andrejsdenruskige Inlagd Januari 4, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Januari 4, 2019 SåjaGick fintTeletubbykostymerna fortfarande på. Ni kan skåda en del golv också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Januari 4, 2019 Dela Inlagd Januari 4, 2019 27 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Såja Gick fint Teletubbykostymerna fortfarande på. Ni kan skåda en del golv också. Stilligaste kläder jag sett dig i på lång tid! Gillar speciellt den diskreta färgsättningen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 4, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Januari 4, 2019 En tung flygning ut. Inga bonuspoäng blev registrerade heller. Tar nog en powernap innan jag får för mig att göra något. Vinylgolv, eller något i den stilen. Dåligt som fan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 4, 2019 Dela Inlagd Januari 4, 2019 9 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: En tung flygning ut. Inga bonuspoäng blev registrerade heller. Tar nog en powernap innan jag får för mig att göra något. Vinylgolv, eller något i den stilen. Dåligt som fan Beställ in lite parkett golv för helvete!🤓 Skicka fakturan till mig, tar det på firman! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 4, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Januari 4, 2019 Beställ in lite parkett golv för helvete![emoji851] Skicka fakturan till mig, tar det på firman!Äh, blir bara här i några dagar. Då får ju någon annan njuta av golvet. Det, om något, är ju en förlust. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 9, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Januari 9, 2019 Då den eminente trådskaparen skulle resa i land igår, men inte fick det, så fick han givetvis en ny heliflight...på fredag. Tråkigt, så jag grinade lite och fick mig en helikopter idag. Perfekt! Då kan jag vara hemma på torsdag som planlagt. Jag slipper dessutom fuktskadade heltäckningsmattor. Kanske skulle fira med ett pulvermoln innan jag drar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 9, 2019 Dela Inlagd Januari 9, 2019 5 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Då den eminente trådskaparen skulle resa i land igår, men inte fick det, så fick han givetvis en ny heliflight...på fredag. Tråkigt, så jag grinade lite och fick mig en helikopter idag. Perfekt! Då kan jag vara hemma på torsdag som planlagt. Jag slipper dessutom fuktskadade heltäckningsmattor. Kanske skulle fira med ett pulvermoln innan jag drar Tror inte du kan starta en pulversläckare så du blir nog utan pulvermoln Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 9, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Januari 9, 2019 Tror inte du kan starta en pulversläckare så du blir nog utan pulvermolnVad du tror eller ”tänker” är det nog få som bryr sig om. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 9, 2019 Dela Inlagd Januari 9, 2019 Precis nyss, skrev andrejsdenruskige: Vad du tror eller ”tänker” är det nog få som bryr sig om. Det har väl ingen betydelse vad jag tänker men du kan inte starta en pulversläckare, inte teknisk nog Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 9, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Januari 9, 2019 Det har väl ingen betydelse vad jag tänker men du kan inte starta en pulversläckare, inte teknisk nogJodå, det kan jag. Annars hade jag inte fått vara där jag är. Jag förstår om du tror att folk flest inte kan starta en pulversläckare eftersom det enligt dig är mer eller mindre en bragd för dig....på en bra dag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 9, 2019 Dela Inlagd Januari 9, 2019 1 minut sedan, skrev andrejsdenruskige: Jodå, det kan jag. Annars hade jag inte fått vara där jag är. Jag förstår om du tror att folk flest inte kan starta en pulversläckare eftersom det enligt dig är mer eller mindre en bragd för dig....på en bra dag. Var väl inte jag som skulle starta en pulversläckare det var du om jag inte kan har väl inte med ditt pulvermoln att göra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 9, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Januari 9, 2019 Var väl inte jag som skulle starta en pulversläckare det var du om jag inte kan har väl inte med ditt pulvermoln att göraJaha, nu kommer det fram. Snälla nån! Vet inte herrn’ hur man startar en pulversläckare?Nåja, det finns säkert någon statligt finansierad kurs på 40 veckor så att även du kan klara av en så ”avancerad” manöver. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 9, 2019 Dela Inlagd Januari 9, 2019 3 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Jaha, nu kommer det fram. Snälla nån! Vet inte herrn’ hur man startar en pulversläckare? Nåja, det finns säkert någon statligt finansierad kurs på 40 veckor så att även du kan klara av en så ”avancerad” manöver. Som du skriver att man behöver en kurs på 40 veckor så förstår jag ditt problem, kör med den Norska varianten kasta den i elden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 9, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Januari 9, 2019 Som du skriver att man behöver en kurs på 40 veckor så förstår jag ditt problem, kör med den Norska varianten kasta den i eldenNej, ”man” behöver ingen 40 veckors kurs. DU behöver den 40 veckors kurs. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Januari 9, 2019 Dela Inlagd Januari 9, 2019 (ändrad) 31 minuter sedan, skrev Boa52: Var väl inte jag som skulle starta en pulversläckare det var du om jag inte kan har väl inte med ditt pulvermoln att göra Klarar du int av att starta en brandsläckare finns inga kurser heller som kan få dig att starta en släckare heller😁 Ändrades Januari 9, 2019 av Dolle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Januari 9, 2019 Dela Inlagd Januari 9, 2019 15 minuter sedan, skrev Dolle: Klarar du int av att starta en brandsläckare finns inga kurser heller som kan få dig att starta en släckare heller😁 Läser du så dåligt var inte jag som skulle starta en pulversläckare, läs 2 ggr till inläggen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Januari 9, 2019 Dela Inlagd Januari 9, 2019 2 minuter sedan, skrev Boa52: Läser du så dåligt var inte jag som skulle starta en pulversläckare, läs 2 ggr till inläggen Ja, det var inte du som skulle starta pulversläckaren. Och tur är väl det, annars hade vi fått vänta ända till oktober. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 9, 2019 Dela Inlagd Januari 9, 2019 Boa är nog den som har mest otur när han tänker på hela denna planet. 😀 Undrar vilken han kommer ifrån? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Januari 9, 2019 Dela Inlagd Januari 9, 2019 57 minuter sedan, skrev Boa52: Läser du så dåligt var inte jag som skulle starta en pulversläckare, läs 2 ggr till inläggen Trådskaparen måste klara av det i sitt yrke, där av utgick jag ifrån att DU int kan starta en brandsläckare 555+ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 9, 2019 Dela Inlagd Januari 9, 2019 1 timme sedan, skrev Dolle: Trådskaparen måste klara av det i sitt yrke, där av utgick jag ifrån att DU int kan starta en brandsläckare 555+ Heta arbeten med mera ingår inte i en som jobbar som vaktmästare på socialen kontor “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 9, 2019 Dela Inlagd Januari 9, 2019 4 timmar sedan, skrev Boa52: Det har väl ingen betydelse vad jag tänker men du kan inte starta en pulversläckare, inte teknisk nog 4 timmar sedan, skrev Boa52: Var väl inte jag som skulle starta en pulversläckare det var du om jag inte kan har väl inte med ditt pulvermoln att göra Tips från coachen..... Hade vart klädsamt för din egen del om du undvek att kommentera saker du inte har någon som helst aning om i tråd efter tråd Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 9, 2019 Dela Inlagd Januari 9, 2019 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Soengsang: Tips från coachen..... Hade vart klädsamt för din egen del om du undvek att kommentera saker du inte har någon som helst aning om i tråd efter tråd För att jobba som vaktmästare hos socialen i Tavelsjö behöver man samma utbildning som de som jobbar på oljeplattformar Förmodligen för att de har problem med afghanska barn från sörlandet Ändrades Januari 9, 2019 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 10, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Januari 10, 2019 Inga pulversläckare på flyget. En skolbild bjuder jag på. Dom säger dessutom att det finns wi-fi på flyget, så ni lär inte bli av med mig så enkelt. Lite tråkigt att mellanlandningarna är aningens korta. Typ 40 minuter mellan flygen. Jag hade annars kunnat dra till med en praktfylla, då jag blev tvingad till ett oljeraff och fila på någon shut-down. Dom har haft någon intern dragkamp i firman. Mindre pengar, mer jobb, färre flyg och mycket tråkigare. Kanske dags för att konsulta lite och hyra in mig till mitt förra projekt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 10, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Januari 10, 2019 Och inte fan fick man seatblock heller. Livet rasar samman. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 10, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Januari 10, 2019 Tuppade av innan start. Lite socker får väl mig att piggna till. En kaffe till det är fint Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu