andrejsdenruskige Inlagd Juni 23, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 23, 2019 Betyg på maten: Två nyrenoverade permobiler av fem. Kanske var det fel på avgaserna vi omslöts av, men det var inte riktigt som jag förväntade. Imorgon blir det ”standardhaket” där jag aldrig blivit besviken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juni 23, 2019 Dela Inlagd Juni 23, 2019 23 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Betyg på maten: Två nyrenoverade permobiler av fem. Kanske var det fel på avgaserna vi omslöts av, men det var inte riktigt som jag förväntade. Imorgon blir det ”standardhaket” där jag aldrig blivit besviken. Prova maten på hooters i bkk, lär vara bra. 😀 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 23, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 23, 2019 Prova maten på hooters i bkk, lär vara bra. [emoji3] Har provat maten där. Det gick lite si och så under en 18t mellanlandning i BKK. Totalkostnad 18.000kr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juni 23, 2019 Dela Inlagd Juni 23, 2019 1 minut sedan, skrev andrejsdenruskige: Har provat maten där. Det gick lite si och så under en 18t mellanlandning i BKK. Totalkostnad 18.000kr He, he, hoppa maten gå på drickat och fram med kameran. 😀 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 23, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 23, 2019 He, he, hoppa maten gå på drickat och fram med kameran. [emoji3] Då tappar jag bort kameran. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juni 23, 2019 Dela Inlagd Juni 23, 2019 9 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Då tappar jag bort kameran. Hyr in en lokal guide som kan användas till mycket, tex ta bilder, massage, 😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 23, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 23, 2019 Hyr in en lokal guide som kan användas till mycket, tex ta bilder, massage, [emoji6] Det skulle ju vara något. Har dock bara två dagar i BKK. Eller bara och bara, det kan bli hur dyrt som helst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juni 23, 2019 Dela Inlagd Juni 23, 2019 4 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Det skulle ju vara något. Har dock bara två dagar i BKK. Eller bara och bara, det kan bli hur dyrt som helst. Kärlek kostar i dubbel bemärkelse. Skicka på frugan atm, och du på herr shopping med guiden. Eller är du också bojad, 😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 23, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 23, 2019 Kärlek kostar i dubbel bemärkelse. Skicka på frugan atm, och du på herr shopping med guiden. Eller är du också bojad, [emoji6] Bojad vet jag inte. Men med småbarn runt en så är det nog dom som håller mig bojad. Jag har inte blivit stoppad än när jag har velat gå ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juni 23, 2019 Dela Inlagd Juni 23, 2019 9 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Bojad vet jag inte. Men med småbarn runt en så är det nog dom som håller mig bojad. Jag har inte blivit stoppad än när jag har velat gå ut. Finns guider som tar hand om barnen så du kan titta på det lokala utbudet, tex hooters eller nån annan lokal tillställning. 😀 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 23, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 23, 2019 Finns guider som tar hand om barnen så du kan titta på det lokala utbudet, tex hooters eller nån annan lokal tillställning. [emoji3] Haha. Skulle det vara så så klarar jag mig helst utan guide. Inga vittnen är det bästa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juni 23, 2019 Dela Inlagd Juni 23, 2019 8 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Haha. Skulle det vara så så klarar jag mig helst utan guide. Inga vittnen är det bästa. Vittnen kan man betala till tystnad. Håller i alla rättegångar, speciellt i Thailand. 😀 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 23, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 23, 2019 Vittnen kan man betala till tystnad. Håller i alla rättegångar, speciellt i Thailand. [emoji3] Låter som ett djävla projekt det där. Bättre att gå på en takbar när man är i närheten eller hitta ett ställe som säljer vettiga GT när man är i närheten av ett sådant. En öl på en bar kan man nog ta, men inte fan sitter jag och häckar i någon bar ensam, möjligtvis Hooters, men ser inte riktigt vad jag ska göra där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juni 23, 2019 Dela Inlagd Juni 23, 2019 3 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Låter som ett djävla projekt det där. Bättre att gå på en takbar när man är i närheten eller hitta ett ställe som säljer vettiga GT när man är i närheten av ett sådant. En öl på en bar kan man nog ta, men inte fan sitter jag och häckar i någon bar ensam, möjligtvis Hooters, men ser inte riktigt vad jag ska göra där. Tror inte du behöver sitta ensam i nån bar, finns en del övervåningar som sprider glädje.. Även i hua hin enligt rykten. 😀 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 23, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 23, 2019 Tror inte du behöver sitta ensam i nån bar, finns en del övervåningar som sprider glädje.. Även i hua hin enligt rykten. [emoji3] Finns ju bara en massa ruggugglor i HH Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 23, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 23, 2019 Andrejs tar sig en tur ut på stan ”live&direct”Är ju ett äventyr att bara ta sig från hotellet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juni 23, 2019 Dela Inlagd Juni 23, 2019 2 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Finns ju bara en massa ruggugglor i HH Hur vet du det 😉 Finns garanterat i BKK. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 23, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 23, 2019 Hur vet du det [emoji6] Finns garanterat i BKK.Det får vi se när jag är där. Gissar att det blir mestadels mat och förhoppningsvis inte för mycket shopping. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juni 23, 2019 Dela Inlagd Juni 23, 2019 Precis nyss, skrev andrejsdenruskige: Det får vi se när jag är där. Gissar att det blir mestadels mat och förhoppningsvis inte för mycket shopping. Mat!!!!! Sätt frugan på shopping och ta en tur solo med lite manlig förnöjes. M33 har säkert gett dig tips på klass hak. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 23, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 23, 2019 Mat!!!!! Sätt frugan på shopping och ta en tur solo med lite manlig förnöjes. M33 har säkert gett dig tips på klass hak. Jag är så pass lat så jag bokar hotell där takbar finns. Om man tycker att jag är lat på jobbet så ska man se mig när jag har semester. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juni 23, 2019 Dela Inlagd Juni 23, 2019 7 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Jag är så pass lat så jag bokar hotell där takbar finns. Om man tycker att jag är lat på jobbet så ska man se mig när jag har semester. Varför springa runt med barnvagn då? Kärringar får göra det när vi Boys gör det vi vissa är bra på. 😀 Öl, brudar och öl. 😀 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 23, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 23, 2019 Bedrövligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 23, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 23, 2019 Varför springa runt med barnvagn då? Kärringar får göra det när vi Boys gör det vi vissa är bra på. [emoji3] Öl, brudar och öl. [emoji3] Det är ett bedrövligt utbud här i HH. Tragiskt. Väldigt få brudar av klass du har postat på forumet. M33 har ju sin grupp där man kan posta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 23, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 23, 2019 Det var så dåligt så jag tror jag tar en GT på hotellet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juni 23, 2019 Dela Inlagd Juni 23, 2019 20 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Det är ett bedrövligt utbud här i HH. Tragiskt. Väldigt få brudar av klass du har postat på forumet. M33 har ju sin grupp där man kan posta Inte medlem i 33 grupp. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu