andrejsdenruskige Inlagd Juli 15, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 15, 2019 Mitt jubel då jag såg civilisation hade inga gränserCivilisation inringad i bilden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 15, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 15, 2019 Då var det dags för föda. Burgare, tonfisk, köttbullar och lite grönt. Dijonsenap för att döda eventuell dålig smak på grejerna. Dryck fixar jag senare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 15, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 15, 2019 Blir ingen GT idagÖl och chips blir bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 15, 2019 Dela Inlagd Juli 15, 2019 37 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Mitt jubel då jag såg civilisation hade inga gränser Civilisation inringad i bilden. Tavelsjö ? 😀 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 15, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 15, 2019 Tavelsjö ? [emoji3]Nej, men nästan. Jag är fortfarande i Norge. Nåja, norrmännen är ju också dumma i huvudet, så du var inte helt fel ute. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 15, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 15, 2019 Laddar för en natt på Arlanda. Denna gången så fick jag åtminstone ett vettigt hotellHoppas dom har bra GT där Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 15, 2019 Dela Inlagd Juli 15, 2019 2 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Nej, men nästan. Jag är fortfarande i Norge. Nåja, norrmännen är ju också dumma i huvudet, så du var inte helt fel ute. Passa dej du gubbe, tankevurpor har du haft förut, det straffar sej. Du kommer att bli utan Öl när vi träffs längre fram i sommar. Du får fota Altangolvet det är väl vad du klarar av😍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 15, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 15, 2019 Passa dej du gubbe, tankevurpor har du haft förut, det straffar sej. Du kommer att bli utan Öl när vi träffs längre fram i sommar. Du får fota Altangolvet det är väl vad du klarar av[emoji7]Äntligen dök du upp. Tänkte först tagga dig i inlägget, men räknade med att du lusläser hela forumet. Vi får styra upp något med flygarn’ jag är ledig fram till 24:e eller nåt. Vågar man ge sig på ett försöka att flyga i umetrakten?Hört att det är knepigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 15, 2019 Dela Inlagd Juli 15, 2019 3 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Äntligen dök du upp. Tänkte först tagga dig i inlägget, men räknade med att du lusläser hela forumet. Vi får styra upp något med flygarn’ jag är ledig fram till 24:e eller nåt. Vågar man ge sig på ett försöka att flyga i umetrakten? Hört att det är knepigt. Vi ska inte flyga det gör ont när man landar, nä skoj det var inte roligt med dom som omkom i flygktaschen. Snacka med flygarn min fru går på sem i helgen så vi måste ta det i helgen OK Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 15, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 15, 2019 Vi ska inte flyga det gör ont när man landar, nä skoj det var inte roligt med dom som omkom i flygktaschen. Snacka med flygarn min fru går på sem i helgen så vi måste ta det i helgen OKNej, tråkigt med olyckor. Tråkigt nog brukar inte min humor ha några gränser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 15, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 15, 2019 Fan!Här krävs det kompensation. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 15, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 15, 2019 Drog från guldloungen och tog business loungen. Fann genast min hörna och en öl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 15, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 15, 2019 När jag nu har fått i mig några öl så funderar jag om man skulle ta sig en tur till STHLM. Stureplan och andra platser är väl perfekta på en måndag. Kanske det slutar med att man bokat en Ålandskryssning med någon random familj, eller frisör som dyker upp på hotellrummet vid 07:30 eller andra saker. @Soengsanghar du några vettiga tips? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 15, 2019 Dela Inlagd Juli 15, 2019 2 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: När jag nu har fått i mig några öl så funderar jag om man skulle ta sig en tur till STHLM. Stureplan och andra platser är väl perfekta på en måndag. Kanske det slutar med att man bokat en Ålandskryssning med någon random familj, eller frisör som dyker upp på hotellrummet vid 07:30 eller andra saker. @Soengsanghar du några vettiga tips? Du kan ju åka med samsongens barkbåt till Lettland måste var en upplevelse. Ta med kondomer för Samsongen är inte att lita på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 15, 2019 Dela Inlagd Juli 15, 2019 (ändrad) 26 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: När jag nu har fått i mig några öl så funderar jag om man skulle ta sig en tur till STHLM. Stureplan och andra platser är väl perfekta på en måndag. Kanske det slutar med att man bokat en Ålandskryssning med någon random familj, eller frisör som dyker upp på hotellrummet vid 07:30 eller andra saker. @Soengsanghar du några vettiga tips? Säger bara, har de hatt blir det knepigt..... Men jag hade lätt i det läget åkt in till central och hälsat på @swedenfarang och det hade säkert gått o lura ut @Mankan, inte någon är särskilt svårövertalad... Ändrades Juli 15, 2019 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 15, 2019 Dela Inlagd Juli 15, 2019 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Fan! Här krävs det kompensation. Klart fall för Airhelp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 15, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 15, 2019 Klart fall för Airhelp!Se härSprångmarsch till loungen för kompensation Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 15, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 15, 2019 58 minuter sedan, skrev Soengsang: Säger bara, har de hatt blir det knepigt..... Men jag hade lätt i det läget åkt in till central och hälsat på @swedenfarang och det hade säkert gått o lura ut @Mankan, inte någon är särskilt svårövertalad... @swedenfarang eller @Mankan vad har ni för måndagstips? Ni är väl inte torrlagda på en måndag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 15, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 15, 2019 Andrejs tajmar boardingen hyfsatNu kan jag i lugn och ro studera idi*terna som ska försöka ge sig på vettig boarding. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 15, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 15, 2019 OjdåHär var det trångtSka plocka med lite verktyg nästa gång. Gäller att vara snabb vid boardingen då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 15, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 15, 2019 Plingar till i telefonen. Är det ett tecken på något? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 15, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 15, 2019 Fick mig en finöl till den korta flygningenTill Gretas stora förtret så saknar vi winglets på planet. Jag tror dock att det är mer miljövänligt på kortare flygningar...även om man har tunga stenar med sig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 15, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 15, 2019 Krokigt hotellVar byggarb’ full? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 15, 2019 Dela Inlagd Juli 15, 2019 46 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Plingar till i telefonen. Är det ett tecken på något? De försöker kränga på dig en löjligt överprisad tågbiljett. Nej, fy fan! Flygbussen skall det vara, en tredjedel av priset och friska poäng in på kontot! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 15, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 15, 2019 De försöker kränga på dig en löjligt överprisad tågbiljett. Nej, fy fan! Flygbussen skall det vara, en tredjedel av priset och friska poäng in på kontot! Jag tog mig två våningar upp från hotellrummet och skulle äta. Knökfullt och jag hatar köer. Beslutsamt gick jag till första ställe utan kö och en massa väntetid. Blir inga utsvävningar idag. Inte ens utanför byggnaden tänker jag gå. Maten blev väldigt intressant. Tur att det inte var någon större mängd mat, för det var fan inte gott. Drycken smakade halsbränna. Det ska den inte göra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu