Khonis Inlagd Juni 13, 2019 Dela Inlagd Juni 13, 2019 2 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Målat stenbord t.o.m Man har ju kommit upp sig i stenbordssnacket efter några år på diverse forum. Det är fan sant. Expert blir man väl om man var med på SS och TT 😂😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 13, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 13, 2019 Det är fan sant. Expert blir man väl om man var med på SS och TT [emoji23][emoji23] Swippes böghörna var riktigt bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Juni 13, 2019 Dela Inlagd Juni 13, 2019 14 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Målat stenbord t.o.m Man har ju kommit upp sig i stenbordssnacket efter några år på diverse forum. Finns inge bättre än stenbords party 5555 Grillad fisk å LEO ÖL mmmmmmmmm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 14, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 14, 2019 Nu är man degraderad. Blir man placerad i 3-raden och är den enda över 175cm så har man gjort något dumt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 15, 2019 Dela Inlagd Juni 15, 2019 23 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Nu är man degraderad. Blir man placerad i 3-raden och är den enda över 175cm så har man gjort något dumt. Eller på väg och göra något dumt Vissa lär sig aldrig 😂 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 15, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 15, 2019 Eller på väg och göra något dumt [emoji6] Vissa lär sig aldrig [emoji23] Det dumma är gjort förra året. Nu ska det bara visas upp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Juni 15, 2019 Dela Inlagd Juni 15, 2019 8 minutes ago, andrejsdenruskige said: Det dumma är gjort förra året. Nu ska det bara visas upp Du har väl inte gått och gaddat dig?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juni 15, 2019 Dela Inlagd Juni 15, 2019 Hej Är du uppe i obygden Khon Buri? Nästa helg blir det en MC tur till Khao Tai, och tänkte slå i sönder några Leo öl i stenbord. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 15, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 15, 2019 Hej [emoji4] Är du uppe i obygden Khon Buri? Nästa helg blir det en MC tur till Khao Tai, och tänkte slå i sönder några Leo öl i stenbord. Ha en kanonbra dag! [emoji4] Är i obygden. Åker till civilisationen om några dagar. Nästa helg tippar jag på att jag är i Hua Hin, då jag känner mig som en pensionär. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 15, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 15, 2019 Du har väl inte gått och gaddat dig?? Just en sådan, fast mer åt det blåa hållet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Juni 15, 2019 Dela Inlagd Juni 15, 2019 Fan vad snyggt då! Redo för beach 2019 således! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 15, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 15, 2019 6 minuter sedan, skrev Fantomen: Fan vad snyggt då! Redo för beach 2019 således! Ska bara tatuera in en smalare mage. Then i'm ready to go Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 16, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 16, 2019 Blir tydligen Udon. Avfärd 02:00. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 18, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 18, 2019 Summering Det där jäkla ormtemplet - äter hos en gammal militär med Harley, vespa og en MB 250från -68 - U-sväng i Nong Khai - passerar Udon - passerar Khon Kaen - kommer hem. Blev bild på Mercan som jag inte orkar posta. Typ 18t resa i mini Van och såg inte ett smack. Nä, nu pattis och Pankismekka i morrn' Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 20, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 20, 2019 För trött för att posta mitt oerhört fantastiska liv. Jag är dessutom värdelös med kameraanvändningen. Nåja, tog färjan mellan Pattaya och Hua Hin igår. En massa jobbiga kineser hörde man. Vi tog en VIP hytt och tänkte slappna av. En massa kineser tjatade som fan över att uppgradera sin biljett på plats och tyvärr lyckades dom med det. Fick lyssna på deras kackel, då det var lyhört. Fan så trött jag var. Hämnden är däremot ljuv. Blev ett jävla liv bland kineserna,ö efter typ 15 minuter. Det var rätt jobbig sjö och kineserna kastade nog upp frukosten. Det var någon känslig i gänget som började spy eller så var dom några stycken. HahahahSedan var det knäpptyst under resans gång. Nåja. Några random bilder hivar jag upp. Och en ”live & direct” Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 20, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 20, 2019 Benutrymme och ”golvbild” Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 20, 2019 Dela Inlagd Juni 20, 2019 29 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: För trött för att posta mitt oerhört fantastiska liv. Haha... Nått har väl hänt den sista veckan iaf Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 20, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 20, 2019 Haha... Nått har väl hänt den sista veckan iaf [emoji4]Har väl hänt en del, men inget som är värt att posta på MPR [emoji38]Egentligen en ganska händelselös semester där transport från punkt a-b-c-d har varit dominerande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 20, 2019 Dela Inlagd Juni 20, 2019 3 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Har väl hänt en del, men inget som är värt att posta på MPR Egentligen en ganska händelselös semester där transport från punkt a-b-c-d har varit dominerande. Du är kanske med på Fox news och ABC? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juni 20, 2019 Dela Inlagd Juni 20, 2019 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Har väl hänt en del, men inget som är värt att posta på MPR Egentligen en ganska händelselös semester där transport från punkt a-b-c-d har varit dominerande. Får du inte ha nån egen tid? Tex att besöka en sportbar med lite kvinnliga servitriser;-) Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 20, 2019 Dela Inlagd Juni 20, 2019 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Har väl hänt en del, men inget som är värt att posta på MPR Egentligen en ganska händelselös semester där transport från punkt a-b-c-d har varit dominerande. Fråga din bättre hälft om hon delar den uppfattningen... att det varit en händelselös resa med inget att rapportera... 😘 Säger du det till henne tror jag du får en hurring som kommer höras ända till Timbuktu... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 20, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 20, 2019 Får du inte ha nån egen tid? Tex att besöka en sportbar med lite kvinnliga servitriser;-)Jag har inte haft tid eller ork. Somnar ju innan 22:00Kanske tar en sväng ikväll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 20, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 20, 2019 Fråga din bättre hälft om hon delar den uppfattningen... att det varit en händelselös resa med inget att rapportera... [emoji8] Säger du det till henne tror jag du får en hurring som kommer höras ända till Timbuktu... Hänt saker har det väl, men inget att rapportera [emoji41] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 23, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 23, 2019 Rullstolsrally deluxe i Hua HinNågra dagar kvar innan jag drar vidare. 6 nätter Hua Hin kan ju få vem som helst att känna sig ung. Alltid trevligt att känna sig ung, men just nu önskar jag att jag hade pensionerat mig. Taxi och hotell bokade i BKK mellan 25:e och 27:e. Var dock någon timme sen med min hotellbokning i BKK, så jag får byta rum andra dagen. Skulle inte ha väntat så jävla länge med bokningen. Sånt är surt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 23, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juni 23, 2019 Bra mat för folk som håller i börsen eller för dom som gillar thaislafs. Jag håller både i börsen och gillar thaislafs. Win win Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu