Mankan Inlagd Juli 16, 2019 Dela Inlagd Juli 16, 2019 11 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: @swedenfarang eller @Mankan vad har ni för måndagstips? Ni är väl inte torrlagda på en måndag? 555 för min del brann jag av på soffan men det kan förstås finnas roligare måndagsnöjen Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 16, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2019 Utcheckning och frukost. Inte hungrig, så jag tvingar i mig tre stycken pannkakor. Kaffe får jag alltid plats medDet flygs alldeles för lite Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 16, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2019 Rätt så full loungeKaffe får dugaKnepigt med benutrymme. Har lust att göra kaffeved av bordet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 16, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2019 Nu får vi se hur många som varken kan läsa eller lyssna, alternativt är helt dumma i huvudet. Klev på först av alla, ingen köttmur som stod och stampade. Går några steg och hör hur det piper ilsket från grindarna. Begåvningsreserven har vaknat. Nu studerar vi boardingbekymret. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 16, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2019 Nu ska andrejs köra igång med den obligatoriska tisdagsgrillningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 16, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2019 Ölen var bra. Tar nog en till. Har inte börjat grilla riktigt ännu, men det blir säkert bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 16, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2019 Nu har ölen fått lagom temperatur. Den var lite varm i begynnelsen. Dags att ta en till. Hur det går med köttet som nu ligger på grillen är sekundärt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 19, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 19, 2019 98 är godare än 95 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 19, 2019 Dela Inlagd Juli 19, 2019 Precis nyss, skrev andrejsdenruskige: 98 är godare än 95 Brinner bättre såg jag i slaskpressen Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 19, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 19, 2019 Tänkte böja till kärringens glasögon hos en optiker. En före i kön fick mig att lämna butiken. En massa jävla hobbysnack, försäkringar och allt möjligt om glasets kvaliteter bla bla. Sedan så skulle det mätas och hållas på. Kastade min kölapp och drog. Dom har nog bara tid med en kund per vecka om det ska vara så jävla knepigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 19, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 19, 2019 Brinner bättre såg jag i slaskpressen [emoji4]Det ska brinna fort och det ska brinna mycket...eller snarare explodera. Bensin är bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 22, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 22, 2019 Temperaturen i garaget verkar ok. Det samma utanför garaget. Slumrade till lite på soffan och vaknade småtörstig och såg en bild på en pissoar. Givetvis blev det en tur till systemet. Det är ju ändå måndag, vilket det inte är varje dag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 22, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 22, 2019 En varm öl är bättre än ingen öl. Salt, vatten och is hoppas jag ska ta ner temperaturen fort på öl nr2. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juli 23, 2019 Dela Inlagd Juli 23, 2019 15 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: En varm öl är bättre än ingen öl. Salt, vatten och is hoppas jag ska ta ner temperaturen fort på öl nr2. Salt och vatten och is är bevisat att det snabbkyler Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 23, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 23, 2019 Ungen gillar carbonara och kock som man är så slängde jag ihop en sådan åt henne. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 23, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 23, 2019 Solen tittar fram och enligt envisa rykten så inmundigas det allt för lite öl i Umeå. Med tanke på bilden så börjar det bli dags för en ny grill. Blir nog en gashistoria. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 23, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 23, 2019 Fel på den första. Den tog slut bara så där. Gör ett nytt försök Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 23, 2019 Dela Inlagd Juli 23, 2019 2 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Ungen gillar carbonara och kock som man är så slängde jag ihop en sådan åt henne. kommer det en matlagningsvideo på den? /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 23, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 23, 2019 kommer det en matlagningsvideo på den? /EnisDet kan hända att det kommer en tutorial med bilder. Video blir för avancerat. Det kommer dock inte på just denna rätt, men på onsdag-lördag kan det dyka upp något speciellt. Jag har fått en hel del förfrågningar via PM och jag känner att inkorgen börjar bli full. Jag ska arrangera något för er som vid detta laget är riktigt duktiga på matlagning....dvs om ni följt mina tidigare trådar. Nu blir det kaffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 24, 2019 Det flygs alldeles för lite Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 24, 2019 Benutrymmesbild som ni så gärna vill se. Jaha, mitt i mitt otroliga författande av inlägget så inser jag att jag inte kommer att få seatblock!Lär bli vresig idag. Folk klarar inte av att hitta sina säten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 24, 2019 Gratis är gott. Klantade mig när jag bokade biljetten. Jag har rätt lång mellanlandning i Stockholm, vilket jag inte gillar. Jag tar hellre en mellanlandning någon annanstans då ARN är den tråkigaste flygplatsen i Skandinavien...ja, av huvudstädernas flygplatser. Nåja, ser framemot lite mer flygskam i löpet av dagen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 24, 2019 Gratis är gottTre ägg! Tänkte först ”nej, jag kan inte” med tanke på mina medpassagerare. Sedan kom jag underfund med att det inte är medpassagerare, det är motpassagerare. Tar nog en påfyllning med ägg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 24, 2019 Inne i telefonhytten och byter om till trikå och mantel. Ett otroligt vackert golv kan dessutom skådas. Har dessutom shoppat 2m kabel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 24, 2019 Handbagagemuppar påväg till CPH...eller vidare därifrån. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu