andrejsdenruskige Inlagd September 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd September 26, 2019 Seatblock i en CRJ 900Orgasmvarning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd September 26, 2019 Hungrig och törstig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd September 26, 2019 Nu blir det nödutgång. Här ska jag demonstrera mina uppfräschade färdigheter och köra en lite evakuering. Hoppas att jag även hittar en brandsläckare och kan köra en del HLR på någon pensionär i dålig form och med skört skelett. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd September 26, 2019 Piggnade till vid serveringen. Gratis är gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd September 26, 2019 En sista insats för luftfarten idag. Nu får någon annan ta över Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd September 27, 2019 Dela Inlagd September 27, 2019 3 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: En sista insats för luftfarten idag. Nu får någon annan ta över Kan tyvärr inte hjälpa dig förrän i slutet av nästa vecka. Så hoppet står till någon annan... @stjp8729 eller @koppar55 kanske gör en insats? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd September 27, 2019 Dela Inlagd September 27, 2019 28 minuter sedan, skrev koppar55: Torsdag kväll nästa vecka med AY144 till Helsingfors och vidare mot Arlanda. Måste försöka jobba några dagar innan nästa flyg.😀 Möts vi nästan i luften... 😉 Fredagkväll bär det av österut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 27, 2019 Trådstartare Dela Inlagd September 27, 2019 Det blir ju nästan panik!Kommer mig inte upp i luften för än nästa månad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd September 27, 2019 Dela Inlagd September 27, 2019 6 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Det blir ju nästan panik! Kommer mig inte upp i luften för än nästa månad. Haha.... nästa månad börjar på tisdag... så ingen fara 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd September 27, 2019 Dela Inlagd September 27, 2019 (ändrad) 15 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Det blir ju nästan panik! Kommer mig inte upp i luften för än nästa månad. Du är lycklig som slipper flyga på ett litet tag . Jag har tyvärr fått tre långflygningar inbokade som jag inte ser framåt. Allt kortare än BKK - CNX eller BKK - HKT (inrikes) blir nu med bil. Hade dock varit skönt att kunna ta bilen på BKK - PNH eller BKK - RGN, men tyvärr lite för mycket admin jobb vid gränsen för bilen. Ha en kanonbra dag! Ändrades September 27, 2019 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 28, 2019 Dela Inlagd September 28, 2019 On 2019-09-26 at 22:41, skrev andrejsdenruskige: En sista insats för luftfarten idag. Nu får någon annan ta över Väntar på boarding nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 1, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 1, 2019 Ny månad och nytt magasin. Fick sådan oerhörd lust att läsa nya ”Scanorama”. Var hittar man den, kan man ju fråga sig. Svaret är kort och gott: På närmaste SAS flyg. Sedan kan man spana in benutrymmet när man ändå håller på. Manspreading är tillåtet vid seatblock. Nu får ni vara tysta så jag får flyga i fred Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 1, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 1, 2019 Fladdrig resa. Lugnar nerverna med kaffe och en norsk äppeldryck Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 1, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 1, 2019 Boarding typ nu. Lat som jag är tar jag transferbussen. Ids inte köra något eget VM i löpning här på ARN. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 1, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 1, 2019 Lounge?Nej, inte idag. Hinner nog inte mer än upp för trappan så börjar boardingen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 1, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 1, 2019 Såja!Världens bästa flyg. Synd att jag sitter på rad 12 [emoji30] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 1, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 1, 2019 Tänkte hoppa över ölen, men det sket sig då jag såg att den var organisk, vilket betyder att den är en vitamininjektion för miljön. Vem kan säga nej till något sådant?Incheckad på Radisson. 2:a natten på detta hotell sedan jag registrerade mig. Tar nog en god stund innan man får någon som helst status. Bild på runkområde och dass är ett måste. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 1, 2019 Dela Inlagd Oktober 1, 2019 8 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Tänkte hoppa över ölen, men det sket sig då jag såg att den var organisk, vilket betyder att den är en vitamininjektion för miljön. Vem kan säga nej till något sådant? Incheckad på Radisson. 2:a natten på detta hotell sedan jag registrerade mig. Tar nog en god stund innan man får någon som helst status. Bild på runkområde och dass är ett måste. Testa statusmatch mot Eurobonus, har funkat tidigare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 1, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 1, 2019 Testa statusmatch mot Eurobonus, har funkat tidigare. Ah, det kanske jag kan göra till nästa gång. Det var trevligare tidigare när man kunde få EB poäng på Radisson, men det kanske är väldigt längesedan. Nåja, blir nog inte många nätter på Radisson. De få gånger jag har hotell blir det oftast Scandic eller något av Nordic Choice Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 2, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 2, 2019 Loungefrukost Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 2, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 2, 2019 Nu ska jag stå ut med 45 minuter propellerburk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 2, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 2, 2019 Här har jag en bild där alla viktiga ingredienser finns med....nästan. Horisont och fokus är där det ska, men jag fann ingen orsak att grovt redigera bilden. Tycker redan att den är tillräckligt out of reality. Just därför får ni en putsad golvbild Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 3, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 3, 2019 Liten båt som försöker gömma sig bakom strukturen till helideck. I’ll be watching them...with my third eyeDom kände nog på sig det. För nu blev det en jävla fart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Oktober 3, 2019 Dela Inlagd Oktober 3, 2019 2 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Liten båt som försöker gömma sig bakom strukturen till helideck. I’ll be watching them...with my third eye Dom kände nog på sig det. För nu blev det en jävla fart Kanske är Soengsang som seglat lite fel 5555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 3, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 3, 2019 Kanske är Soengsang som seglat lite fel 5555 Då hade han klivit ombord på en kaffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu