andrejsdenruskige Inlagd Juli 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 24, 2019 Flytta på er!Tre ord som fungerar utmärkt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 24, 2019 Faaan så långsam boarding. Nu ska jag sova Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Juli 24, 2019 Dela Inlagd Juli 24, 2019 On 2019-06-07 at 08:16, skrev andrejsdenruskige: Har regeringen någon gång haft rätt i någon fråga? Regeringen kan sluta flyga. Helst ska dom bara sluta, med allt. Regeringen har alltid rätt även om de gör fel så är det rätt🌞🌞🌞🇸🇪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 24, 2019 Dela Inlagd Juli 24, 2019 30 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Flytta på er! Tre ord som fungerar utmärkt. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 24, 2019 Regeringen har alltid rätt även om de gör fel så är det rätt[emoji274][emoji274][emoji274][emoji1236]Ja, för det har dom bestämt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 24, 2019 Megafon står högst upp på inköpslistan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 24, 2019 Känns som att jag har semester. Passar på att sola lite Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 24, 2019 Är nog inte så många på jobbet idag. Hade nog kunnat slinka ner en öl eller två, men det är nog lika bra att jag håller mig borta från sådant. En klassiker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Juli 24, 2019 Dela Inlagd Juli 24, 2019 7 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Känns som att jag har semester. Passar på att sola lite Akta dig för brännskador. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 24, 2019 Mitt favoritflyg på kortdistans. Får se om det blir negerboll och polarrulle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 24, 2019 Dela Inlagd Juli 24, 2019 @andrejsdenruskige var det du som sjösatte? https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/wP4nnG/har-forsvinner-porschen-ner-i-hamnbassangen enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 24, 2019 1 minut sedan, skrev Enis: @andrejsdenruskige var det du som sjösatte? https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/wP4nnG/har-forsvinner-porschen-ner-i-hamnbassangen enis Hade kunnat vara jag, men har ingen taklucka. Mest blev ju några öl här i dagarna och då vet man aldrig vad man har ställt till med. Hoppas det var en diesel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 24, 2019 Nu har jag negerb(ollat) på flyget Jävligt bra väder i Stavanger dessutom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 24, 2019 Dela Inlagd Juli 24, 2019 2 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: blev ju några öl här i dagarna och då vet man aldrig vad man har ställt till med. 49 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Nu har jag ollat på flyget Mmmm....just så, hoppas de i stolen framför håller sig vakna Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 24, 2019 Mmmm....just så, hoppas de i stolen framför håller sig vakna [emoji4]Man ska aldrig somna i mitt sällskap...har jag hört. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 24, 2019 Hoppas att jag får en ny skärm på jobbet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 24, 2019 Nu du @Enis Nu blir det kockskola för er med medelhög kunskap. 1. Kremeringsmaskinen sättes i flygläge, vilket är märkt med en propeller. 2. Se upp för MAX, då vi flygnördar vet hur det gått med Boeing och deras MAX. Vi vill inte totalförstöra maten. Vi håller oss runt 200 som är lagomt förstörande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 24, 2019 Dessa maträtter växer o italienska grottor, har jag fått berättat för mig. Skalet ska bort för det är varken gott eller nyttigt. Så här ser den ut innan man skalat. Efter skalning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 24, 2019 Som sagt. Inte så väldigt hög nivå idag, men inte riktigt låg heller. Vi kremerar fanskapet på en lagom hög nivåHär åker den nyskördade matbiten på sin plats. Lastluckan ska stängas för att slippa förkolnade tapeter i hemmet, även om doften av misslyckad matlagning kan vara lockande. Detta skal kan med fördel återplanteras i närmaste vattendrag för att göra miljömänniskorna nöjda. Dom älskar att man återplanterar saker. Denna kommer att leta sig till närmste italienska grotta och därigenom föröka sig via pollinering eller något liknande. Nu väntar vi med spänning på resultatet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 24, 2019 Perfektionism i varenda detalj. Pizzafilé. Inga ben över huvudtaget. Nu är det bara att hålla käft och äta. Som dryck till maten föreslår jag ett rågat glas med Explorer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 24, 2019 Dela Inlagd Juli 24, 2019 6 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Hoppas att jag får en ny skärm på jobbet Ser ut som Bob har stort kontor o ska få alla Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 25, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 25, 2019 5 timmar sedan, skrev Soengsang: Ser ut som Bob har stort kontor o ska få alla Jag väntade på en sådan kommentar. @bob fan vad du är ego. Det var knepigt att fixa till pizzan. Jag skulle ha behövt din hjälp. Du kan ju det där med pizzakök Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 25, 2019 Dela Inlagd Juli 25, 2019 (ändrad) 7 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Jag väntade på en sådan kommentar. @bob fan vad du är ego. Det var knepigt att fixa till pizzan. Jag skulle ha behövt din hjälp. Du kan ju det där med pizzakök Mmm men för att vara aktuell skulle jag ju behövt denna för ett par dagar sen...(som någon nämnde) Edit: + för mugghållarna! Ändrades Juli 25, 2019 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 25, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 25, 2019 1 minut sedan, skrev Soengsang: Mmm men för att vara aktuell skulle jag ju behövt denna för ett par dagar sen...(som någon nämnde) Edit: + för mugghållarna! Hmm, varför tar folk alltid fel på mugghållare? det är spykoppar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Raggarn Inlagd Juli 25, 2019 Dela Inlagd Juli 25, 2019 Jag förmodar att du använde detta ’skörderedskap’ när du inskaffade delikatessen i grottan?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu