andrejsdenruskige Inlagd Maj 9, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 9, 2019 Hyrbilen fixad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 9, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 9, 2019 Hej andersdenruskige [emoji4] Du är välkommen till Min Buri också, behöver du motion så kan jag beställa ett lass med jord som du kan fint fördela över tomten, har nämligen sjunkit 10 cm på två och ett halvt år. När kommer du? Ha en kanonbra dag! [emoji4] Kan nog ta mig en tur i juni Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 9, 2019 Dela Inlagd Maj 9, 2019 On 2019-04-26 at 09:46, skrev andrejsdenruskige: Nä, det känns inte som att det är nödvändigt att stressa. Nya däck innebär att man kanske tar sig en bilsemester inom Sveriges gränser. On 2019-04-26 at 09:46, skrev andrejsdenruskige: Nä, det känns inte som att det är nödvändigt att stressa. Nya däck innebär att man kanske tar sig en bilsemester inom Sveriges gränser. Det vore grymt om du besökte Seskarö så man äntligen får se några vettiga sågverksbilder i stället för Thailandsbilder. BTW finns det något sågverksforum??? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 9, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 9, 2019 Såja, nu är röven installerad bland sörlänningarna. Först blir det att anpassa sig till dessa varelser. Här gör jag en sörlandsbehandling. Tårna blir automatiskt maskerade för allas välbehag. Imorgon blir det att plocka ögonbryn och fixa bikinilinjen. Har jag tid så fixar jag till lite botox och fläskläpp. Bilder kommer, hoppas ni har dålig syn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Maj 9, 2019 Dela Inlagd Maj 9, 2019 5 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Såja, nu är röven installerad bland sörlänningarna. Först blir det att anpassa sig till dessa varelser. Här gör jag en sörlandsbehandling. Tårna blir automatiskt maskerade för allas välbehag. Imorgon blir det att plocka ögonbryn och fixa bikinilinjen. Har jag tid så fixar jag till lite botox och fläskläpp. Bilder kommer, hoppas ni har dålig syn. Ha Ha när jag öppna och drog neråt såg det ut som nån amyba eller grodyngel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 11, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 11, 2019 Letar efter BTT Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 11, 2019 Dela Inlagd Maj 11, 2019 44 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Letar efter BTT Har inte han blivit värmlänning? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 11, 2019 Dela Inlagd Maj 11, 2019 22 minuter sedan, skrev rolba: Har inte han blivit värmlänning? Nja det beror lite på vilken dagsform BTT är på, var han befinner sig för tillfället. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 11, 2019 Dela Inlagd Maj 11, 2019 Här en "mojäng" fra Norge som landt hos lilla mig, vet Andrjes va denne må vare? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 11, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 11, 2019 Här en "mojäng" fra Norge som landt hos lilla mig, vet Andrjes va denne må vare?Ser ut som en norrländsk julgransfot Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 11, 2019 Dela Inlagd Maj 11, 2019 33 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Ser ut som en norrländsk julgransfot Fast det är ett "borrehuve" till oljefälten! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 11, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 11, 2019 Fast det är ett "borrehuve" till oljefälten!En norrländsk julgransfot är det. Vad baggarna gör med den är ointressant Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 13, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 13, 2019 Måndag och fortfarande semester. Jag kan ganska lätt konstatera att det flygs alldeles för lite och hyra alldeles för mycket bil. Dags att lämna in bilen och flyga istället. Skåne har bjudit på en del finväder. Synd bara att temperaturen inte motsvarade förväntningarna. Önskemål om golvbilder har översvämmat min inkorg och jag känner att det är dags att göra er nöjda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 13, 2019 Dela Inlagd Maj 13, 2019 (ändrad) 17 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Måndag och fortfarande semester. Jag kan ganska lätt konstatera att det flygs alldeles för lite och hyra alldeles för mycket bil. Dags att lämna in bilen och flyga istället. Skåne har bjudit på en del finväder. Synd bara att temperaturen inte motsvarade förväntningarna. Önskemål om golvbilder har översvämmat min inkorg och jag känner att det är dags att göra er nöjda. Får du plats i singelstol numera, får uppfattningen av att du inte gör annat än äter 24/7...enl annan social media 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Ändrades Maj 13, 2019 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 13, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 13, 2019 Får du plats i singelstol numera, får uppfattningen av att du inte gör annat än äter 24/7...enl annan social media [emoji1787][emoji1787][emoji1787][emoji1787][emoji1787][emoji1787]Är väl 15kg plus på ett år [emoji51] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 13, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 13, 2019 Flygplatsgolv Ängelholm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Maj 13, 2019 Dela Inlagd Maj 13, 2019 4 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Flygplatsgolv Ängelholm. Det ska jag fotografera i slutet av maj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Maj 13, 2019 Dela Inlagd Maj 13, 2019 (ändrad) 4 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Flygplatsgolv Ängelholm. Var inte din Koenigsegg klar? Inspekterade du hur de bygger den? Ändrades Maj 13, 2019 av HuaHindinnge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 13, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 13, 2019 Det ska jag fotografera i slutet av majJa, Ängelholms flygplats bör alla besöka innan man dör. Jag tycker det är konstigt att den inte är på världsarvslistan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 13, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 13, 2019 Var inte din Koenigsegg klar?Nej, dom sa att det var någonting med pengarna som felade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 13, 2019 Dela Inlagd Maj 13, 2019 Tur att du har semester så du inte frestas att prata hockey på jobbet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 14, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 14, 2019 Tur att du har semester så du inte frestas att prata hockey på jobbet.Blev en kort semester. Jag tar två snabba svängar på jobb. En mån-fre och en mån-tors. Så vi får hoppas att baggarna klarar sig vidare och på något sätt möter Sverige igen. Då ska vi fan inte släppa in något mål. Skandalmatch! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 14, 2019 Dela Inlagd Maj 14, 2019 1 minut sedan, skrev andrejsdenruskige: Blev en kort semester. Jag tar två snabba svängar på jobb. En mån-fre och en mån-tors. Så vi får hoppas att baggarna klarar sig vidare och på något sätt möter Sverige igen. Då ska vi fan inte släppa in något mål. Skandalmatch! Det e fan när man ser anledningen till att ”jobba” stavas poäng eller bonus Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 14, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 14, 2019 Det e fan när man ser anledningen till att ”jobba” stavas poäng eller bonus [emoji6]Något måste man ju få för att man jobbar. Samma lön dimper in på kontot om jag är på jobb eller inte. Så jag räknar poängen som lön. Förhoppningsvis lyckas jag med Diamond även detta år, men det kan bli en hård kamp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 17, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 17, 2019 Blev sugen på löjrom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu