och om man skulle få statusmatch så kanske man kan flyga med en sådan kärra. Annars inte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 16, 2019 Dela Inlagd Augusti 16, 2019 1 minut sedan, skrev andrejsdenruskige: Den kärran har jag aldrig flugit. Skulle det bli finnarna till Thailand någon gång och om man skulle få statusmatch så kanske man kan flyga med en sådan kärra. Annars inte Helt nya motorer på flera av dem... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu