audirs2 Inlagd Januari 10, 2019 Dela Inlagd Januari 10, 2019 Inga bilder på spännande stuprör? Gärna norrländska! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 10, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Januari 10, 2019 Inte fan fick man seatblock på andra flyget heller. Fan vilket liv. Inga brandsläckare inom sikte heller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 10, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Januari 10, 2019 Inga bilder på spännande stuprör? Gärna norrländska!Stuprör ska jag kunna ordna. Sågverk, stuprör, golv och benutrymme är min soecialitet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 10, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Januari 10, 2019 En komplett resa. Sista flyget försenat. Nu fattas bara att jag inte bara missar seatblock, jag får väl en överviktig zigenare i famnen. Nåja, hinner med en Maxburgare. Kan vara på tiden att äta något. Börjar närma sig 24 timmar utan mat. Romantiker som jag är, så får ni en bild som passar mitt lynne. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 10, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Januari 10, 2019 Priority lane är rätt full dessutom. Inte mycket som fungerar idag för min del. Det var ett par framför mig i kön i Stavanger. Dom var blinda (skojar inte). Dessa två klarade säkerhetskontrollen galant och allt flöt på, något som inte medelsvensson fixar. Dom fixade säkert att borda som vettiga människor, trots deras handikapp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 10, 2019 Dela Inlagd Januari 10, 2019 21 timmar sedan, skrev Dolle: Trådskaparen måste klara av det i sitt yrke, där av utgick jag ifrån att DU int kan starta en brandsläckare 555+ För tusan jag vet allt om pulversläckare, köpte in 18 st till soc och fick en kurs på olika släcksre. Lätt man rycker i den några ggr sen blir det utlösning. Inte svårt😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 10, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Januari 10, 2019 Burgaren satt fint. Jag är bara så otroligt bedrövad, ledsen, besviken, frustrerad och arg, då jag inte fick pepparkaka, glögg och ansjovis i burgaren. Och inte fan kostade burgaren 27 Thb heller Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Januari 10, 2019 Dela Inlagd Januari 10, 2019 6 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Burgaren satt fint. Jag är bara så otroligt bedrövad, ledsen, besviken, frustrerad och arg, då jag inte fick pepparkaka, glögg och ansjovis i burgaren. Och inte fan kostade burgaren 27 Thb heller Hur smakade själva köttbullen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 10, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Januari 10, 2019 Hur smakade själva köttbullen? Extremt bra Fast IPAn på flyget var bättre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 10, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Januari 10, 2019 3:e seatblock som går till helvete. Sket faktiskt i loungen då jag räknar med ståplats. Dagen är inte över, den kan bli sämre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 10, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Januari 10, 2019 Inga bilder på spännande stuprör? Gärna norrländska! Här har vi ett sörländskt stuprör. Måhända en dålig bild, men det får duga. En dålig egentagen stuprörsbild är bättre än en googlad bild på halvnaken kärring Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 10, 2019 Dela Inlagd Januari 10, 2019 2 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Här har vi ett sörländskt stuprör. Måhända en dålig bild, men det får duga. En dålig egentagen stuprörsbild är bättre än en googlad bild på halvnaken kärring Helt klart ett sörländskt stuprör, börjar bra men sen försvinner den in i dimman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 10, 2019 Dela Inlagd Januari 10, 2019 3 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Här har vi ett sörländskt stuprör. Måhända en dålig bild, men det får duga. En dålig egentagen stuprörsbild är bättre än en googlad bild på halvnaken kärring sir Andrejs levererar! Kunglig stuprörs leverantör!😆 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Efraim Barkbit Inlagd Januari 11, 2019 Dela Inlagd Januari 11, 2019 (ändrad) Om du nu tycker att det är tråkigt att flyga, kanske min dotter har svaret på dina problem? Ändrades Januari 11, 2019 av Efraim Barkbit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 12, 2019 Dela Inlagd Januari 12, 2019 Oooops. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 12, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Januari 12, 2019 2 timmar sedan, skrev Soengsang: Oooops. Ett mycket bra snus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 12, 2019 Dela Inlagd Januari 12, 2019 Lite sågverksbilder är det.......Besviken är förnamnet.. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 12, 2019 Dela Inlagd Januari 12, 2019 Japp, in med finkultur nu:sågverk!!!!😆 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 12, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Januari 12, 2019 Lite sågverksbilder är det.......Besviken är förnamnet..Sågverken gör sig bäst i dess sommarskrud. Finns det något vackrare än Seskarösågen under högsommaren. Tunga moln, jävlig vind och rekordvarma 12grader celsius och solen tittar nästan fram. De enda dagen utan långkalsonger dessutom. Åherregud vad jag längtar till sommaren och sågverk. Hahah Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 12, 2019 Dela Inlagd Januari 12, 2019 Precis nyss, skrev andrejsdenruskige: Sågverken gör sig bäst i dess sommarskrud. Finns det något vackrare än Seskarösågen under högsommaren. Tunga moln, jävlig vind och rekordvarma 12grader celsius och solen tittar nästan fram. De enda dagen utan långkalsonger dessutom. Åherregud vad jag längtar till sommaren och sågverk. Hahah Du har så rätt min gode filur.... PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 12, 2019 Dela Inlagd Januari 12, 2019 6 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Sågverken gör sig bäst i dess sommarskrud. Finns det något vackrare än Seskarösågen under högsommaren. Tunga moln, jävlig vind och rekordvarma 12grader celsius och solen tittar nästan fram. De enda dagen utan långkalsonger dessutom. Åherregud vad jag längtar till sommaren och sågverk. Hahah Dessutom har den VIKTIGA diskussionen om vindrutetorkare hamnat i skymundan,Fy fan... PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 13, 2019 Dela Inlagd Januari 13, 2019 11 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Ett mycket bra snus Mmm....men tummen skymmer "mini", är ju fan att man ska vara så blind då man shoppar...... minitamponger känns lite ......... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 13, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Januari 13, 2019 Mmm....men tummen skymmer "mini", är ju fan att man ska vara så blind då man shoppar...... minitamponger känns lite .........Ah. Sätt in fler, så blir det bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 22, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Januari 22, 2019 Det flygs alldeles för lite. Jag har kapat flygandet med 66%, som den miljöpartist jag är. Nåja, dags att vinka farväl till mina öl och kliva in i taxin snart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 22, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Januari 22, 2019 En efterlängtad benutrummesbild kommer givetvis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu