andrejsdenruskige Inlagd Augusti 16, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 16, 2019 Kommuniststaden!Något priobagage ska då fan inte komma först. Halva flyget har nog fått sina väskor. Har jag tur så får jag mina på 2:a ”laddningen” Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 16, 2019 Dela Inlagd Augusti 16, 2019 5 timmar sedan, skrev Bibben: Helt nya motorer på flera av dem... De skall snart försvinna. BRA lägger ner hela sin jetdivision. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 16, 2019 Dela Inlagd Augusti 16, 2019 5 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Det enda som slår inrikesloungen är frukosten på flyget. Den kärran har jag aldrig flugit. Skulle det bli finnarna till Thailand någon gång och om man skulle få statusmatch så kanske man kan flyga med en sådan kärra. Annars inte Gissningsvis flyger du direkt från Umeå till Helsingfors då. Där är det en mysig ATR72 som kör... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 16, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 16, 2019 Gissningsvis flyger du direkt från Umeå till Helsingfors då. Där är det en mysig ATR72 som kör...Ja, men det vette fan om man orkar med. På hemvägen tror jag att det dessutom är en jävla väntetid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 16, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 16, 2019 Fyller på kylskåpet med lite norskt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 19, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 19, 2019 Det flygs alldeles för lite. Sen boarding är det och då kan jag studera golv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 19, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 19, 2019 Idag kör vi nödutgång och väskan på hyllan. Givetvis väger den 16kg...eller vad den ultimata vikten var för att undgå kontroll. Hoppas på seatblock, men tror det skiter sig då 06:30 flyget blev inställt. Edit: Lämnar detta väder, men jag förväntar mig inget bättre väder då jag landar. Det ska bli utskällningar och idi*tförklaringar denna vecka på jobbet. Bra med dåligt väder så att man blir grinigare än vanligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 19, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 19, 2019 Seatblock check. Då ska jag sätta mig på diagonalen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 19, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 19, 2019 Blev en cola och en kaffe. Hoppade över äppeljuicen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 19, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 19, 2019 Fläskar i mig ägg i loungen. Har inte tid med något annat och hungern börjar göra sig påmind. Landade på T5 annars hade jag inte haft tid med något. Har dessutom ollat handtaget till nästa besökare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 19, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 19, 2019 Spanade på iPad’en som besättningen har. Åtminstone 2st pandionmedlemmar på detta flyg. Dit lär aldrig jag kommaSämre benutrymme. Får hoppas på seatblock igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 19, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 19, 2019 Andrejs bojkott börjar ge resultat. Detta är helt och hållet min förtjänst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 19, 2019 Dela Inlagd Augusti 19, 2019 2 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Det ska bli utskällningar och idi*tförklaringar denna vecka på jobbet. Bra med dåligt väder så att man blir grinigare än vanligt. Är du en sådan där som flyger omkring å säger upp folk till höger och vänster...?! https://www.imdb.com/title/tt1193138/ Up in the air Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 19, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 19, 2019 Är du en sådan där som flyger omkring å säger upp folk till höger och vänster...?! https://www.imdb.com/title/tt1193138/ Up in the air I bland önskar jag att jag var det. Risken är att arbetslösheten skulle ligga på 80%...om jag vore snäll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 19, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 19, 2019 Nu har jag loungeat färdigt i Oslo. Det flygs alldeles för lite. Blev förbannad för att man inte respekterar min seatblock. Gav kärringen en armbåge. Hoppas hon vaknar om några dagar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 19, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 19, 2019 Snart är det boarding på anarkiflyget (free seating)Här är det viktigt att man kommer ombord så fort som möjligt. Det hjälper inte att gömma sig bakom pelare, utan det är snarare en nackdel. Studerar min sprintsträcka på 3,5m Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 19, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 19, 2019 Somnade innan take off. Take off blev inte av, så nu ska vi byta kärra. Bra resor för mig.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 19, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 19, 2019 Då boardar vi igen. Börjar bli trött på resandet. Inte många flyg kvar innan jag nått mitt mål. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 19, 2019 Dela Inlagd Augusti 19, 2019 Va fan, åker du bara flygplan din klimatbov har du inget jobb att sköta? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 19, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 19, 2019 Här på berget arbetade jag som skogshuggare nästan en hel dag. Ser att dom har återplanterat en hel del. Nu blir det världens bästa flygbuss. Man ger dom adressen så kör dom till dörren. En förbättring av benutrymmet skulle dock inte skada. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 21, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 21, 2019 Jag ligger efter plan!!!!Livsfarligt att ligga under 90 legs!Hur fan gick det här till? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 21, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 21, 2019 Jag tar nog en romantisk middag med mig själv. Upplägget är slafsig burgare, prata hög och snuskigt med mig själv så jag blir småkåt. Sedan in och tokrunka på rummet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 21, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 21, 2019 Tog coleslaw till. Bra att fetta in händerna med innan jag har en go’ stund med mig själv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 22, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 22, 2019 Romantik med mig själv igen. 4:e dagen på rad och bluecheese burger beställs in. Bara olika tillbehör som variation för min del. Ger mig inte utanför hotellets väggar om jag inte ska på jobb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 23, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 23, 2019 Det snackas lite Gaggan i andra trådar. Nåja, Scandic Syv Søstre går inte av för hackor. Här är det nästan lika svårt att få bord som på Gaggan. Då gäller det att beställa in en vänteöl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu