Boa52 Inlagd September 12, 2018 Dela Inlagd September 12, 2018 9 minuter sedan, skrev B747: Såg att du fick karma av Boa,ska man ta det som ett erkännande från hans sida kanske Men du förstår inte, man kan inte försämra nåt med 90 % som inte finns. Tror han får ta flera kaffe så kan han nog slumra in på jobbet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 12, 2018 Dela Inlagd September 12, 2018 1 minut sedan, skrev Boa52: Men du förstår inte, man kan inte försämra nåt med 90 % som inte finns. Tror han får ta flera kaffe så kan han nog slumra in på jobbet Alternativt varmvatten 6cl vodka och en tesked socker. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 12, 2018 Dela Inlagd September 12, 2018 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Boa52: Blev inget tvärstopp, vi ville alla rösta bort SD därför blev det så många som ville rösta en liten kö Ni lyckades inte med det då SD kom på 4:e plats i Tavelsjö Ändrades September 12, 2018 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 12, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 12, 2018 53 minuter sedan, skrev GreenValley: Helt klart var inte matematik ditt favoritämne i skolan! En kvalificerad gissning är att kemin tog all studietid i anspråk. Aromatiska kolväten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 12, 2018 Dela Inlagd September 12, 2018 Vafan ställde du till med här på Suvvan igår? SQ-loungen är stängd ikväll... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 12, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 12, 2018 Vafan ställde du till med här på Suvvan igår? SQ-loungen är stängd ikväll... Ingen Kirin öl. Dom fick ta konsekvenserna. Varför är du där på fel dag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 12, 2018 Dela Inlagd September 12, 2018 10 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Varför är du där på fel dag? Nej, det fattar inte jag heller. Jag åker ju faktiskt inte förrän imorgon... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 13, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 13, 2018 En pizza till middag. 228 Nok och smak som vilken micro pizza som helst. Var tvungen att salta den för att få någon smak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 14, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 14, 2018 Lite nordsjöluft är trevligt. Speciellt under helgerna. Har hängt upp Ming teletubbie kostym och ligger och latar mig en stund innan jag bestämmer mig för att göra något. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd September 14, 2018 Dela Inlagd September 14, 2018 1 minut sedan, skrev andrejsdenruskige: Lite nordsjöluft är trevligt. Speciellt under helgerna. Har hängt upp Ming teletubbie kostym och ligger och latar mig en stund innan jag bestämmer mig för att göra något. 30 sek..? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 14, 2018 Dela Inlagd September 14, 2018 On 2018-09-12 at 17:39, skrev B747: Såg att du fick karma av Boa,ska man ta det som ett erkännande från hans sida kanske Nå, plir tä nån koskenkorva til helken? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 14, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 14, 2018 Då jag är lat så gillar jag min säng. Jag är en mästare på att hålla mig undan och fixade ”hemmakontor”. Jävligt litet, men jag har åtminstone liggplats. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 14, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 14, 2018 Andrejs spanar in biosalong/musikrum. Dom har en del vettiga grejer. Bör komma en del bas från dennaRallybaggarTrummorGitarrer och någon bas. Gibson, Jackson och Fender. Ok prylar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 14, 2018 Dela Inlagd September 14, 2018 svs är baaas "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducati Inlagd September 14, 2018 Dela Inlagd September 14, 2018 On 2018-09-12 at 18:04, skrev andrejsdenruskige: Aromatiska kolväten Bensen.??? Ducati Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 24, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 24, 2018 Såå, jag har inte visat upp mina matlagningsfärdigheter på ett bra tag. Så nu är det dags för en snabbis i extrem matlagningskonst. Enorma förberedelser behövs som ni lär upptäckaSvårighetsgrad 8 grillspett av 10. Först kapar man upp lite fisk, en liten bit gurka och wasabi. Sedan äter man upp det hela. Då det inte räcker med denna ynkliga mängd, så har jag givetvis ökat på både mängd och sedan svårighetsgraden och råvarorna. Tricky like hell. Sedan då det är en fyra rätters...Och efterrätten ska givetvis med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 27, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 27, 2018 Jag har glömt att posta en massa onödigt. Några bilder kommer således att besudla forumet. DanskjävlarOch det obligatoriskaOch en special. Lax med avföring Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 27, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 27, 2018 Benutrymmesbild igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 27, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 27, 2018 No words needed. Skitväder på ARN. det tycker jag dom kan ha, dessa sörlänningar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 28, 2018 Dela Inlagd September 28, 2018 18 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: No words needed. Skitväder på ARN. det tycker jag dom kan ha, dessa sörlänningar. Mat mat mat! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 28, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 28, 2018 Mat mat mat! Jag bantar. Jag börjar bli fet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 29, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 29, 2018 Känne mig trött och tråkig här hemma i Boa-land. Funkade upp dagen med nylonstängaren. Längesedan @M33 postade. Sedan så väntar jag fortfarande på att @audirs2 ska posta sin första video A2E6EEC1-BB3C-4B81-80CE-1CBD45DB8B12.MOV Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 29, 2018 Dela Inlagd September 29, 2018 4 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Känne mig trött och tråkig här hemma i Boa-land. Funkade upp dagen med nylonstängaren. Längesedan @M33 postade. Sedan så väntar jag fortfarande på att @audirs2 ska posta sin första video A2E6EEC1-BB3C-4B81-80CE-1CBD45DB8B12.MOV Tror inte jag har rört gitarrerna sedan vintern 2016.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 29, 2018 Dela Inlagd September 29, 2018 10 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Känne mig trött och tråkig här hemma i Boa-land. Funkade upp dagen med nylonstängaren. Längesedan @M33 postade. Sedan så väntar jag fortfarande på att @audirs2 ska posta sin första video A2E6EEC1-BB3C-4B81-80CE-1CBD45DB8B12.MOV Grymt tuff låt, heter den:jag är en lapp och jag har ingen "Posse"? Satana santana, blev lite sugen på att lira nu!😉 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 29, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 29, 2018 Tror inte jag har rört gitarrerna sedan vintern 2016.... Brukar bli så. Ibland vet jag knappt var jag har gitarrerna. Min RR har nog rostiga strängar och nylonaren används mest som slagpåse till ungen. Sitter bara hemma och ugglar nu och råkade sätta mig bredvid gitarren. Nåja, blir väl en trudelutt 1 gång per månad i alla fall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu