andrejsdenruskige Inlagd Juni 10, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 10, 2018 Tror nog att jag råkade köpa mig en bussbiljett. Tydligen går vi ner i ö-vik och hämtar upp fler obygdsbönder. Dom hade tekniskt strul på sitt flyg. Låter som bullshit. Fläktar fötterna och spanar knämarginalerna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 10, 2018 Dela Inlagd Juni 10, 2018 3 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Tror nog att jag råkade köpa mig en bussbiljett. Tydligen går vi ner i ö-vik och hämtar upp fler obygdsbönder. Dom hade tekniskt strul på sitt flyg. Låter som bullshit. Fläktar fötterna och spanar knämarginalerna. Hoppas ni inte skall vidare ikväll då... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 10, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 10, 2018 Hoppas ni inte skall vidare ikväll då... Har bara hotellet som hägrar idag. Kan nog bli en tur till Östersund, Sundsvall och någon annan flygplats. Så länge vi är framme imorgon tidigt så är jag nöjd. Tar en bild i kraftigt motljus på Ö-viks flygplats, så jag besparar er den hemska synen. Som bonus följer det med en bild på någon renskötares benutrymme. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 10, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 10, 2018 Nåja, det är väl typ 10mil mellan Umeå och övik. En snubbe hade kört från övik då flyget där blev inställt. Nu landade han i Övik och returen går till övik. Så då får han ta sig till Umeå när han ska hem. Det är några stycken på det här flyget. Hoppsan 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 10, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 10, 2018 Jävla sörlänningsland. Boa borde rensa upp i det här träsket Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 10, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 10, 2018 Fan. Höll på att glömma flygplansmaten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 10, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 10, 2018 Incheckad på hotellet. Nu ska jag bara sova sönder sängen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 11, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 11, 2018 Fan så trött man är. Jag tröstar mig själv med att jag inte är den enda som är trött. Snålade in och körde på ett trebäddsrum. Äldsta dotterns kompisar fick för sig att dom skulle prata med henne mitt i natten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 11, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 11, 2018 (ändrad) Jävla soppa vid incheck. Hjärndöd personal och ett system som inte riktigt fungerar. Nåja, bra måndagsfrukost Ändrades Juni 11, 2018 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 11, 2018 Dela Inlagd Juni 11, 2018 2 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Jävla soppa vid incheck. Hjärndöd personal och ett system som inte riktigt fungerar. Nåja, bra måndagsfrukost Snygg handväska du har. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 11, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 11, 2018 46 minuter sedan, skrev rolba: Snygg handväska du har. Det är även mina nappflaskor. Ser ju så dumt ut att dricka Explorer från originalflaskan. Nu är det Paris i några timmar. Här har jag hört att man kan missa flyg och annat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 11, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 11, 2018 Andrejs bevisar åter igen att han är korkad. Tänkte att Thai har någon form av lounge bakom säkerhetskontrollen precis som SAS. I helvete heller. Nu orkar jag fan inte med några eskapader. Handbagaget är fullt av barngrejer och annat trams. Blir 3timmar nykter. Fan att jag inte kollade upp det. Får bli en besviken bild på ett flygplatsgolv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 11, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 11, 2018 FuckitStack från gaten och ut genom securityBra dass har dom, men en jävla placering på toarullen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 11, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 11, 2018 Svullar i mig mat utan att skämmas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 11, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 11, 2018 Kör lite olika när vi ändå är på g Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 11, 2018 Dela Inlagd Juni 11, 2018 14 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Jävla sörlänningsland. Boa borde rensa upp i det här träsket Är muren trasig norr om Gävle eller vad. Nu får renägarna låsa in renarna om sörläningarna tar sig norrut. Var är migrationsvaerket Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 11, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 11, 2018 Är muren trasig norr om Gävle eller vad. Nu får renägarna låsa in renarna om sörläningarna tar sig norrut. Var är migrationsvaerket Tragiskt detta med migrationsverket. Vi tar en öl på det, som typ 470biljoner kineser gör Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 11, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 11, 2018 Jävla grodätare. Skriv som folk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 11, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 11, 2018 Såja!Chipsröven nerslagen i sätet. Dompan halvdruckenBenutrymme checkTrappa nerFamiljen bakomRätt tomt i kupén i övrigt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 11, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 11, 2018 Ny resväska ordnad. Rimowa är ju fina grejer och färgen passar mig bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 11, 2018 Dela Inlagd Juni 11, 2018 Går hit och dit ser jag... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 11, 2018 Dela Inlagd Juni 11, 2018 5 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Kör lite olika när vi ändå är på g Den e go, inget sosse öl! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 11, 2018 Dela Inlagd Juni 11, 2018 1 timme sedan, skrev Soengsang: Går hit och dit ser jag... Vad skall han i Österrike å göra? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 12, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 12, 2018 Internet sög, så jag sket i skrivandet. Så det blir ett bulkinlägg med en del bilder. Benutrymme check. Dompa checkTrappa checkPyjamasen checkInga inkräktare i mina hoods, checkBild av flygfartygBajsutrymmetLillan trött, måste ha egen säng. Då kan denruskige få en 5:e påfyllning. Försöker dricka ekonomin i plus. Flygplansmat är viktigt...har jag hört. Salt och peppar har dom också. Pyjamasen påFler inlägg kommer senare...kanske. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 12, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 12, 2018 Hmm Taxiresan lämnat dock en del att önska. Chaffisen innehar nog ett diplom med ”Största förbättringspotentialen i Asien” jag blir fanimej sjösjuk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu