andrejsdenruskige Inlagd Juli 8, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 8, 2018 Was, dunder unt blixten, går Porschen på el?Åtminstone det elektriska går på el Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Juli 8, 2018 Dela Inlagd Juli 8, 2018 40 minuter sedan, skrev rolba: Spelar ingen roll. Det är färgen som avgör. Solklart, men varför skriver de inte ut arean? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 8, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 8, 2018 Solklart, men varför skriver de inte ut arean?Det är ju vinkeln på klotet som är det mest intressanta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 8, 2018 Dela Inlagd Juli 8, 2018 7 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Det är ju vinkeln på klotet som är det mest intressanta. Infalls vinkeln inte att förglömma!😫 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 8, 2018 Dela Inlagd Juli 8, 2018 6 timmar sedan, skrev Wangthong: Solklart, men varför skriver de inte ut arean? Då måste de först ta reda på godstjockleken och det är de väl för lata för att göra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 9, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 9, 2018 Det flygs alldeles för sällan. Jag får bättra på den statistiken. Arbetsångesten är total. Men det hade kunnat vara värre. T.ex vara på Bobs resa som är ett totalt mörker eller ännu värre sitta och spana lönar med M33. Up we go Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 9, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 9, 2018 Herregud!Jag har skapat en snabblayout av flygplanet då folk verkar gå vilse vid boarding. I stort sett så är det gångvägen (det gröna) som tar dig till sätet. På din högra sida har du ett nummer, följt av ABC och på din vänstersida ett nummer följt av DEF. Dessa nummer är ej slumpmässigt utplacerade. Bättre layout kommer senare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Juli 9, 2018 Dela Inlagd Juli 9, 2018 48 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Herregud! Jag har skapat en snabblayout av flygplanet då folk verkar gå vilse vid boarding. I stort sett så är det gångvägen (det gröna) som tar dig till sätet. På din högra sida har du ett nummer, följt av ABC och på din vänstersida ett nummer följt av DEF. Dessa nummer är ej slumpmässigt utplacerade. Bättre layout kommer senare. Så, nu är det bara att läsa av diagrammet vart du inte ska sitta! There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 9, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 9, 2018 Så, nu är det bara att läsa av diagrammet vart du inte ska sitta! Perfekt. Sedan så måste jag tillägga att jag är grymt impad av att du fixar att jobba med excel på svenska. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 9, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 9, 2018 Vanemänniska. Skulle egentligen ha en äpplejuice, men det var slut. Pasta och tonfisk. Gratis är gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 10, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 10, 2018 En liten summering av min arbetsvecka så långt. Måndag kväll. Kommer in på hotellrummet pissnödig som fan. Av med byxorna på golvet. Ett ljud hörs. Ljudet påminner om någon korv med tjockt skinn, som penetreras av en gaffel. Just det där ljudet när skinnet spricker. Samtidigt får jag en konstig känsla i foten. Ah, lyfter på foten och i samma veva följer bälte och byxor med i luften. Snyggt jobbat andrejs. Ids inte blöda ner hela sängen, så jag tar någon handduk och lindar om foten. I morse hade jag ca 5 minuter kvar av min cykeltur till jobbet. Får en känsla av att jag glömt något, vilket jag har. Mitt satans passerkort ligger på rummet. Blev 1 timme motion på morgonen. Det suger att jobba. Samtidigt så hittar jag något intressant i ingången till hotellet. Såja, där har ni övriga medlemmar lite att gissa på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 10, 2018 Dela Inlagd Juli 10, 2018 On 2018-07-08 at 14:09, skrev andrejsdenruskige: Det är ju vinkeln på klotet som är det mest intressanta. Hm, du ska inte hålla på med varken el eller rördragning. Nåt fel gjorde du för varmt och kallvatnet skiftade hos mej och det blev mörkt isovrummet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 10, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 10, 2018 Hm, du ska inte hålla på med varken el eller rördragning. Nåt fel gjorde du för varmt och kallvatnet skiftade hos mej och det blev mörkt isovrummet Då lyckades jag bättre än jag trodde. I mitt kvarter är det inget som funkar. När jag spolar i toaletten så går grannens ugn igång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 10, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 10, 2018 Transfetter till förbannelse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 10, 2018 Dela Inlagd Juli 10, 2018 13 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Samtidigt så hittar jag något intressant i ingången till hotellet. Såja, där har ni övriga medlemmar lite att gissa på. Den är ju inte fylld ... då måste man räkna med luftkoefficienten på den tomma volymen innan man kan gå vidare med att räkna på en sfärs silver eller Guldkonstant /Enis Penis pungkuleräknare "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Juli 11, 2018 Dela Inlagd Juli 11, 2018 10 timmar sedan, skrev Enis: Den är ju inte fylld ... då måste man räkna med luftkoefficienten på den tomma volymen innan man kan gå vidare med att räkna på en sfärs silver eller Guldkonstant /Enis Penis pungkuleräknare Detta måste generera ett Excell ark, ska bara flyga lite först! There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 11, 2018 Dela Inlagd Juli 11, 2018 2 timmar sedan, skrev Stefan: Detta måste generera ett Excell ark, ska bara flyga lite först! Styrman eller kapten? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Juli 11, 2018 Dela Inlagd Juli 11, 2018 15 minuter sedan, skrev audirs2: Styrman eller kapten? Boskapsvrak! There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 11, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 11, 2018 Jag kände hur transfetterna höll på att ta livet av mig igår. En solklar förbättring av hälsan min efter att jag plockat bort en del transfetter från dagens burgare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 12, 2018 Dela Inlagd Juli 12, 2018 9 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Jag kände hur transfetterna höll på att ta livet av mig igår. En solklar förbättring av hälsan min efter att jag plockat bort en del transfetter från dagens burgare. Bra, passa dig för dessa transfettor..... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 12, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 12, 2018 Bra, passa dig för dessa transfettor..... HahahJa transfettorna är lumska Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 12, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 12, 2018 Försöker stanna hemma veckan som börjar med 30juli. Det flygs alldeles för lite Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 12, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 12, 2018 Stavanger är bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 12, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 12, 2018 Hälsofreak som man är så är det dags för mat. Umami baconFast det serveras även körv i loungen och alla mina resor så ska jag gå plus på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 12, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juli 12, 2018 Har lust att äta SAS i kk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu