andrejsdenruskige Inlagd November 12, 2019 Trådstartare Dela Inlagd November 12, 2019 Summering av flygningen. Seat block gör att man kan använda grannstolens bord. Bra som fan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 12, 2019 Trådstartare Dela Inlagd November 12, 2019 Bara för att jag har tid. Nästan norska priser på burgaren. Men det är klart, en riktig burgare från det riktiga Norrland, en Luleå! Inte något låtsas Norrland som typ någon Stockholmsförort typ Botkyrka, Solna eller Umeå. Nä, riktiga Norrland!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 12, 2019 Trådstartare Dela Inlagd November 12, 2019 God som fan...för att vara i sörlänningarnas land Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 12, 2019 Trådstartare Dela Inlagd November 12, 2019 Dock så är det så att en chipsröv inte bygger sig själv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 12, 2019 Trådstartare Dela Inlagd November 12, 2019 Renovering av världens bästa lounge. Då hittar man en sådan här öl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 12, 2019 Trådstartare Dela Inlagd November 12, 2019 Inte en jävel ska tränga sig före idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 12, 2019 Trådstartare Dela Inlagd November 12, 2019 (ändrad) Nu blir det att luta huvudet mot fönstret och sova. Med det sagt så får någon annan ta över flygandet för en stund Ändrades November 12, 2019 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 12, 2019 Trådstartare Dela Inlagd November 12, 2019 Somnade innan take-off och vaknade när hjulen tog mark igen. Nu skiter jag i bild och drar hem för att sova Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 13, 2019 Dela Inlagd November 13, 2019 11 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Bara för att jag har tid. Nästan norska priser på burgaren. Men det är klart, en riktig burgare från det riktiga Norrland, en Luleå! Inte något låtsas Norrland som typ någon Stockholmsförort typ Botkyrka, Solna eller Umeå. Nä, riktiga Norrland!!!! 11 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: God som fan...för att vara i sörlänningarnas land Bästa burgaren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 15, 2019 Trådstartare Dela Inlagd November 15, 2019 Det är fanimej helg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 15, 2019 Trådstartare Dela Inlagd November 15, 2019 Fort farande helg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 (ändrad) 22 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Fort farande helg dU måsTe menA He-lg??????? Ändrades November 16, 2019 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 16, 2019 Trådstartare Dela Inlagd November 16, 2019 dU måsTe men He-lg????Jävla telefon. Den nya är helt hopplös med autocorrect och blir ett helvete när man suddar. Jag skyller åtminstone på det och totalavsaknad av korrekturläsning. Helgen verkar inte ta slut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 18, 2019 Trådstartare Dela Inlagd November 18, 2019 Jag har hört illasinnade rykten. Det flygs tydligen för lite och det tänkte jag ta tag i en sen måndagskväll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 18, 2019 Trådstartare Dela Inlagd November 18, 2019 En tråkig 737:a Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 18, 2019 Trådstartare Dela Inlagd November 18, 2019 VänthallBulkhead (bakre)Här hade trettiotrean blivit glad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 18, 2019 Trådstartare Dela Inlagd November 18, 2019 Tänkte ta en tur till loungen men ändrade mig halvvägs. Allt för mätt för att äta och en öl tar jag på planet...om jag orkar. Hit upp kom jag innan jag vände Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 18, 2019 Trådstartare Dela Inlagd November 18, 2019 Nu har jag fått ner röven i sätet. Tomt på Arlanda och tomt i flygen. Är det månne skammen som stoppar folk?Jag är inte van med dessa sena flyg, så jag vet inte om det är så folktomt normalt settNåja, benutrymmet är dokumenterat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 18, 2019 Trådstartare Dela Inlagd November 18, 2019 Dagens sista flyg färdigt. Tog en Carlsberg för ovanlighetens skull Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 18, 2019 Dela Inlagd November 18, 2019 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Vänthall Bulkhead (bakre) Här hade trettiotrean blivit glad Gillade han vatten så mycket 😉 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 18, 2019 Trådstartare Dela Inlagd November 18, 2019 Buss igen! jag som hatar buss Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 19, 2019 Trådstartare Dela Inlagd November 19, 2019 Morgonbuss Det flyg alldeles för lite och åka för mycket buss. ändring ska ske Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 19, 2019 Trådstartare Dela Inlagd November 19, 2019 Fan så tomt det är på OSL. Loungen öppnar om 20 minuter. Satsar på en frukost där i förebyggande syfte. Jag är inte det minsta hungrig, men vad som serveras senare idag är oklart, så jag tar det säkra före det osäkra. Nu blir det att glo på bil en stund. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 19, 2019 Trådstartare Dela Inlagd November 19, 2019 Frukost man tar seden dit man kommer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 19, 2019 Trådstartare Dela Inlagd November 19, 2019 Jävla oljeflyg! man tillhör den lilla klicken på flyget som sitter i eko (rad 17-24). Resten är plus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu