andrejsdenruskige Inlagd April 23, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 23, 2019 Förpestar luften Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 23, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 23, 2019 Strul med sista flyget. Blev att boarda 2ggr då första flyget hade fixat en birdstrike vid landningen innan. Nåja Mat av hög kvalitet serverades Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 24, 2019 Dela Inlagd April 24, 2019 Förpestar luftenRöker?Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 24, 2019 Röker?Skickat från min SM-N950F via TapatalkRökning är som en frisk bris under en varm sommardag i Sahara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 25, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 25, 2019 Försöker att pensionera min gamla kolgrill genom att ösa på med kol tills metallen smälter. Tur jag har öl att svalka mig med. Verkar som att jag har ledigt fram till juli. Passar mig perfekt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd April 25, 2019 Dela Inlagd April 25, 2019 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Försöker att pensionera min gamla kolgrill genom att ösa på med kol tills metallen smälter. Tur jag har öl att svalka mig med. Verkar som att jag har ledigt fram till juli. Passar mig perfekt. Jag kan komma och hjäpla dej bräna upp grillen, 5 liter bensin så är grillen puts väck Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 25, 2019 Dela Inlagd April 25, 2019 10 minuter sedan, skrev Boa52: Jag kan komma och hjäpla dej bräna upp grillen, 5 liter bensin så är grillen puts väck Vore väl synd att tulla på ditt dricka Men det biter bra förstår jag. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd April 25, 2019 Dela Inlagd April 25, 2019 1 minut sedan, skrev hamnoi: Vore väl synd att tulla på ditt dricka Men det biter bra förstår jag. Nu skrev jag bensin men det behöver inte Andrejs veta att det är starkare saker, skvallra inte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 25, 2019 Dela Inlagd April 25, 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 26, 2019 Andrejs skulle byta däck. Andrejs har låsmutter. Andrejs är slarvig. Andrejs kör bilen till Porsche. Andrejs har slitna däck. Andrejs köper 4st nya däck. Andrejs blir överraskad över att priset är humant. Andrejs är glad. Tror det blir en öl idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 26, 2019 Dela Inlagd April 26, 2019 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Andrejs skulle byta däck. Andrejs har låsmutter. Andrejs är slarvig. Andrejs kör bilen till Porsche. Andrejs har slitna däck. Andrejs köper 4st nya däck. Andrejs blir överraskad över att priset är humant. Andrejs är glad. Tror det blir en öl idag Andrejs hade inte vart glad om han skulle flyga idag. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 26, 2019 Andrejs hade inte vart glad om han skulle flyga idag. Det var därför jag hade bråttom hem från jobb. Andrejs tar semester fram till juli. Vad som händer under semestern vet jag dock inte. Kanske en tur till Thailand kan vara på sin plats. Annars tar man en thailandstur senare i år. Skönt utan planering Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd April 26, 2019 Dela Inlagd April 26, 2019 33 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Det var därför jag hade bråttom hem från jobb. Andrejs tar semester fram till juli. Vad som händer under semestern vet jag dock inte. Kanske en tur till Thailand kan vara på sin plats. Annars tar man en thailandstur senare i år. Skönt utan planering Varför stressa när du är ledig typ. 2 månader 555555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 26, 2019 Varför stressa när du är ledig typ. 2 månader 555555Nä, det känns inte som att det är nödvändigt att stressa. Nya däck innebär att man kanske tar sig en bilsemester inom Sveriges gränser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd April 26, 2019 Dela Inlagd April 26, 2019 11 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: en bilsemester inom Sveriges gränser Lite sillrensning kanske? Fast det är väl TV expert på oxå... Dricka sig full har han nog aldrig gjort... Det är jag expert på... Välkommen hem till mig, har enligt uppgift 6-7 rum och 6 meter i takhöjd, eller inget hem alls, spännande va? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 26, 2019 Dela Inlagd April 26, 2019 1 timme sedan, skrev Bibben: Lite sillrensning kanske? Fast det är väl TV expert på oxå... Dricka sig full har han nog aldrig gjort... Det är jag expert på... Välkommen hem till mig, har enligt uppgift 6-7 rum och 6 meter i takhöjd, eller inget hem alls, spännande va? Nu blev Koberg ledsen igen för han inte fick vara med “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd April 26, 2019 Dela Inlagd April 26, 2019 26 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Nu blev Koberg ledsen igen för han inte fick vara med Och vem är det? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 26, 2019 Dela Inlagd April 26, 2019 (ändrad) 5 minuter sedan, skrev Bibben: Och vem är det? En fegis som bara törs vara på forumet anonymt som Kenneth073, Somwang med flera 😁 Ändrades April 26, 2019 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 27, 2019 Trådstartare Dela Inlagd April 27, 2019 Koncentrerar mig på Dave & AvaVerkar som att CO2 innehållet i ölen har klimatanpassats. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 1, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 1, 2019 Då jag glömde att föra bort majbrasebränslet även i pr så får jag plocka fram trävirket och kanske använda det lite. Har ju semester och det börjar krypa i kroppen. Har väl ont i fingrarna imorgon 146F2C90-5318-40A0-8EFD-D21E8E6BF686.MOV Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 9, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 9, 2019 Trots ledighet så bestämmer jag mig för att flyga. Blir familjeflyg denna gång. Sista raden paxad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 9, 2019 Dela Inlagd Maj 9, 2019 On 2019-04-26 at 09:06, skrev andrejsdenruskige: Det var därför jag hade bråttom hem från jobb. Andrejs tar semester fram till juli. Vad som händer under semestern vet jag dock inte. Kanske en tur till Thailand kan vara på sin plats. Annars tar man en thailandstur senare i år. Skönt utan planering Behöver nån som fixar här på kontoret, kaffe å sånt, så kom ner då! Finsk "tanggo" finns åxå! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 9, 2019 Dela Inlagd Maj 9, 2019 On 2019-04-26 at 09:46, skrev andrejsdenruskige: Nä, det känns inte som att det är nödvändigt att stressa. Nya däck innebär att man kanske tar sig en bilsemester inom Sveriges gränser. Äh, do tjaka brossan på på Blocket vettu, bara 3 mm kvar, men billigt brossan! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 9, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Maj 9, 2019 Behöver nån som fixar här på kontoret, kaffe å sånt, så kom ner då! Finsk "tanggo" finns åxå!Så länge du betalar så ställer jag upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Maj 9, 2019 Dela Inlagd Maj 9, 2019 Hej andersdenruskige Du är välkommen till Min Buri också, behöver du motion så kan jag beställa ett lass med jord som du kan fint fördela över tomten, har nämligen sjunkit 10 cm på två och ett halvt år. När kommer du? Ha en kanonbra dag! :wai: Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu