Boa52 Inlagd Februari 5, 2019 Dela Inlagd Februari 5, 2019 25 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Mötte denna skylt tidigare In i loungen för två koppar kaffe och två ägg. Nytt flyg tar av om en kvart eller nåt sånt. Benutrymme i A320 är sämre än 737:an Träffade en gammal kollega i loungen. Finne är han dessutom. Trots detta så är han både trevlig och även kontaktbar med en promille som egentligen låter vettigare om man nämner det i procent. Nä, han var nykter. Bra och skötsam gubbe Men fint golv i alla fall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 5, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Februari 5, 2019 Men fint golv i alla fall Golv? Det var ju takbild. Här kommer en golvbild, då jag får så många PM angående önskningar om fler otroligt vackra golvbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Februari 5, 2019 Dela Inlagd Februari 5, 2019 1 minut sedan, skrev andrejsdenruskige: Golv? Det var ju takbild. Här kommer en golvbild, då jag får så många PM angående önskningar om fler otroligt vackra golvbilder same same golvbild, var har du köpt denna där suveräna golvkameran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 5, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Februari 5, 2019 same same golvbild, var har du köpt denna där suveräna golvkameran Kameran är en Swefrmp4 DX 12. Kalibrerad för golv. Den kan fixa bilder på polarrulle också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 8, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Februari 8, 2019 Frukost på heliporten. Jag flyger snart mer helikopter än vanligt flyg. Det är inte många resor som går som planlagt och idag hade Avinor problem med datasystemet. Ser dock ut att lösa sig och gissar att min avgång går som planlagt. Jag hoppas dock på 2 dagar med försening på returen så jag får två helger ute på böljan blå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 18, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Februari 18, 2019 Take off 14:30, vilket är om 4 minuter. Står fortfarande i denna jävla ”landgång” och undrar vad fan som sker. Har ett kort byte i Oslo och jag har ingen lust med varken konditionsträning eller löpträning just nu. Rövhål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 18, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Februari 18, 2019 Benutrymmesbild innan jag glömmer. Nu hoppas jag på en powernap Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 18, 2019 Dela Inlagd Februari 18, 2019 On 2019-02-05 at 06:49, skrev andrejsdenruskige: Stora omställningar i livet just nu. Känns lite uppochner. Att flyga på tisdagar är en stor omställning då jag dessutom flyger mer sällan. Rätt skönt med tisdagar då det inte är så knökfullt som måndagsmorgon då alla grottmänniskor i norr måste ta sig till sörlänningarna för att tjäna pengar till socker, vatten och jäst. En bild på soffor och golv kommer. Som ni har längtat. Vah, centralvärme på SAS flyget? Annars snyggt golv på Boängen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 18, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Februari 18, 2019 Jävlar! Kommer ihåg för en stund sedan (i min ungdom) då det var kraftig dimma i Lützen. Idag är den tjockare här i Oslo. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 18, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Februari 18, 2019 Efter en något sen landning, så satte jag nytt nordiskt rekord mellan T5 och T4 (Gate 42). De övriga gaterna har jag redan världsrekordet till. Spanade en klassiskt målad kärra när jag landade dessutom. Ölbild är obligatorisk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 20, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Februari 20, 2019 Milestone fixas nog i år. Flight nr. 1000 (med SAS) lär troligtvis hända om inget oförutsett händer. Ett intyg om att man egentligen inte har så mycket till liv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 20, 2019 Dela Inlagd Februari 20, 2019 52 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Milestone fixas nog i år. Flight nr. 1000 (med SAS) lär troligtvis hända om inget oförutsett händer. Ett intyg om att man egentligen inte har så mycket till liv. Det flygs mer än Sveriges regering! Bara George Soros som e värre! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 20, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Februari 20, 2019 Det flygs mer än Sveriges regering! Bara George Soros som e värre! Stoppar dom mina flyg så lär det bli istid inom något år Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Februari 24, 2019 Nu ska det ätas burgare. Inget sörlänningstjafs, utan vettiga burgare från norra Norrland. Västerbotten är södra Norrland, så detta räknas som importerad mat. Hoppas jag inte blir allt för besviken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 24, 2019 Dela Inlagd Februari 24, 2019 20 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Nu ska det ätas burgare. Inget sörlänningstjafs, utan vettiga burgare från norra Norrland. Västerbotten är södra Norrland, så detta räknas som importerad mat. Hoppas jag inte blir allt för besviken. Vilken burgare blev det och vad blir betyget enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Februari 24, 2019 Dela Inlagd Februari 24, 2019 (ändrad) 28 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Nu ska det ätas burgare. Inget sörlänningstjafs, utan vettiga burgare från norra Norrland. Västerbotten är södra Norrland, så detta räknas som importerad mat. Hoppas jag inte blir allt för besviken. Vad är detta för ställe inte för jag äter så mycket hamburgare, en per år ca, men det där känner jag inte igen Det blir i såfall ett skrovmål på Max Ändrades Februari 24, 2019 av Boa52 fel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 24, 2019 Dela Inlagd Februari 24, 2019 29 minuter sedan, skrev Boa52: Vad är detta för ställe Ställets namn står väl på typ 48 klistermärken på bordet, men engelska iofs Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Februari 24, 2019 Vilken burgare blev det och vad blir betyget enis Blev en London och en ”månadens signatur kött” Betyg 4,5kg handbagage av 5 möjliga kilon. Lätt övervikt på mig själv dock Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Februari 24, 2019 Vad är detta för ställe inte för jag äter så mycket hamburgare, en per år ca, men det där känner jag inte igen Det blir i såfall ett skrovmål på MaxTror det är rätt så nytt i Umeå. Bastard Burgers Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 24, 2019 Dela Inlagd Februari 24, 2019 Max, jäkla skit mat. Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Februari 26, 2019 Dags att flyga för att prova på handbagagebegränsningar, taxfree-påsar som lär få flyget att störta eller orsaka piloten permanenta psykiska problem. Nåja, surt väder och trappa upp till flyget med öppen dörr är surt som fan. Borde endast tillåta boarding ”där bak”, vilket är helt i min smak. Knän, skor och golv på en och samma bild ska ni få. Wi-fi på flyget är det dessutom, så det kan komma en bild på en chipspåse som bonus. Fast det tvivlar jag starkt på. Frukostlåda är nog det enda jag fotar på denna flygningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Februari 26, 2019 Vikten på detta paket var känt av piloten. Om det var styrman eller kapten som hade kontroll på vikten är dock okänt. Salt och peppar fanns tillgängligt. Rena First Class flygningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 26, 2019 Dela Inlagd Februari 26, 2019 19 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Vikten på detta paket var känt av piloten. Om det var styrman eller kapten som hade kontroll på vikten är dock okänt. Salt och peppar fanns tillgängligt. Rena First Class flygningen. Flyyg planet flyyg,,,,,orginalet = Ring klocka ring, med Jarl Kulle! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Februari 26, 2019 Önskar att jag var en lika stor miljökämpe som Kim. Soppaslukande bil, extrem köttätare och en massa flygande är inte bra. Kim han tar tåget och ser till att ett helt land äter mindre kött under ett år än vad jag som ensam svensk får i mig. Att han dessutom får folk att konsumera minimalt gör mig rörd. Kim är egentligen min hjälte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Februari 26, 2019 Då inrikesflyget fick en gate på utrikes, så fick jag mig en kaffe i loungen. Tacksam för detta då jag hade en relativt kort mellanlandning. Nu spanar vi golv, benutrymme och hopplösa försök i att boarda ett flyg, oversized handbagage, taxfree påsar!!! Och folk som har så pass kraftig dyslexi och dyskalkyli som gör att det är väldigt svårt att finna sitt säte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu