Kenneth4618 Inlagd Oktober 3, 2019 Dela Inlagd Oktober 3, 2019 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Då hade han klivit ombord på en kaffe Han hade även haft Gevalia med sig “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 3, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 3, 2019 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Han hade även haft Gevalia med sig Kan behövas, då baggarnas kaffe hör till världens sämsta kaffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 5, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 5, 2019 Börjar bli mörkt om kvällarna.Passar på att jobba lite extra idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 9, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 9, 2019 Det har flugits alldeles för lite. En vecka utan flyg är på gränsen av vad som är tillåtet. Det var nära att jag inte kom iland och jag missade faktiskt mitt flyg. Fick sy ihop en resa som var så bökig så att det genererade i två bagagetaggar per väska, då inte destinationerna fick plats på en tag. Andrejs blir givetvis stressad och frustrerad. Nu har jag slappnar av lite. Kommit mig iland på lillalördagen och startat resan bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 9, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 9, 2019 Hungrig och påväg till BodöDåligt med seatblock Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 9, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 9, 2019 Lätt försening. Men med estimerad flygtid på 1t25m så tror jag vi kan kapa in en del. Studerar isbjörnar för tillfället Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 9, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 9, 2019 Inte direkt[mention=12301]Samet[/mention] klass på mina flygningar. Bulkhead bakom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 9, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 9, 2019 Degraderad till den grad så nästa steg blir bagageutrymme. Hoppas dock på att man öppnar rektum på flyget i Oslo. Då går det fortare att komma ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 9, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 9, 2019 Sov som en gris på flyget. Ungar som skrek när jag somnade och ungar som skrek när jag vaknade. Strategiskt placerad i röven på flyget och visade mina evakueringsskills. Rask marsch till nästa flyg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 9, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 9, 2019 Rad 19 denna gång, menjag har åtminstone seatblock. Hoppas på att hålla mig vaken så man får sig något att dricka denna gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 9, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 9, 2019 Höll mig vaken som en riktig hjälte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 9, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 9, 2019 Arlanda är Skandinaviens tråkigaste flygplats. fast den är även den bästa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 9, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 9, 2019 Ett hopp från något positivt till något som vanligtvis är bedrövligt. Inrikesloungen...Idag finns det dock plats och givetvis ska det ätas chips. Kompletterar med svampsoppa och en jävla massa krutonger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 9, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 9, 2019 Arlandas blekblåa golv påminner mig om kapprummet på lågstadiet i Haparanda. Fan så bedrövligt. Jag mår illa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 9, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 9, 2019 Äntligen boarding. Snabb som satan för att se på ”hur gör djur” från förstaparkett. Sedan ska jag porrsurfa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 12, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 12, 2019 Kom på att jag blev med i 100-klubben i år igen. Tragiskt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 12, 2019 Dela Inlagd Oktober 12, 2019 6 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Kom på att jag blev med i 100-klubben i år igen. Tragiskt 100 legs och 12500p ?😜 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 12, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 12, 2019 100 legs och 12500p ?[emoji12] Inte långt ifrån 61108 har jag lyckats med [emoji38] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 12, 2019 Dela Inlagd Oktober 12, 2019 (ändrad) 7 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Inte långt ifrån 61108 har jag lyckats med Ok snitt 😝 Ändrades Oktober 12, 2019 av M33 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 12, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 12, 2019 Ok snitt [emoji13]Jag kan ha sämre år rent poängmässigt. Det här är säkert top 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 12, 2019 Dela Inlagd Oktober 12, 2019 1 minut sedan, skrev andrejsdenruskige: Jag kan ha sämre år rent poängmässigt. Det här är säkert top 3 Respekt att ta Diamond på legs, hade tyckt guld på legs var jobbigt. Tog guld på poäng men är inte nära Diamond Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Oktober 12, 2019 Dela Inlagd Oktober 12, 2019 Snittar väl typ 250p/leg... för det var väl 20k från Amex å typ 20k från två Thailandsresor som inte ger leg... Löjligt dålig tilldelning med poäng på dina resor... för de är ju fan inga billiga biljetter du flyger på... Men du som LTG bryr dig ju inte egentligen. Fördelarna med Diamond är ju så små att det inte är något att satsa extra för att nå. Men det är fan respekt med 100+ legs på ett år. Nu har det varit tal om att nivån på fördelarna för EBD skall öka. Idag är skillnaden till EBG för liten. Vi får hoppas de kommer med några bra grejer. Fick du undersökningen som SAS skickade ut till EBD? Där fanns det ju några frågor som antydde att nya, bättre grejer var på gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 13, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 13, 2019 Snittar väl typ 250p/leg... för det var väl 20k från Amex å typ 20k från två Thailandsresor som inte ger leg... Löjligt dålig tilldelning med poäng på dina resor... för de är ju fan inga billiga biljetter du flyger på... Men du som LTG bryr dig ju inte egentligen. Fördelarna med Diamond är ju så små att det inte är något att satsa extra för att nå. Men det är fan respekt med 100+ legs på ett år. Nu har det varit tal om att nivån på fördelarna för EBD skall öka. Idag är skillnaden till EBG för liten. Vi får hoppas de kommer med några bra grejer. Fick du undersökningen som SAS skickade ut till EBD? Där fanns det ju några frågor som antydde att nya, bättre grejer var på gång. Inga 20k från Amex, då jag fortfarande kör premium. Jag har en del 1250p, och några få 937p. Sedan tror jag det är 50/50 med 312/625p på resterande. Nu blev jag intresserad av statistiken. Blir ett excelark senare idag om jag har tid. Det är mest frun som har nytta av mitt diamantkort de få gånger vi reser till Tha...från Thailand. Jag tackar aldrig nej till en öl eller Ringi, men det är inte värt 45 extra legs. Idag har jag inte ens nytta av soft landing. Har inte fått mailet från SAS. Väldigt sällan jag får Mail nu för tiden. Tidigare var det alltid en massa trams hit och dit och möten med både den ena och den andra. Ja, det var en resa i December till Thailand, men kommer inte ihåg om det var den jag var tvungen att boka via SAS då siffrorna var i Thb men valutan i Sek. Typ 48.000 Sek för en ekobiljett Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 13, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 13, 2019 Sitter bara med telefonen så jag orkar inte fixa några lättlästa tabeller eller summeringar. Verkar bara som att jag fick 1 sträcka med thai 😆, fast det var en del poänglösa resor då panikbokningar och ”ge fan mentalitet” uppstod när jag bokade med Thai. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 13, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 13, 2019 Blev lite nyfiken på ens egna tragiska liv. Jag blev tvungen att kolla in lite historik på mina flyg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu