andrejsdenruskige 58 832 Inlagd Maj 28, 2018 Ska se vad SAS nya wifi säger.Benutrymmet tål inte så mycket längre lårben. 6 1 1 Dela detta inlägg Länk till inlägget
andrejsdenruskige 58 832 Inlagd Maj 28, 2018 Reflektionen över wifi är att det bör skruvas i rattarna. Taskig ping och upload. Gissar att det ska gå fint att porrsurfa ändå. 3 3 Dela detta inlägg Länk till inlägget
audirs2 39 653 Inlagd Maj 28, 2018 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Reflektionen över wifi är att det bör skruvas i rattarna. Taskig ping och upload. Gissar att det ska gå fint att porrsurfa ändå. Beställ toarulle först! 1 Dela detta inlägg Länk till inlägget
andrejsdenruskige 58 832 Inlagd Maj 28, 2018 Beställ toarulle först! Klarar mig med den lilla servetten man får, då jag tokrunkar innan avgång. Fan vad onödigt det skulle kännas att kliva på denna om man gör det för vädrets skull. Nåja, aldrig fel. Fast idag blir det inte den och troligtvis inte senare i år heller. 3 6 Dela detta inlägg Länk till inlägget
andrejsdenruskige 58 832 Inlagd Maj 28, 2018 Baggarna har förstått detta med att behandla hårt arbetande andrejsar med värdighet i loungen. Hoppas dom har dassrullar inne på massagen. Det håller nog inte med en liten servett. 7 8 Dela detta inlägg Länk till inlägget
andrejsdenruskige 58 832 Inlagd Maj 28, 2018 Har installerat min chipsröv på stolen. Vad fan gör jag här? Jag har svarat på 2 mail, vilket jag lika gärna hade kunnat göra hemma. Det känns som att "kasta bort pengar-tiderna" har startat. Vad fan är poängen med att flyga till Norge och ta in på hotell när man kan sitta hemma utan att kosta i resor och boende? 1 1 1 1 Dela detta inlägg Länk till inlägget
Naam kaeng 47 252 Inlagd Maj 28, 2018 Har du möjlighet att beskriva dina arbetsuppgifter i en enkel mening? 1 Dela detta inlägg Länk till inlägget
andrejsdenruskige 58 832 Inlagd Maj 28, 2018 13 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Har du möjlighet att beskriva dina arbetsuppgifter i en enkel mening? Nja, enklare att göra en lista på vad jag gör. 1. 2. 3. 4. tycker det räcker med 4 punkter. Det är rätt så beskrivande. 2 2 Dela detta inlägg Länk till inlägget
Cavemannen 13 257 Inlagd Maj 28, 2018 3 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Nja, enklare att göra en lista på vad jag gör. 1. 2. 3. 4. tycker det räcker med 4 punkter. Det är rätt så beskrivande. Det låter som en gammal Kent låt, här är refrängen. Ingenting Först kom ingenting Sen kom ingenting Sen kom ingenting 2 Dela detta inlägg Länk till inlägget
andrejsdenruskige 58 832 Inlagd Maj 31, 2018 Planering är kul. Jag har planerat en massa saker idag. Typ, dra hem. En vanlig zigenarvecka för mig just nu innebär. Måndag - Tidigt flyg, sen ankomst, halvdag på huvudkontoret, hotell, sova. Tisdag - Tidigt på jobb (HQ) packa dator, client office, hotell, sova. Onsdag - Se tisdag Torsdag - Panikpacka, tidigt på jobb, glo på nätet, ta en lunch, beställa taxi, hemma, sova. Fredag, lördag och söndag är bara några dagar som flyter ihop i en smet där jag inte vet helt vad som sker. Nästa vecka kör jag en repris, men sen orkar jag inte med sådant och tar semester. Jag skulle ha lust att rita något åt er, men det får bli en bild. 8 2 1 11 Dela detta inlägg Länk till inlägget
andrejsdenruskige 58 832 Inlagd Maj 31, 2018 Ja, glömde att det med stor säkerhet kommer att bli en hel del irritation över varelser på flygplatsen. Ja, den klassiska boardingen där dessa kreatur går vilse i ett rakt rör och tror att numrering av säten är slumpmässigt utplacerade. Dom som tror att slutdestinationen för alla passagerare är nådd vid touchdown och där slappandet startar i flygplatskorridorern. Det känns nästan som att dom inte vill gå ut ur flygplanet och har bestämt sig för att spendera sin semester i gången mellan säte 3ABC och 3DEF. Värsta är dock ”No shows”. Ja, dom som checkar in en väskjävel men sedan kommer på att dom kanske skulle stanna hemma eller göra något annat. Planläggning av dagen kan inte vara helt på topp hos sådana människor. Fyfan! tar ytterligare en automatkaffe på detta då jag känner att mina nerver redan är på väg att explodera. 8 1 19 Dela detta inlägg Länk till inlägget
audirs2 39 653 Inlagd Maj 31, 2018 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Ja, glömde att det med stor säkerhet kommer att bli en hel del irritation över varelser på flygplatsen. Ja, den klassiska boardingen där dessa kreatur går vilse i ett rakt rör och tror att numrering av säten är slumpmässigt utplacerade. Dom som tror att slutdestinationen för alla passagerare är nådd vid touchdown och där slappandet startar i flygplatskorridorern. Det känns nästan som att dom inte vill gå ut ur flygplanet och har bestämt sig för att spendera sin semester i gången mellan säte 3ABC och 3DEF. Värsta är dock ”No shows”. Ja, dom som checkar in en väskjävel men sedan kommer på att dom kanske skulle stanna hemma eller göra något annat. Planläggning av dagen kan inte vara helt på topp hos sådana människor. Fyfan! tar ytterligare en automatkaffe på detta då jag känner att mina nerver redan är på väg att explodera. Tar en kaffe så här på 63 års dagen ja med, varför vara utan köffe kan man fråga sig? Bra tips med kaffet där, det har jag missat hela mitt liv,,,,, näja första koppen e ju alltid första! 4 1 Dela detta inlägg Länk till inlägget
audirs2 39 653 Inlagd Maj 31, 2018 Tycker lite synd om gamle Andersso,,,,,,And rejesen, skall vi inte starta en insamling åt han, vad sägs om gamla tandborstar eller olje filter kanske? Har Lenins ord bok från 1945 åxå, det vore väl nått? 2 2 Dela detta inlägg Länk till inlägget
andrejsdenruskige 58 832 Inlagd Maj 31, 2018 Tar en kaffe så här på 63 års dagen ja med, varför vara utan köffe kan man fråga sig? Bra tips med kaffet där, det har jag missat hela mitt liv,,,,, näja första koppen e ju alltid första!Nåmen....grattis på 63-årsdagen. Det närmar sig slutet på karriären för dig. Själv har jag fan inte ens kommit halvvägs 2 Dela detta inlägg Länk till inlägget