andrejsdenruskige Inlagd Juni 23, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 23, 2019 Inte medlem i 33 grupp. Jasså inte?Nåja, finns väl en orsak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 24, 2019 Att man kan ha svårt att stiga upp på morgonen är väl inget ovanligt. Jag brukar klara det rätt så bra utan problem. Det går till som så att jag sätter mig upp, sedan slänger jag benen utanför sängen. Efter detta så inleder jag med en massa kaffe. Här i Hua Hin verkar inte folk riktigt klara det så smidigt och lätt. En gubbe på gräsmattan har stigit upp en massa gånger i en massa olika positioner. Han verkar inte riktigt ha kontroll på det där med att vakna och stiga upp som en vanlig människa. Vad sysslar han med? Har han inte bokat ett rum? Sover han där? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 24, 2019 Nåja, efter många försök så verkar han sitta upp åtminstone, om än något slutkörd. Kan han inte bara be någon om hjälp eller är han för stolt för det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 24, 2019 12:30 brunchen är viktig. Jag får inte leva på endast kaffe för frun. Då blir det HH’s bästa restaurang vad gäller thaimat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juni 24, 2019 Dela Inlagd Juni 24, 2019 Hej andrejsdenruskige Kan också rnär du är HH ekommendera: You Yen Hua Hin Balcony ร้านอาหารอยู่เย็น หัวหิน บัลโคนี่ Och: Seenspace HuaHin Soi 35, Hua Hin Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 24, 2019 Hej andrejsdenruskige [emoji4] Kan också rnär du är HH ekommendera: You Yen Hua Hin Balcony ร้านอาหารอยู่เย็น หัวหิน บัลโคนี่ Och: Seenspace HuaHin Soi 35, Hua Hin Ha en kanonbra dag! Tack för tipsen. Får se om jag tar mig dit. Sist möjligheten idag, för i morrn blir det BKK, där det inte råder brist på restauranger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 24, 2019 Shopping deluxe. Är ju t.o.m sämre än Ica Maxi där hemma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 24, 2019 Dela Inlagd Juni 24, 2019 (ändrad) 20 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Andrejs tar sig en tur ut på stan ”live&direct” Är ju ett äventyr att bara ta sig från hotellet Liknar Clarion i Sundsvall!😁 Ändrades Juni 24, 2019 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 24, 2019 Linkar Clarion i Sundsvall![emoji16]Ja, bara högre luftfuktighet här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juni 24, 2019 Dela Inlagd Juni 24, 2019 2 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Shopping deluxe. Är ju t.o.m sämre än Ica Maxi där hemma BluPort. Lite dyrare lite bättre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 24, 2019 BluPort. Lite dyrare lite bättre. Var där i förrgår. Det var bättre åtminstone. Skulle nog behöva en månad eller två här innan man har kontroll på vad som är bra här. Tog en sväng runt barerna vid Hilton. Tror knappt att det ens hade kliat i pitten om jag var 13 år [emoji41]Nåja, ganska ok med Hua Hin egentligen. Finns en del bra restauranger garanterat. Takbarer kan vara knepigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juni 24, 2019 Dela Inlagd Juni 24, 2019 Precis nyss, skrev andrejsdenruskige: Var där i förrgår. Det var bättre åtminstone. Skulle nog behöva en månad eller två här innan man har kontroll på vad som är bra här. Tog en sväng runt barerna vid Hilton. Tror knappt att det ens hade kliat i pitten om jag var 13 år Nåja, ganska ok med Hua Hin egentligen. Finns en del bra restauranger garanterat. Takbarer kan vara knepigare Ja är det ju. Inte så man åker till HH för stekandets skull 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 24, 2019 Ja är det ju. Inte så man åker till HH för stekandets skull [emoji23]Väldigt få ryssar och ”kääk”, vilket är positivt. Inte en skyltjävel på ryska. En del jänkare på hotellet och någon svensk också. Rätt så skönt om jag ska vara ärlig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juni 24, 2019 Dela Inlagd Juni 24, 2019 10 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Väldigt få ryssar och ”kääk”, vilket är positivt. Inte en skyltjävel på ryska. En del jänkare på hotellet och någon svensk också. Rätt så skönt om jag ska vara ärlig Det bästa. Väldigt lite hustlande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 24, 2019 Dela Inlagd Juni 24, 2019 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Var där i förrgår. Det var bättre åtminstone. Skulle nog behöva en månad eller två här innan man har kontroll på vad som är bra här. Tog en sväng runt barerna vid Hilton. Tror knappt att det ens hade kliat i pitten om jag var 13 år Nåja, ganska ok med Hua Hin egentligen. Finns en del bra restauranger garanterat. Takbarer kan vara knepigare Du får beställa en sån här!!https://svenska.yle.fi/artikel/2016/07/21/frukost-femtio-meter-upp-i-luften Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 24, 2019 Du får beställa en sån här!!https://svenska.yle.fi/artikel/2016/07/21/frukost-femtio-meter-upp-i-luftenHemifrån så tar jag bara färjan över. Här blir det dock knepigare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 24, 2019 Finkrog med bara ett brännmärke i duken. Norskflaggad är den och ligger rakt över gatan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 24, 2019 Börjar se lovande ut. Världens bästa krydda i värmen...och i kylanMaten verkar ok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 24, 2019 f*tta!Nu får jag rulla hem. Åt upp dotterns carbonara, bara för att jag kunde. Nåja, saltbehovet mättat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juni 24, 2019 Dela Inlagd Juni 24, 2019 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Börjar se lovande ut. Världens bästa krydda i värmen...och i kylan Maten verkar ok Groggen såg god ut 👍🏻👍🏻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 24, 2019 Groggen såg god ut [emoji1303][emoji1303]En av de bästa groggarna hittills. Lite lime till den så hade den suttit som en smäck. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 25, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 25, 2019 Se här!En golvbild, då jag fått många önskemål om sådana i inboxen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 25, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 25, 2019 Nytt golv. Denna gång är det bilgolv. Ska spana in fler golv senare idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 25, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 25, 2019 Bottenvåning i en vecka får vara nog. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 25, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 25, 2019 Jag öppnar hårt med en golvbild där forumselektrikerna har något att diskutera Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu