andrejsdenruskige Inlagd Juli 7, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 7, 2019 Kommunismens högborg. Här fungerar inget priobagage, finns ingen taxi och.....Nä. Rövflygplats. Borde kåras till Sveriges sämsta flygplats Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 7, 2019 Dela Inlagd Juli 7, 2019 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Kommunismens högborg. Här fungerar inget priobagage, finns ingen taxi och..... Nä. Rövflygplats. Borde kåras till Sveriges sämsta flygplats Vad gör du i Haparanda, Vad väntar du dej där, ett flyg i mån 🙃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 7, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 7, 2019 Haparanda?Umeås vegankommunister har ju stått för all samhällsplanering. Totalt hjärnskadade av proteinbristen. Nåja, Haparanda är ju också ett kommunistiskt tillhåll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 8, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 8, 2019 Envisa rykten säger att det flygs för lite. Som vanligt så ställer jag alltid upp på lite flygande. Utsikt över lite skog och en golvbild bjuds det på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 8, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 8, 2019 Röv!Försenad flight Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 8, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 8, 2019 HmmHotell planerat i Trondheim, men fick hotell på ARN.....nja, Radisson Arlandia. Skulle ha ut min väska, men det var för svårt, så jag bad gubbfan om att suga min k*k, ringde Diamond supporten och bad dom dra långt åt helvete. Nu är jag hungrig och ska äta. Jävla griskukar. Blir Norwegian i fortsättningen. Förra sommaren sög rejält med SAS. Senast så sög Thai på ARN-BKK. På resan hem så sög gatepersonalen mellan BKK-CPH. Tampong, Araber, Finnar och fanimej tallinfärja börjar bli alternativ som närmar sig. *A kan brinna upp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 8, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 8, 2019 Såja!BurgareOch sedan en smuldegspaj med vaniljglassNu frågade jag inte efter receptet på smuldegspajen, men jag kan nästan gissa mig till hur dom har gjort den. 1. Bobs jordgubbssylt som man överhettar2. I samma veva så sockrar man havreflarn och överhettar även dessa. När allt är skitvarmt så strör man överhettad havre på överhettad lowbudget sylt3. Glassen. Billigaste vaniljglass man hittar och låter den stå i rumstemperatur i två dygn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 9, 2019 Dela Inlagd Juli 9, 2019 Positiv som aldrig förr... enjoy! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 9, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 9, 2019 Positiv som aldrig förr... enjoy! Det började så bra! 1t försenat från Umeå, vilket man upptäcker typ 5 minuter efter att planet landar. Bara en sån grej som ”Flyget var sent från Oslo till Arlanda....” Redan där skulle det ha plingat till i telefonen så man hade kunnat ta en middag hemma. Nåja, lite 261 på detta, en vettig frukost och förhoppningsvis landa idag, så kanske jag blir lite gladare. Men det är sommar och det är SAS. Förra året slog alla rekord i djävulskap. Tror jag fick runt 20.000kr i kompensation då och vissa gånger var jag tvungen att aktivt välja tampongen för att SAS knappt behagade att flyga varken till eller från metropolen Umeå. Flygilska blir nästa modeord Frukosten färdig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 9, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 9, 2019 Det flygs för lite. En anledning verkar vara att SAS har flygskam (övriga bolag är inte bättre)Nåja lounge dräller i telefonhytten. Tyst och skönt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 9, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 9, 2019 Leg 1 av 3 Leg 2 & 3 blir propellerflyg. Gäller att vara döv innan man kliver på nästa flyg. Benutrymmes bild får ni. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 9, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 9, 2019 Jaha. Baggar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 9, 2019 Dela Inlagd Juli 9, 2019 2 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Det flygs för lite. En anledning verkar vara att SAS har flygskam (övriga bolag är inte bättre) Nåja lounge dräller i telefonhytten. Tyst och skönt. Kan nog gissa vad du gör i det lilla rummet med mörk glasdörr... otäckt nära jag tänker tanken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 9, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 9, 2019 Första propellerskutan. Foliehatt deluxe i cockpit Benutrymme och saken som ska flaxa oss framåt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 9, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 9, 2019 TransithallenSedan väntar en 20 minuters flygning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 9, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 9, 2019 Estimerad flygtid 10-11 minuter. Taxin till jobbet tar längre tid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 11, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 11, 2019 Nu blir det en dubbel 250gSynd bara att det är på närmaste Shellmack Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 11, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 11, 2019 Burgaren gick ner, men det var ingen direkt delikatess. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 12, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 12, 2019 4:e dagen på jobb. Jag har frivilligt börjat skriva ut en massa papper och kommer att göra det fram till måndag då jag drar hem för en veckas semester. Sedan tar jag mig en okynnestur till Stavanger och skriver ut mer papper och förhoppningsvis så hinner jag med en offshoretur innan jag ska tillbaka till ödemarken för 4 dagars jobb. Fått mycket klagomål på mina semesterdagar och komptimmar. Tror jag har ca 10v som jag fortfarande kan ta ut. Bra att ha är min mening. Pappershögen är påbörjad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 13, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 13, 2019 Jag börjar bli nervös. Sitter en jävla massa tyskar och käkar frukost, här på hotellet i Sandnessjøen. Vad fan gör dom här?Vad vill dom?Jag har minnen av att ha läst något om hur det gick senast när tysken kom i stora massor. Äter upp och drar på jobb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 15, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 15, 2019 Nejmendraåthelvete! Panik, kallsvettningar och allmäntillståndet är kraftigt försämrat. Helt plötsligt har jag under 100 flyg de senaste 12 månaderna. Måste ta tag i det här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 15, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 15, 2019 Sådär!Snart slipper jag se det här skitvädret. Byter det säkert mot något annat skitväder. Benutrymmesbild. Sitter på tvären i 2-1 konfiguration på flygbussen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 15, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 15, 2019 Härligt med sådana medpassagerare. Golvbild på köpet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 15, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 15, 2019 Uppgraderad gissar jag då sätet åtminstone är rent. 1t 45min i propellerkärran [emoji31] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 15, 2019 Dela Inlagd Juli 15, 2019 On 2019-07-13 at 07:12, skrev andrejsdenruskige: Jag börjar bli nervös. Sitter en jävla massa tyskar och ....... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu