Muimatt Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 Mattan är snygg som fan men jag skulle lagt dit en bit laminat marmor. Svårt att få tag på men M33 använder mycket av det i sina designer. Fråga om han vill dela med sig lite. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 21, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 21, 2018 Herrejävlar!Jag har varit på Biltema för första gången sedan pappa hedenhös dog. Kan bli en bra tråd i morrn då jag ska leka badrumselektriker. Köpte RKK då jag är klent byggd och enkardeligt inte funkar för mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 (ändrad) 33 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Herrejävlar! Jag har varit på Biltema för första gången sedan pappa hedenhös dog. Kan bli en bra tråd i morrn då jag ska leka badrumselektriker. Köpte RKK då jag är klent byggd och enkardeligt inte funkar för mig Da, ni som spelar i Lordi har inte alla strängar hemma!! Ändrades Juli 21, 2018 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 21, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 21, 2018 Da, ni som spelar i Lordi har inte alla strängar hemma!! Nä, men alla kablar är hemma. Det är det som är det viktiga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 21, 2018 Dela Inlagd Juli 21, 2018 Samlemuffe med hurtiglås det är riktiga grejer det “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 24, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 24, 2018 Tidigare idag kollade jag in mitt EB konto. 88 flygningar med SASEn till koll så här lite senare på dagen, så ser det annorlunda ut. Det betyder att jag kan slappna av med mitt flygande då jag fixade Diamond med rätt så bra marginal. Nu kan jag byta till finnair eller något annat bolag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 24, 2018 Dela Inlagd Juli 24, 2018 (ändrad) 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Tidigare idag kollade jag in mitt EB konto. 88 flygningar med SAS En till koll så här lite senare på dagen, så ser det annorlunda ut. Det betyder att jag kan slappna av med mitt flygande då jag fixade Diamond med rätt så bra marginal. Nu kan jag byta till finnair eller något annat bolag. Du får fan starta Andrejs Air sedan kan du flyga så in i hellvete mycket du vill! Ändrades Juli 24, 2018 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 25, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 25, 2018 7 timmar sedan, skrev audirs2: Du får fan starta Andrejs Air sedan kan du flyga så in i hellvete mycket du vill! Men jag flyger ju redan mer än jag vill. Men det är klart, om jag startar Andrejs Air och endast flyger med mig själv...och lägger ner bolaget... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 25, 2018 Dela Inlagd Juli 25, 2018 4 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Men jag flyger ju redan mer än jag vill. Men det är klart, om jag startar Andrejs Air och endast flyger med mig själv...och lägger ner bolaget... Jag visste det, du är "mijlö partist"! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 25, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 25, 2018 1 minut sedan, skrev audirs2: Jag visste det, du är "mijlö partist"! Nja, jag definierar mig som hardcore miljöfeminist Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 25, 2018 Dela Inlagd Juli 25, 2018 1 minut sedan, skrev andrejsdenruskige: Nja, jag definierar mig som hardcore miljöfeminist Va fan, tog det slut med Lördi? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 25, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 25, 2018 14 minuter sedan, skrev audirs2: Va fan, tog det slut med Lördi? Jag blev miljöpartist, feminist, pingstvän och dansbandsfanatiker under senaste kaffepausen. Nu är det slut på det smutsiga livet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 25, 2018 Dela Inlagd Juli 25, 2018 Har hitta din farsa! Ni låter likadant! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 25, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 25, 2018 Har hitta din farsa! Ni låter likadant! Såg ut som Andres Segovia. Överskattad snubbe som spelar tråkmusik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 26, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 26, 2018 Ja, flygs som vanligt alldeles för lite, så vi gör ett försök att få till statistiken. Vettigaste maten i Stavanger hittar man på flygplatsen. Så nu är det slut på min diet. Sen lunch eller tidig middag får det bli. Dom har bra meny Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 26, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 26, 2018 Norska nynazister på intåg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 26, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 26, 2018 Mmm. Sallad i loungen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 26, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 26, 2018 Mätt som fan, men gratis är gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 26, 2018 Dela Inlagd Juli 26, 2018 21 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Mätt som fan, men gratis är gott. Dej må läre sig snacke norsk så du må förstå vad pölse heter på norsk! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 26, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 26, 2018 Träffade på några polacker i loungen. Får löpa till gaten med ölen bubblandes i halsen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 26, 2018 Dela Inlagd Juli 26, 2018 31 minuter sedan, skrev audirs2: Dej må läre sig snacke norsk så du må förstå vad pölse heter på norsk! Pölse med lumpe “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 26, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 26, 2018 Fattar inte att jag postar detta här. Fan vad tragiskt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 26, 2018 Dela Inlagd Juli 26, 2018 39 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Fattar inte att jag postar detta här. Fan vad tragiskt. Usch... åker du med blodiga tampongen... fy dig... inga EB poäng på det inte! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 26, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 26, 2018 Usch... åker du med blodiga tampongen... fy dig... inga EB poäng på det inte! Fick 2 av 3 med SAS i alla fall. Tur att jag han dricka mig småfull på flyg och lounge innan jag äntrade tampongen. Hade aldrig fixat det nykter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 26, 2018 Dela Inlagd Juli 26, 2018 Herrejävlar!Jag har varit på Biltema för första gången sedan pappa hedenhös dog. Kan bli en bra tråd i morrn då jag ska leka badrumselektriker. Köpte RKK då jag är klent byggd och enkardeligt inte funkar för mig Endast bygg-svängen har svenska benämningar på allt.EK enkelFK få trådar (7)PRK plast rörs koppling.Så där håller det på.Rena bebis språket.Dina fina biltema kopplingar ska nog inte ha mer än 7 kardeler.Men det är en kvalificerad gissning då jag numera håller mig till dom som kan öppnas och stängas.Risk för kill-gissning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu