audirs2 Inlagd Juni 25, 2019 Dela Inlagd Juni 25, 2019 5 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Se här! En golvbild, då jag fått många önskemål om sådana i inboxen. Snart så kommer du att vara med i Ellen De Generes show i USA med dina grymma golv, dom i USA vet inte hur smarta vi i Europa är! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 25, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 25, 2019 Snart så kommer du att vara med i Ellen De Generes show i USA med dina grymma golv, dom i USA vet inte hur smarta vi i Europa är!Nä, i det europeiska Thailand har vi fattat att golv är grejen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 25, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 25, 2019 En Asahi på vettig höjd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 25, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 25, 2019 En Asahi på vettig höjdEftersom jag inte fattade att bifoga bild, så gör jag en Clirre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 25, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 25, 2019 Shoppingradarn’ löser ut. Håller dock i pluskan.....även denna tur. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 25, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 25, 2019 Vardagsrummet ger en del utsikt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 25, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 25, 2019 Hooters som stoneys verkar gilla. Har dock varit där förr, förutom den nära Rama 4. Inget fel på dessa, men inget jag lägger ner tid på för att posta bilder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juni 25, 2019 Dela Inlagd Juni 25, 2019 2 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Eftersom jag inte fattade att bifoga bild, så gör jag en Clirre. Står du bakom pelaren och fotar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 25, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 25, 2019 Står du bakom pelaren och fotar?Gömde mig bakom pelaren innan jag stegade in på hotellet. Det var en given vinnare. Ingen brist på utrymmet, men besviken att badkaret inte gav panorama view. En GT på G Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juni 25, 2019 Dela Inlagd Juni 25, 2019 2 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Hooters som stoneys verkar gilla. Har dock varit där förr, förutom den nära Rama 4. Inget fel på dessa, men inget jag lägger ner tid på för att posta bilder. Gillar Hooters och andra barer med trevliga kvinnor som serverar god dricka. Tar gärna en bild då och då på dem och postar på Mpr. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 25, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 25, 2019 Gillar Hooters och andra barer med trevliga kvinnor som serverar god dricka. Tar gärna en bild då och då på dem och postar på Mpr.Jag ska posta i M33s grupp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juni 25, 2019 Dela Inlagd Juni 25, 2019 1 minut sedan, skrev andrejsdenruskige: Jag ska posta i M33s grupp Trevlig, lite jobbigt varje gång jag vill smygtitta måste jag be polarn logga in och visa mig ;-( Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 25, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 25, 2019 Trevlig, lite jobbigt varje gång jag vill smygtitta måste jag be polarn logga in och visa mig ;-(Då får du väl ansöka om egen tillgång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juni 25, 2019 Dela Inlagd Juni 25, 2019 8 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Då får du väl ansöka om egen tillgång. Vet inte hur man gör. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Juni 25, 2019 Dela Inlagd Juni 25, 2019 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Stoneys: Vet inte hur man gör. Väldigt enkelt bara posta egentagna naken bilder på några brudar I PM först alltså //Broskan Ändrades Juni 25, 2019 av Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juni 25, 2019 Dela Inlagd Juni 25, 2019 1 timme sedan, skrev Broskan: Väldigt enkelt bara posta egentagna naken bilder på några brudar I PM först alltså //Broskan Då får jag fortsätta kolla när polaren är inne. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 26, 2019 Glor på kärringklocka. Någorlunda humant pris om man får lite rabatt. Dock så tippar jag på att tanten inte gillar den då det är läder och oval form. Sparar ju 200k Thb på det. Skit samma blir ändå inget den här gången heller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 26, 2019 Dela Inlagd Juni 26, 2019 4 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Glor på kärringklocka. Någorlunda humant pris om man får lite rabatt. Dock så tippar jag på att tanten inte gillar den då det är läder och oval form. Sparar ju 200k Thb på det. Skit samma blir ändå inget den här gången heller. Ful var den också. Lite Liberace över det hela. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 26, 2019 Ful var den också. Lite Liberace över det hela.Den är fin. På bilden ser den sämre ut. Funkar på damer, dock inte herrar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 26, 2019 Dela Inlagd Juni 26, 2019 30 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Den är fin. På bilden ser den sämre ut. Funkar på damer, dock inte herrar. Får du inte ont i ryggen genom att du bär omkring på tunga plånkan? Eller e Jammes med, din butler? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 26, 2019 Får du inte ont i ryggen genom att du bär omkring på tunga plånkan? Eller e Jammes med, din butler?Därför jag kör med ett kreditkort. Behöver ju inte ladda det med pengar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 26, 2019 Less på hyrbil och taxi. Kanske det finns något man skulle kunna tänka sig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 26, 2019 Nu börjar jag bli sugen på kött. För ovanlighetensskull så åt jag frukost idag och börjar inte bli hungrig för än nu. Kött- och saltsug börjar infinna sig. Får se om det blir någon bra mat idag. Sista dagen i Bangkok för denna gången. Fönsterbild inklusive golv och lite tant bjuder jag på tillsvidare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 26, 2019 Äntligen är det mat på gång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 26, 2019 SpråkförbistringarSkulle ha kött, men fick en öl. Kirin är fin, så det håller tillsvidare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu