andrejsdenruskige Inlagd November 1, 2018 Trådstartare Dela Inlagd November 1, 2018 Den tunga resan har börjat. Börjar dessutom med ett längre pass. Borde egentligen ta 15st intensiva veckor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 1, 2018 Dela Inlagd November 1, 2018 On 2018-10-27 at 09:15, skrev andrejsdenruskige: Norrlänning som man är, så kommer detta som en chock. Det blir tydligen vinter även detta året! Däcken ser lite tunna ut, men det är dock 295:or. Alldeles utmärkta sommardäck faktiskt. Nåja, det är sällan man ser två bilar samtidigt. Ja, med motorn igång förstås. Så än så länge kan man köra runt utan att byta till vinterdäck. Jazzå, så tä va inte nå vinter i Jaunari tå? Året börjar tydligen i Nov uppe i Nörrlandf?😆😀😀 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 1, 2018 Dela Inlagd November 1, 2018 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Tog en nödutgångsplats denna gången. Egentligen gillar jag inte det, men kan vara skönt. Flyker tu Lion Äir? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 1, 2018 Trådstartare Dela Inlagd November 1, 2018 Jazzå, så tä va inte nå vinter i Jaunari tå? Året börjar tydligen i Nov uppe i Nörrlandf?[emoji38][emoji3][emoji3] Vi har som regel 1 månad med dåligt skidföre. Resten av året är det vinter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 1, 2018 Trådstartare Dela Inlagd November 1, 2018 Flyker tu Lion Äir? Enligt rykten så flyger dom inte. Åtminstone inte hela sträckan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd November 1, 2018 Dela Inlagd November 1, 2018 1 minut sedan, skrev andrejsdenruskige: Enligt rykten så flyger dom inte. Åtminstone inte hela sträckan. Den stora frågan är... får man poängen ändå? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 1, 2018 Trådstartare Dela Inlagd November 1, 2018 Den stora frågan är... får man poängen ändå? Ja, man ska ju få poängen enl. Ursprunglig routing. En EU261:a bör också utbetalas, fast det kan bli problem med att säga hur försenat flyget blir och då får man bara avvakta tills man kan konstatera tiden på förseningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 1, 2018 Trådstartare Dela Inlagd November 1, 2018 Benutrymmet är inte det bästa. Wi-fi även på detta flyg, så det blir att tokrunka så fort jag slipper slösa på egen surf. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd November 1, 2018 Dela Inlagd November 1, 2018 1 minut sedan, skrev andrejsdenruskige: Benutrymmet är inte det bästa. Wi-fi även på detta flyg, så det blir att tokrunka så fort jag slipper slösa på egen surf. Snälla låt bli.... Brukar blir så dålig stämning när man kommer på medpassagerarna... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 1, 2018 Trådstartare Dela Inlagd November 1, 2018 Snälla låt bli.... Brukar blir så dålig stämning när man kommer på medpassagerarna... Seat block. Ibland borde dom ha row block och inkludera både raden framför och bakom. Det ska nog få bra ändå. Trycket i kanonen är inte så högt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 1, 2018 Dela Inlagd November 1, 2018 3 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Seat block. Ibland borde dom ha row block och inkludera både raden framför och bakom. Det ska nog få bra ändå. Trycket i kanonen är inte så högt. Lås in sig på toan, men akta så kanonen inte skjuter genom flygkroppen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 1, 2018 Trådstartare Dela Inlagd November 1, 2018 Lås in sig på toan, men akta så kanonen inte skjuter genom flygkroppen! Har provat förut. Men jag får till långt mycket bättre ställningar i stolen. Dasset funkar, men då endast med öppen dörr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 1, 2018 Trådstartare Dela Inlagd November 1, 2018 Äntligen är jag på sista sträckan för denna dag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 1, 2018 Trådstartare Dela Inlagd November 1, 2018 Vad i helvete?Meditationskurs 10-12 november. 50% rabatt och 1500kr. 3 dagar med jobb, vilket ibland kan liknas vid meditation för min del, ger ju mig en massa stålar. Varför tror dom helt plötsligt att folk ska betala för någon kurs när man får betalt för det i vanliga fall?Muppar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 1, 2018 Trådstartare Dela Inlagd November 1, 2018 Blev så pass provocerad av denna meditationsscam så jag köpte en öl. Det blev en ”Blanc” denna gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 1, 2018 Trådstartare Dela Inlagd November 1, 2018 Givetvis blev jag hungrig. Pizzan gjorde så gott den kunde.Det ser ju ut som någon slags meditationspizza med den mängden grönsaker. Har lust att meditera mig själv i koma eller så får jag luska ut hur jag ska ta mig offshore även denna tur. Synd bara att jag är mer kåt på kompledighet än pengarna för tillfället. Offshore ger mig bra med stålar annars. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd November 1, 2018 Dela Inlagd November 1, 2018 22 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Blev så pass provocerad av denna meditationsscam så jag köpte en öl. Det blev en ”Blanc” denna gång. Meditation på hög nivå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 1, 2018 Dela Inlagd November 1, 2018 40 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Givetvis blev jag hungrig. Pizzan gjorde så gott den kunde. Det ser ju ut som någon slags meditationspizza med den mängden grönsaker. Har lust att meditera mig själv i koma eller så får jag luska ut hur jag ska ta mig offshore även denna tur. Synd bara att jag är mer kåt på kompledighet än pengarna för tillfället. Offshore ger mig bra med stålar annars. Jasså, du börjar närma toppen där dom rika är, typ Bill Gates osv! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 1, 2018 Trådstartare Dela Inlagd November 1, 2018 Jasså, du börjar närma toppen där dom rika är, typ Bill Gates osv! Jag hade varit förbi de herrarna om det inte vore för pizzan och ölen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 1, 2018 Dela Inlagd November 1, 2018 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Givetvis blev jag hungrig. Pizzan gjorde så gott den kunde. Det ser ju ut som någon slags meditationspizza med den mängden grönsaker. Har lust att meditera mig själv i koma eller så får jag luska ut hur jag ska ta mig offshore även denna tur. Synd bara att jag är mer kåt på kompledighet än pengarna för tillfället. Offshore ger mig bra med stålar annars. Fel sallad/kött-ratio på den pizzan, måste varit billig. Hur många poäng gav den till EB? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 1, 2018 Trådstartare Dela Inlagd November 1, 2018 Fel sallad/kött-ratio på den pizzan, måste varit billig. Hur många poäng gav den till EB? Det genererade typ 60p Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 1, 2018 Dela Inlagd November 1, 2018 Precis nyss, skrev andrejsdenruskige: Det genererade typ 60p Billigt... Krävs många pizzor med nya priserna med *A awards Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 1, 2018 Trådstartare Dela Inlagd November 1, 2018 Billigt... Krävs många pizzor med nya priserna med *A awards Dom har jag inte kollat upp. Har du länk? Orkar inte googla Edit: jag orkade visst googla. Lär bli en del kg upp i vikt om jag ska dra till med en till F Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd November 1, 2018 Dela Inlagd November 1, 2018 On 10/26/2018 at 8:24 AM, Enis said: Tycker Max är skit nuförtiden, köttet ligger i någon form att värmeskåp som de sedan bara lassar upp... monteringarna av burgarna ser ut som slakt. Och inte är det varken billigt eller prisvärt längre enis alltid vart kasst. carls jr #1 burger king #2 donalds #3 random gatukök #4 max #10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 1, 2018 Dela Inlagd November 1, 2018 15 minuter sedan, skrev Nicholas: alltid vart kasst. carls jr #1 burger king #2 donalds #3 random gatukök #4 max #10 Donalds som nummer 3 Du måste skämta aprillo med oss “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu