andrejsdenruskige Inlagd Juni 28, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 28, 2018 Lik sin far, men söt ändå? MVHJa, hon borde egentligen bara ha varit snygg [emoji38] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 28, 2018 Dela Inlagd Juni 28, 2018 4 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Ser att veckoransonen har kommit upp på bordet. Klackarna i taket med andra ord. Tanten mäkta stolt över sitt ”rostade” ris. Är hon thai? Nåja, kvällen är förstörd och några dagar till tydligen. Blev utskickad till sjuelva för shopping. När du kommer hem kommer jag känna ända hit till mej att du luktar öl när du rapar😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 28, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 28, 2018 6 timmar sedan, skrev Boa52: När du kommer hem kommer jag känna ända hit till mej att du luktar öl när du rapar😉 Kanske inte. Jag drack bara halva ransonen. Jag är inte helt osmart. För idag drar vi till Bangkok sär jag tar andra halvan av ransonen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 29, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 29, 2018 Snart dags att dra till BKK och hämta upp dottern som fick nog av turistande på Phuket och Krabi. Hon är lite nervig att flyga ensam, synd att hon inte får dricka alkohol. Alko hjälper mot det mesta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 29, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 29, 2018 Benutrymme check. Hittat bra chaffis med bra bilar. Bara nya fortuners och kör som att dom inte ens har en avlägsen thaisläkting. Perfekt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 29, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 29, 2018 Vafan!Försenat är det. Dom vet tydligen inte att dom har att göra med Mr Airport rage. Unleash the fury! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 29, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 29, 2018 Dotter upphämtad. Nu är det incheckning på hotellet. Sedan blir det fokus på mat. Dryck är bara bonus. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 29, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 29, 2018 Såja, på rummet nu, men börjar bli hungrig och törstig. Har dom inte Chang?Frukt blir man fan inte mätt på. Spanar in hoodsen från rummet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 29, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 29, 2018 Kött är gottLite gåslever kombo är inte fel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 29, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 29, 2018 Fick min matbricka och dryckSatan så konstiga sushirullar dom har. Illa smakar den och konsistensen är...svårtuggad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 29, 2018 Dela Inlagd Juni 29, 2018 20 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Ja, hon borde egentligen bara ha varit snygg Mission impossinble, merde! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 29, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 29, 2018 Dags för bärs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 29, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 29, 2018 Fan så törstig man blir av Bangkokluften. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 29, 2018 Dela Inlagd Juni 29, 2018 3 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Dags för bärs Bor du på Centara? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 29, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 29, 2018 Bor du på Centara?Jepp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 29, 2018 Dela Inlagd Juni 29, 2018 3 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Jepp Vill ha ha annan öl än Leo / Chang / Singha någon dag så släpa chipsröven till Groove Central World. Där finns Hobs och lite andra ställen http://www.centralworld.co.th/groove/bar-shop-floor1-en.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 29, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 29, 2018 Vill ha ha annan öl än Leo / Chang / Singha någon dag så släpa chipsröven till Groove Central World. Där finns Hobs och lite andra ställen http://www.centralworld.co.th/groove/bar-shop-floor1-en.html Det är därför MPR är så bra. Fast bättre hade det varit om ni andra hade kunnat planera era resor bättre och inte åkt på helt fel datum. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 29, 2018 Dela Inlagd Juni 29, 2018 Precis nyss, skrev andrejsdenruskige: Det är därför MPR är så bra. Fast bättre hade det varit om ni andra hade kunnat planera era resor bättre och inte åkt på helt fel datum. Säger han som knappt vet när han skall hem... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 29, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 29, 2018 RymningsplanenDiverse telefonbilderEfter dessa er det mest nakenbilder som inte tål att publiceras här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 29, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 29, 2018 Glömde ju min taxifilm från ankomstdagen. Han måste ha haft analklåda eller kraftigt kliande exem på skinkorna i kombination med parkinson i vänstra benet. Nu fick jag bara med en snutt när hans åkommor var relativt lugna. Det fanns långt värre sekvenser som jag borde ha filmat. 348C6B74-CC2D-4A3C-8B20-1CD70744CD2B.MOV Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 29, 2018 Dela Inlagd Juni 29, 2018 5 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Glömde ju min taxifilm från ankomstdagen. Han måste ha haft analklåda eller kraftigt kliande exem på skinkorna i kombination med parkinson i vänstra benet. Nu fick jag bara med en snutt när hans åkommor var relativt lugna. Det fanns långt värre sekvenser som jag borde ha filmat. 348C6B74-CC2D-4A3C-8B20-1CD70744CD2B.MOV Oooooo.... Du vet mycket väl vad karln gör... han smygrunkar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juni 29, 2018 Dela Inlagd Juni 29, 2018 Jag tror att han har en dildo i rectum. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 29, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 29, 2018 8 timmar sedan, skrev samet: Oooooo.... Du vet mycket väl vad karln gör... han smygrunkar! Runkar möjligtvis, men inte på något smygande sätt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 30, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 30, 2018 Ungen väcker mig typ 03:00 och vill inte ha mat. Lyckas få henne att somna om och så gör även jag. 05:00 samma sak fast nu blir hon hungrig vid typ 06:30. Matar henne och sedan somnar hon om....vilket inte jag fixar. Har lite lätt bakis från igår, fast den var absolut mer påtaglig 03:00. Blev inte mer än 4 bärs och lite skumpa, ståndet kan nog vara huvudvärken som jag Stargate gårdagen med som bara förvärrat sig. Nåja, kaffe är på gång och snart får jag väl ta en tur ner med hissen för att hitta frukosten. Resten av familjen vill väl sova, dom lata jävlarna. Tur att man har ett vardagsrum så att man kan hålla sig undan. Stod att ”rummet” var på 110m2, fast det tvivlar jag starkt på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 30, 2018 Trådstartare Dela Inlagd Juni 30, 2018 Fick med mig en liten nattbild också. Sedan kom det en svampbild, fast tur i oturen så råkade jag fånga en blixt. Synd bara att jag fladdrade. Annars hade bilden blivit rätt ok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu