andrejsdenruskige Inlagd Augusti 25, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 25, 2019 Var inte så säker på det. En felstavning bara, så sitter du med en indier i knät. Rock on Använder dom fisksås så kan ja.....IPA. Indian Pale Ale. Det var nog en jävla hindu jag hade fått sällskap av. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 26, 2019 Dåligt planlagt av mig. Det flygs ganska lagomt i dagsläget då[mention=12301]samet[/mention] och[mention=4300]benriach[/mention] drar sina strån till stacken. Det visar sig att det blir marktransport även för mig. Jag sitter givetvis på diagonalen så jag slipper ta en ”man spread”. Det var tänkt att jag skulle flyga från Sandnessjøen, men där har man bestämt sig för att inte kunna tanka, så jag fick en omdirigering lagomt innan det blev fullständig panik. Nu blir det buss och flygavgången är 14:05. Det är dock bara 6mil till andra flygplatsen men de norska vägarna är ju inte direkt känd för att ha hög hastighetsbegränsning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 26, 2019 Fan så svårt det ska vara. Sitta i en buss där inte ens Discovery skulle få för sig att göra en Wild Life dokumentär. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 26, 2019 En otrolig flygplats. Är det furu vi kan skåda?@m33 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 26, 2019 Detta påminner mer om en vänthall för lokalbussar i Pajala....som säkert inte har någon lokalbuss. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 26, 2019 Två riktigt senila resenärer. Går ett flyg till Trondheim nästan samtidigt. ROLFSEN!!!! Gapar dom högt och tydligt bland oss 25 varelser. Ytan är under 100m2. Rolfsen och hans ledsagare reagerar inte. Han sitter 7m ifrån disken. Herregud! Nåja, får hoppas att hans släktingar inte ska till Oslo. Dom behöver ledsagare precis som[mention=12301]samet[/mention] och[mention=4300]benriach[/mention] Rolfsen har inte lärt sig pelartricket Edit: Rolfsen fattade efter en stunds konversation att han hette Rolfsen. Heter du Rolfsen?-Ja!Då ska du med...... 55555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 26, 2019 Solid reisefølgeÄr det sånt som vissa får?Jag slapp åtminstone bussgate och fick gå hela vägenJag tror denna resa kräver en del alkohol. Hoppas jag hinner med något i Oslo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 26, 2019 Planet till ARN är försenat. Då hinner andrejs komponera en herrejösses rätt som hade platsat på Gaggan. Detta är en komposition som består av tre rätter egentligenNästa rätt blir denna. Och slutar i ett crescendo där smaklökarna brister ut i en form av heroinrus blandat med MDMA och lingondricka. Eufori!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 26, 2019 Ryser redan ilsket. Uppvärmda för felboardingar. Hade det inte varit en enkel stolpe så hade jag gömt mig bakom den. Nu är det ingen pelare, så jag får nog fint sätta mig långt bak bland övriga muppar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 26, 2019 Jag slapp åtminstone bulkhead. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 26, 2019 Mongoloiderna kämpar fortfarande där bak med bagagebrottning. Kanske kan bli en ny olympisk gren. Svenskarna tar nog alla pallplatser med tanke på den träning dom brukar syssla med när dom flyger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 26, 2019 Jävlar!Jag gömde mig på dass under serveringen. Och se vad som låg på brickan när serveringen var över. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 26, 2019 Härligt!Äntligen framme på någon turistort för kineser. Edit: som ni kanske ser så är det gänget med röda flaggan. Sist jag såg dom så stod dom mellan Soi 6 & 7 i Pattis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 26, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 26, 2019 Hmm. Provade den nya rabarberjuicen. Ingen höjdare enligt mig. Blir äpplejuice i fortsättningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 28, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 28, 2019 Onsdagsfrukosten består av en massa löjrom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 28, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 28, 2019 Ibland så vet jag inte helt vad jag ska tycka och tänka om folk. Fick ett samtal från ”3”, ja som i mobiloperatören. ”Hej, det var från 3 kundtjänst”Jag svarade kort och gott ”Jaha?”3: är det Henry jag pratar med?Jag: Nej, det är inte Henry. Ni känns inte så direkt duktiga när ni jobbar som mobiloperatörer och knappt klarar av att slå ett telefonnummer. Blir det inte pinsamt för er del?3: Men du känner Henry?Jag: Jag känner inte någon Henry över huvudtaget. 3: Ja, då blir det ju lite pinsamt. Sedan skulle han radera numret från deras register. Varför har man kunder knutna mot ett nummer som man inte är operatör åt?Muppar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 28, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 28, 2019 Nu lagar jag mat. RåvaranSedan tillagning och ingredienser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 29, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 29, 2019 Dottern har helt klart thaigener. Är på lekplatsen, vilket hon struntar i. Hon travade rakt ut till blåbärsriset och äter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 29, 2019 Dela Inlagd Augusti 29, 2019 (ändrad) 6 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Dottern har helt klart thaigener. Är på lekplatsen, vilket hon struntar i. Hon travade rakt ut till blåbärsriset och äter. Haha det med ätandet härstammar nig från lite lappgener också.... Äpplet faller ju inte långt från trädet. Ändrades Augusti 29, 2019 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 30, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 30, 2019 Kanske man skulle köpa en Nalle Puh jacka åt ungen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 31, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 31, 2019 Bilen var smutsig och jag hade 50% rabatt på gds. Bilen var skitigare än vad som syns på bilden. Hämtade snus och såg att bilen var i vettigt skick igen. Fan vad jag är duktig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 1, 2019 Trådstartare Dela Inlagd September 1, 2019 Undrar hur dessa blåhåriga sossekäreingar tänker, för jag räknar med att det är dom som har bestämt bredden på parkeringsplatserna genom att se på sin satans Fiat Multipla och utgå ifrån den. Jag undrar hur det hade sett ut om man haft en bil som man fraktar jättetunga stenar med? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 1, 2019 Dela Inlagd September 1, 2019 52 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Undrar hur dessa blåhåriga sossekäreingar tänker, för jag räknar med att det är dom som har bestämt bredden på parkeringsplatserna genom att se på sin satans Fiat Multipla och utgå ifrån den. Jag undrar hur det hade sett ut om man haft en bil som man fraktar jättetunga stenar med? Din bil är för smal, däcken ska vara innanför dom vita rutorna 😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 1, 2019 Trådstartare Dela Inlagd September 1, 2019 Din bil är för smal, däcken ska vara innanför dom vita rutorna [emoji6] Det är nog så dom tänkt. Måste nog köpa mig någon Dodge Ram Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 1, 2019 Dela Inlagd September 1, 2019 21 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Det är nog så dom tänkt. Måste nog köpa mig någon Dodge Ram Eller kommer Greta och målar bara en vit ruta ,för alla ska cykla 😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu