Nicholas Inlagd Juli 26, 2018 Dela Inlagd Juli 26, 2018 Fattar inte att jag postar detta här. Fan vad tragiskt. Osubventionerat flyg idag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 26, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 26, 2018 Osubventionerat flyg idag? Gick inte SAS ända hem idag. Fan vad det är jobbigt att flyga under sommaren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Juli 26, 2018 Dela Inlagd Juli 26, 2018 Av principskäl så vill jag gärna stoppa dina inlägg då den inte faller under europa lagarna för trakaserier över romer. I inga av dina inlägg finns det romer. Det visar att du är rasist och måste straffas. Ja jag är väldigt ironiskt, men hur länge till kan man skämta om det. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 27, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 27, 2018 Endast bygg-svängen har svenska benämningar på allt.EK enkelFK få trådar (7)PRK plast rörs koppling.Så där håller det på.Rena bebis språket.Dina fina biltema kopplingar ska nog inte ha mer än 7 kardeler.Men det är en kvalificerad gissning då jag numera håller mig till dom som kan öppnas och stängas.Risk för kill-gissning. Ingen aning om vad det är för grejer. Kan inget om el, men det är fan så kul att koppla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 27, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 27, 2018 Av principskäl så vill jag gärna stoppa dina inlägg då den inte faller under europa lagarna för trakaserier över romer. I inga av dina inlägg finns det romer. Det visar att du är rasist och måste straffas. Ja jag är väldigt ironiskt, men hur länge till kan man skämta om det. Då det är lite alkoholsnack i denna tråd, så passar ju inget bättre än en rom o cola. Då kan jag lugnt posta vidare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 27, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 27, 2018 Då vi ändå postar en massa grejer....Matematik är ju et kärt återkommande ämne. Svaret på denna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 16 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Då vi ändå postar en massa grejer.... Matematik är ju et kärt återkommande ämne. Svaret på denna? 54 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 54 555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 27, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 27, 2018 Ja, nu tar andrejs helg på riktigt. Då får man öppna en öl eller åtta. Fler än det har jag inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 35 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Ja, nu tar andrejs helg på riktigt. Då får man öppna en öl eller åtta. Fler än det har jag inte. Ingen mening att hälla de små i glas. Drick ur burken så är det klart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 27, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 27, 2018 Ingen mening att hälla de små i glas. Drick ur burken så är det klart. Jag är lite fin i kanten. Övergår till vinet nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juli 27, 2018 Dela Inlagd Juli 27, 2018 3 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Jag är lite fin i kanten. Övergår till vinet nu Bra där. Större glas än flaska. Bara häll i och drick upp. Även här medför glas onödig disk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juli 29, 2018 Dela Inlagd Juli 29, 2018 (ändrad) On 2018-07-27 at 08:13, skrev andrejsdenruskige: Då det är lite alkoholsnack i denna tråd, så passar ju inget bättre än en rom o cola. Då kan jag lugnt posta vidare. Ändrades Juli 29, 2018 av Nakhon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 5, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 5, 2018 Norrbottnisk thaimat blir det till lunch. Inget jävla sörlänningstrams. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 5, 2018 Dela Inlagd Augusti 5, 2018 21 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Norrbottnisk thaimat blir det till lunch. Inget jävla sörlänningstrams. Fick du någe rabatt.... eller fick du betala X-tra när du sa att du var medlem på MPR? /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 5, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 5, 2018 Fick du någe rabatt.... eller fick du betala X-tra när du sa att du var medlem på MPR? /Enis Fick halv portion till dubbelt pris Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 6, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 6, 2018 Då det flygs alldeles för lite...Nåja, skulle ge baggarna en chans med ett morgonflyg kl 06:50. Bokar en taxi kvällen innan och får ett meddelande nu på morgonen att flyget har fått avgångstid 07:45. Ja, dumt att sitta med en bokad taxi så tidigt när flyget har bestämt sig för att ta sovmorgon. Nåja, man får väl ta en timme extra på världens roligaste flygplats #sarkastiskjävlasmiley#Nu hör det till saken att resterande av mina flyg idag är SAS. Så jag missar mitt nästa flyg, men tror att firman har bokat ett nytt åt mig. Biljettpris innan försening: strax över 6000krBiljettpris efter försening: typ 9500krDet hade varit billigare om jag jobbat 2v och varit ledig 2v....i Thailand. Tampongjäveln står dock på marken. Vette fan vad problemet är. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd Augusti 6, 2018 Dela Inlagd Augusti 6, 2018 On 7/27/2018 at 1:22 PM, andrejsdenruskige said: Då vi ändå postar en massa grejer.... Matematik är ju et kärt återkommande ämne. Svaret på denna? Enkelt, svaret är; M33 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 26, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 26, 2018 Felbokning. Hamnade i Oslo av någon konstig anledning. Det ska ju egentligen vara CPH som gäller. Kan det bero på avsaknad av ICA-kort? En konstig känsla infinner sig. Känns trångt och jävligt denna gång. Men vis av erfarenhet så är det relativt tomt på flygen denna tiden på året. Har nog 10st 3-sättare som är tomma. God natt. Ska beställa en GT så fort det blir läge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 26, 2018 Dela Inlagd Augusti 26, 2018 On 2018-07-27 at 18:59, skrev andrejsdenruskige: Jag är lite fin i kanten. Övergår till vinet nu Håller du ut lill fingret åxå när du dricker? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 26, 2018 Dela Inlagd Augusti 26, 2018 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Felbokning. Hamnade i Oslo av någon konstig anledning. Det ska ju egentligen vara CPH som gäller. Kan det bero på avsaknad av ICA-kort? En konstig känsla infinner sig. Känns trångt och jävligt denna gång. Men vis av erfarenhet så är det relativt tomt på flygen denna tiden på året. Har nog 10st 3-sättare som är tomma. God natt. Ska beställa en GT så fort det blir läge Men va fan! Har du byxor med dragkedja så de kan göras om till shorts..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 26, 2018 Dela Inlagd Augusti 26, 2018 Men va fan! Har du byxor med dragkedja så de kan göras om till shorts..... Sweet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 26, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 26, 2018 Men va fan! Har du byxor med dragkedja så de kan göras om till shorts..... HahaJo, blev ett panikköp. Sådant händer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 27, 2018 Dela Inlagd Augusti 27, 2018 5 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Haha Jo, blev ett panikköp. Sådant händer Jodå, med fiskevästen och Beppehatten så kanske ingen reagerar på byxorna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 27, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 27, 2018 Jodå, med fiskevästen och Beppehatten så kanske ingen reagerar på byxorna. Mmm Körde med den uppsättningen. Men då det satt för många drag i både väst och hatt så beslagtogs allt i säkerhetskontrollen. Man hade egentligen önskat att dom beslagtog byxorna också. Men tydligen så räknas det som att man är naken när man har tangakalsonger, ja eller vilka kalsonger som helst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu